Iedereen straks aan het behangen hahaha Ik heb nergens behang…
@TRL: Nou, dat zou ook mijn idee wezen hoor, maar kokkie wil dat niet. Vind ie zo steriel, terwijl je het in zulke mooie warme tinten kun sauzen en je bent veel sneller klaar als al dat ge-behang. Maargoed… ik mag hier verder toch niets doen, dus la ma gaan. lol2 Als ik dan maar wel wat mag zeggen… hoe het behang eruit komt te zien. Hahahaha.
@Viva: Pffff…alweer behangen? Ik heb het nog gezien toen je net deze erop had zitten. Ga dan ook buiten roken. Maak zo’n mooie (rook)veranda. Hoor wie het zeg!!! lol2 lol2
even een egootje: IK HEB WEEKEND!!! ![]()
ikke nog 1 dagje!
@ jac geniet ervan!
@ mexx in je uppie is idd niet gezellig
@ trl het wordt echt al een mini mannetje terwijl het gisteren lijkt dat ie een baby was
ikke weer thuis, gewerkt, gesport, gedoucht en nu ff soeppie oplepelen. zo ff de stad in. de lingerie speciaal (grote-maten) zaak heeft speciaal vanavond opruimen.
alles wat normaal 50 euro is, nu 15, tussen de 50 en 75, nu 20 euro en alles tussen de 75 en 100 nu 25, dus wil ik wel ff kijken. als je nagaat dat mijn bh’s toch 60 pleuries zijn… maar weet niet of die ook voor die actie tellen. maar ff kort kijken dan
ok… sjit ff goed lezen… niet open op koopavond… ![]()
Hiiiii ff kort berichtje, moet zo naar het restaurant he hihi
alles perfect hier, zitten in Bougogne, Nuits st georges, voor de wijnkenners onder ons : HET mekka van de goeie cru’s, dus zal vanaaf waarschijnlijk niet meer langskomen ![]()
Hapjes enzo ook allemaal heerlijk maar neem alleen wat ik mag hoor !
Hier is het nu 32 graden, vanaf morgen 35/38 en blaas me gek wat warmte jullie richting heen.
Fijne avond all :dag::dag::dag:
Zo dat klinkt niet verkeerd…
Ik weer thuis. Haha,… die mensen die dachten dat die giga klus hier ‘zomaar’ even klaar was haha… nee hoor
@Roanna/Viva: wij waren overal geweest, zelfs naar zo een speciaal zaak, 80 euro een rol(ik heb er 8-9 nodig)… dacht t niet he… kwamen we in een outlet voor verf ed… BINGO… 10 euro rol, was helemaal happy
@Bloemmie: das jammer, morgen weer een kans. Om de tweeling lekker te vervoeren bedoel ik ![]()
(gaat nu wel snel hoor bijna 3 wkn…)
@Raak: Klink TOPPIE!!! ikke wil ook ![]()
en nu … naar bed
koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
mogguh ladies
hebben jullie ook het idee alsof alles veel frisser/lichter en koeler is na die hevige buien van gisteren? alsof de lucht gezuiverd is ofzo…
anyways nog 1 dagje !!
Hier is niet zoveel regen gevallen dus geen idee hoe het buiten is…
Zo weer op naar het werk… Nog 2 dagen… en dan ook nog alleen zitten… Saai!!! ![]()
Goedemorgen meiden wederom vrijdag dus aan de rituelen.
Gisteren heeft het hier bijna de hele dag geregent dus das frisse was hier al, vandaag ook weer zwaar bewolkt. Nou ja het maakt mij allemaal niet meer uit. De vakantie zit erop en maandag weer aan de gang. Tja en dan gaan de zon schijnen.
Ikke lekker aan de snot.
Beps dat was een mooie meevaller, die ik mooi vind bij de kwontum is 13 euro per rol dus nog goed te doen. Al met al ben je toch al een godvermogen kwijt. Een grote emmer met monodek, 2 potten aflak, 2 potten grondverf, dan nog je plaksel en je behang kwasten, rollers, afdekfolie en schuurpapier ect. Wil ook nog iets met mijn gordijnen doen, heb nu rolgordijnen maar heb ook buiten nu een knikarm scherm dus heb eigenlijk die rolgordijnen niet meer nodig. Wilde kijken naar inbeween heb ik nog nooit gehad dus dat komt er ook nog bij en dan nog al het werk. dus aan het eind van de streep ben je weer een rib kwijt.
Zo ik ga mezelf een schop onder mijn kont geven om te beginnen heb 0,0 zin vandaag, heb pijn in mijn keel en wordt snotverkouden…pfffff. Morgen boodschapjes doen, Damber gaat met vriend naar Antwerpen en hubs moet morgen werken. Dus weer een dag remie…hij is fijn.
Ergens ben ik blij dat ik maandag weer mag beginnen dit is echt zo doelloos vrij zijn met dat butweer. Wordt er alleen maar mega lui van.
Bloem,volgens mij moeder heeft het hier ook flink geregend vanacht,ik heb niks gehoord
…
Viva,weer aan de rituelen en morgen een dagje alleen,vindt je dat niks een dagje alleen zijn? Ze voorspellen voor morgen en zondag wel 26 gaden,maar ja eerst zien dan geloven.
Roanna,al een behangetje gevonden?
Mexx,saai he zo alleen op het werk…
Nog een half dagje werken en dan weekend,vanmiddag komt vriendin maar haar kids,daarna met z’n allen naar andere vriendin,waar we zoals elke vrijdag gezamelijk eten en dan ga ik met vriendin naar de opening van de heideweek hier…C slaapt lekker bij opa en oma dus kan ik een nachtje doorslapen en uitslapen hoop ik ![]()
@trl: veel plezier!!! Leuk een dagje met vriendinnen en kids de hort op.
@mexx: saai op het werk
@viva: en heeft de schop geholpen? Beterschap!!! En succes met het remie zijn
@bloem: opzoek naar tweelingen!! Ikke ook hoor, maar ik ga volgende week zaterdag opzoek naar mijn tweelingzakken. Ik heb nu 2 cup maten kleiner gelukkig maar, want mijn merk wat ik fijn vind kostte me 80 euries per zak!! hahaha
@beps: ook voorbij gekomen. En is ook aan het aftellen! Nog 3 weken en dan zitten jullie weer aan de kofte en doner
hmmmmmmmmmmmmmmmm
@raak: neemt alleen de hapjes die ze mag hebben en voor de rest PROOST!! hahaha ![]()
Koliboli,we gaan niet de hort op hoor,zitten vanmiddag gewoon bij ons
Trl: ja heel saai!
Viva: het is inderdaad veel geld, ik was denk ik voor mijn hele huis ruim 800-900 euro kwijt aan verf, behang etc… Maar ja… dat weet je met je eigen huisje he… Die kleuren die erop zaten waren echt vreselijk!
Viev: Bij de A C tion is de plaksel van de oeros maar 2,5! ook de rollers, grondverf ed is daar giga goedkoop en het verft errug goed!!! Wij hebben alles daar gehaald: Rollers, kwasten, plamuurmessen, plamuur etc etc!! En alles voor 3 pakjes plakgeld bij de Gromma
Wat een wereld winkel is het toch(wij hebben er zelfs de crème verf vandaan: 5,70 voor dezelfde kleur die er nu opzit jaja…)
Ik wakker gister gewerkt en was doodmoe. Wel lekker gewerkt trouwens dat wel.
Beps: mijn verf komt daar ook vandaag! Is prima! ![]()
Js dat zei je toen!! Rubbie vond er behangplak, nog geen 3 euro, maar 11 nogwat bij de grommo. dezelfde plak!!! Ik had wel voor 80 euro maar dan had ik wel witte verf voor het hele huis, en dus plak kwasten ed… echt SPOT goedkoop
Ik vind die winkel ook top hoor! Je kan er vrijwel alles vinden, en je betaald geen drol!