Turkish Tea Time 2011

mogguh

ugh… moe… getver, voel me beetje ellendig

@ roanna goed zo, ook aan jezef denken hoor!
@ beps nee eigenlijk niet, dat was zo uniek vorig jaar :wink: daar had dit helemaal nix mee te maken… hahah

@bloem: knuffel!!! Hopelijk gaat het straks wat beter en anders terug je bedje in!
@Roanna: hoe was de achterhoek?
@beps: was nog een film aan het kijken gisteravond
ik nu mijn laatste dagje op het werk voor het weekend. straks vergaderen en vergaderen. Ach ja vakantie tijd is hier voorbij zeg maar! Nu straks door tot 16:30 en dan WEEKEND! hahaha kan het niet vaak genoeg zeggen tegen mezelf!
Iedereen een fijne dag toegewenst!
En zal raak al heerlijke dingen geproefd hebben??? Wijn en hapjes…hmmmmmmm water loopt me nu al in de mond. Over de hapjes dan, ben geen wijn drinker.

Goedemorgen meiden, vanuit een nat westen, zou vandaag toch heel warm worden, nou ik ga het wel zien, voorlopig heeft het hier net voor de verandering weer eens geregend.

Roanna je hebt een hele leuke site voor behang enzo. Misschien zit er iets voor je tussen.

Wij zijn ook al aan het orienteren, want ook hier moet weer het een en ander gebeuren, en zo blijf je bezig. Alles zit er hier al weer 3 en een half jaar op en dan mag je weer he, vooral met al die rokers in huis.
Maar dat is voor het najaar ik denk zo ergens richting oktober/november en ik zie er tegenop al tegen een berg, ik heb altijd zo’n vreselijk hekel aan verfen/behangen/witten maar ja als het dan weer gebeurd is dan is het wel weer lekker.

Roanna hier het linkje.

en nog een Roanna

http://www.behangkoning.nl/c-999346/aanbiedingen/

Haha ik ook dus daarom ga ik op vakantie als Rubbie dat gaat doen lol2

Ik weer wakker, Rubbie slaapt nog. Om 12 uur richting werk. Geen zin haha terwijl ik net 2 wkn thuis geweest ben

Bloem en Roanna, hahahah valt mij niet op hoor dat C groot wordt…zie hem niet echt groeien :slight_smile:

Beps,heerlijk zo’n rubbie die alles doet,terwijl jij lekker op vakantie bent.

Viva,regen bij jullie,hier net 1 buitje gevallen.

:dag:

Hier nog steeds droog! (maar voor hoelang?)

Vandaag weer werken (zucht, ben kapot!) en de rest van de week dus ook nog! Vandaag weer alleen tot een uur of 17, en dan blijf ik hier eten bij mijn collega… Morgen en zaterdag zit ik ook alleen… Gezellig! :frowning:

Nou ik ga ff aan de slag! :dag:

Hier is het ook nog droog… maar zooo benauwd!!

@TRL: dat zien wij omdat we hem niet zovaak zien. Jij ziet dat niet omdat jij er met je neus bovenop zit…

Pfffff het is benauwddddd en op t werk werkt de airco bij ons niet BAHBAHBAH

en de 1ste druppels…

Het zuiden zou het goed hebben, er zou een lijn lopen over nederland, de polder ligt er net boven, en daar zou het weer slecht worden… Natuurlijk :wink:

Pffffffffffff wil ik ff snel reageren, krijg ik eerst 30 sec een wit veld. :mad: Waar is mijn geduld???

Maargoed… goedemorgen all.

@Regen? Nou, het regent hier al vanaf vanmorgen en nu nog Oke, niet zo hard, maar het is niet wat ze beloofd hadden. Ben je net weer een beetje gewent, dat als je de gordijnen opendoet, de zon schijnt en moet je nu weer zien. Ik ben er klaar mee!!! Maar wel weer mooi weer om binnen te klussen… alsof IK dat doe. lol2

@Viva: Bedankt. Leuke sites om even ideeen op te doen. Die ene van die koning had ik aleens gezien. Ik was natuurlijk al een beetje aan het rondsurfen geweest.

Ik vind het trouwens erg moeilijk om van zulke ‘kleine’ stukjes iets te kiezen… pffffff
Zelfs als je bijv naar de Gamma gaat en daar kijkt Dan heb je maar 1 m2 zeg maar… dus dat is heel anders dan op je muur…
Als ik terug ben dan zal ik foto’s plaatsen van hier… (hihi 10 euro per rol, en ohhh het is zooo mooi)

@Beps: Zijn jullie al klaar met behangen dan? Da’s snel.

Ja, daar ben ik het mee eens. Die sites zijn daarom ook leuk om ideeen op te doen, maar je moet het toch zelf zien en voelen vind ik. Wij gaan eerst even bij de kwantamhal kijken, maar kokkie is nu de zijkanten van de trap in de grondverf aan het zetten en hier en daar heb ik al wat stukken behang eraf getrokken. We zijn er nog lang niet dus… maar we hebben de tijd. lol2

lol2lol2lol2lol2!!!

Nee gekkie: Rubbie is nu alle rommel aan het uitzoeken van de compie en weggooien wat hij niet meer gebruikt(Lees: Van de vorige eeuw is, toen met nog met een kroontjespen schreef)
Dan gaat hij de tv en alles eromheen aansluiten(dus draden trekken van de computerkast naar de tv, zodat we films va de computer kunnen kijken) en dan daar alles ‘behandelaar’ maken,
Vervolgens witten, dan verven/behangtrekken maar dan andersom haha

EN DAN… dan pas gaat hij behangen. En dat alles in zn vrije uurtjes(en hij werkt momenteel erg veel) dus… dat duurt echt tot eind sept…en dan zijn B&B weer terug dus is het klaar

Mocht iemand van jullie nog iemand kennen die een goede camera willen kopen, mijn lumix (vorige) staat te koop op MP

http://link.marktplaats.nl/475373060

Haha ik dacht ook dat jullie al klaar waren, en dat je nu gewoon even boodschappen ofzo ging doen, en als je dan terug zou zijn dat je foto’s zou posten… lol2

Zo zien we maar weer, hoe anders iemand iets kan opvatten!

@Beps: Oh, ik dacht ook al, maar als je terug bent van vakantie bedoelde je. Nou, dan zullen we hier wel hetzelfde schema hebben. Tegen die tijd zal het hier ook toch wel klaar zijn. Hoop ik. Nouja… als het voor kerst dan maar klaar is. lol2

@Mexx: Ja, zo las ik het ook. Precies hetzelfde. lol2 lol2

Wel leuk al die behang/verf plannen!!! Ben blij dat het bij mij voorlopig niet hoeft! :slight_smile:

Ik ook al wezen kijken bij de kwontum…wel mooie gezien, en bij de gomma die vond ik wat minder, maar kijk nog even verder, maar als ik verder niets kan vinden dan neem ik die van de kwontum nice…hahahahah babelonische spraakverwarringen hierzo…kan ook nog naar de zoetermeerse behanghal die heeft ook altijd leuke aanbiedingen, ik ga echt geen 30 euro per rol uitgeven heb er 11 nodig voor de kamer dus laat maar zitten, wil ook geen fleece meer dat is zo dun dat je alle oneffenheden er doorheen zien dus ik ga toch maar weer voor vinyl.