Viev: jeetje!!! Wat een toestand
Beps: ja inderdaad wel die ja! Het ligt er vaak ook al aan wie je treft he
En prima toch als Urk goed bevald, dan gewoon daar lekker heengaan! Grappig trouwens… is vlak bij mijn huis! ![]()
Viva: ohh jeetje! ![]()
Ja heftig allemaal ze is 20 maar dan toch het is mooi balen.
En dan zegt de ass van onze HA: Ah keelpijn duurt 5 dgn…
Ik heb er nog last van !!!
Arme zij, gelukkig nu op het juiste adres!!
Ik vind ook dat zo’n ass dat helemaal niet kan beoordelen… Ze hebben triage gehad, maar dat wil niet zeggen dat ze door de telefoon kunnen zien hoe ernstig het is… De een reageert veel sneller dan de ander (ofwel, de een belt al voor een gestoten teen).
@viva: pffff schrikken zeg.
@beps: idd jouw ass pfff mijn broek valt er nog vanaf!
@mexx: is helemaal happy met haar camera!
Vandaag lekker gewerkt, lekker mijn ding gedaan. Morgen nog een dagje vol vergaderen en dan…
WEEKEND!!![]()
Ach ja… zo ist ook: Ik noem ze altijd: Je pitbulls haha… Vond de DA ook grappig. Hij heeft in mijn geval zelfs in mn status laten zetten: Klaagt deze patiënt over pijn: DIREKT zien… maar ja ze kunnen niet lezen haha
Maar dat bij Viev is wel heftig
Sorry maar wat is de DA? De dierenarts? Haha of zit ik nu heel verkeerd? ![]()
Ik zeg ook vaak, het gaat je niks aan, ik wil de huisarts zien. Dat is persoonlijk!
HAHAHAHAH … bedoel de HA… kwam net van het hondenforum… een heel stuk over DA’s!!!
Ik dacht met DA, zal ze de Dokters Assistente wel mee bedoelen. Niet dus! lol2
@Viva: Zo hee… zeker niet mis dan. Hoe is het mogelijk in deze tijd. Nouja, wat anderen al zeiden hier… ze is in goede handen nu. (is te hopen)
Wat een rust hier he!!! Lijkt wel of iedereen weg is.
Ik ga zo ook nog even weg. Gaan even naar de achterhoek wat spulletjes wegbrengen die mijn schoonzusje mij regelmatig hier laat kopen. Pffff… en er zitten dingen aan de datum bij, dus moeten wel even weg. Nouja… ze is ook altijd aardig en goed voor ons, dus toe maar.
Familie hier uit de straat zijn vandaag voor 2 weken naar hun dochters in Ierland vertrokken, dus moet kokkie daar de vogels en weet ik allemaal wat verzorgen. We zijn er maar druk mee met zo’n familie!! lol2
Fijne avond all en Mexx… veul plezier met je nieuwe camera. We zien het vanzelf wel he!!!
:dag:
@roanna: veel plezier!! En wat een grote familie zo!!! hahahah leuk leuk leuk!!!
@Roanna: Is het weer zover?? Andere op vakantie en de vogels moeten verzorgt: Dus jullie kunnen weer niet weg… arme jullie!!!
Viva,zo dat is heftig zeg,en schrikken natuurlijk.
Mexx,helemaal blij met je nieuwe camera?
C net een stuk gefietst en ik ernaast gelopen en gerend want soms gaat hij best wel hard ;),tussendoor nog even op een terrasje koffie gedronken en toen weer naar huis gelopen.
@viva
Jeetje wat een verhaal zeg, wat hoor je af en toe toch rare dingen.
@trl
Zo ben ik eens vreselijk door mijn enkel gegaan, het voetpad was een beetje ongelijk.
Ik vind hem top meiden!
Ben echt zo blij! ![]()
Ik zo maar eens naar bed. Rubbie TWEE dagen vrij, die gaat vast opruimen en beginnen met de tvkast begreep ik(van alles leeghalen, kast van zn plek, bedrading aanpassen, lambrisering maken…) en eens zien hoe ver hij komt dit keer…
ikke weer thuis. om 8 uur de deur uit en om 22h terug… ach ja, zometeen lunch maken voor morgen en meteen door naar bed
@ viev zo heftig! zo zie je maar, je eigen lichaam liegt nooit! hopelijk komt het snel weer goed
@ mexx gefeliciteerd met je nieuwe aankoop
@ trl het gaat echt hard nu he? C. lijkt op elke foto wel groter en ouder te worden. echt al een mini mens, nu alweer jouw eruit fietsen! de volgende keer zelf ook op de fiets mee
@ mk M. lekker verwend en nagenieten. leuk! de rust weer teruggekeerd?
@ roanna :dag:
ikke uit het werk naar balloon fiesta geweest. was op zich wel leuk. was met mn broer, kan me niet herinneren dat we voor het laatst zo’n lange tijd een goed gesprek konden voeren. alleen daarom al was het gewoon leuk. zou eigenlijk met ouders gaan en hem daar treffen maar ze vonden het nodig om ruzie te gaan maken op het punt van vertrek… daahhaaagg bekijk het dan maar…
nu alleen mega moe, ik kom maar niet bijtijds naar bed!
@Bloem: :dag: Ik had je foto op FB gezien en vond het een hele grappige ballon en wat had je die weer mooi genomen. Klasse. Weltrusten voor zo.
@TRL: Ja, dat viel mij ook al op, dat hij zo snel groot wordt. En jij ook al zo’n leuk filmpje op FB.
@Mexx: Nou, dat ben ik ook blij, als jij weer zo blij bent met je nieuwe hebbeding. :cheer: Geniet ervan en maak vele mooie plaatjes.
@Beps: Ja en dan hebben die lui ook alweer een tiendaagse busreis Benidorm geboekt voor 19 september, maar ik heb al laten weten dat het dan niet zeker is, dat wij dan ook op de vogels en de rest kunnen passen. Pffff… moet ook nog aan mezelf denken of nie dan? lol2 lol2
@MK: En? Was het feestje leuk gister? Zeker weer lekker verwent he en zo hoort het ook. :dag:
Weltrusten all. :dag:
@Bloemmie: bracht het je terug naar een hele vroege ochtend verleden jaar april al die ballonnen? Gaaf van het gesprek en The parents let them be idd!
Nog niet in bed. Was film aan t kijken. Zo de hondjes legen en dan toch maar naar boven
koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion