@bloem
Hier schijnt het zonnetje…
@trl
Je vriend genoten, mannen hebben toch meer met auto’s dan vrouwen denk ik.
@bloem
Hier schijnt het zonnetje…
@trl
Je vriend genoten, mannen hebben toch meer met auto’s dan vrouwen denk ik.
Goedemorgen.
Raak geniet van alles in frankrijk meissie even bijtanken.
Jac aan het aftellen
Mk. de verjaardag weer achter de rug.
Mexx wil een andere camera
Bloem te laat maar wel naar bed
Beps laatste vrije dag
en Roanna op jacht naar behang.
Tlr. de rit overleefd.
Ik straks naar paps.
Zo ik ook wakker… was al ff mn cafe aan het doen, maar zag toen een mailtje voorbij komen van MP met een aanbieding van Oranjestad: 50% korting op zowel kinderen als volwassenprijs…
Dus… wie interesse heeft: Ff aanmelden voor de dagelijkse kortingsaanbiedingen(ik heb er al eens heerlijk door gegeten)
Hier dus lekker uitgeslapen(was pas om 10 uur op) vandaag mn laatste dag vrij, dan 4 werken.
Iedereen een fijne dag
@Raak: Veel plezier op je snoep en snaaireisjes(denk aan je 15 kilo haha)
@Mexx: Benieuwd wat er uit gaat komen vandaag…
@Bloemmie: :kus:!!
en toen… GEEN idee
Hier trouwens best warm(dus benauwd) met zon…
Pffff geen vut vandaag… ga zo maar eens een bakkie yoghurt doen ofzo…
Ik ben ook benieuwd!! Hier ook benauwd! ![]()
:cheer: Heb nu de Lumix FZ-45… Diegene die ik wilde… Niets bij betalen! ![]()
Goedenmiddag.
Wij net weer thuis van vanmorgen al vroeg de hort op. Even kokkie’s nieuwe rijbewijs opgehaald en tevens even in de stad naar de Acziones geweest voor grondverf, gewone verf, behangplaksel ( scheelt teveel met buiten )en afplakband. Beiden even naar de kapper geweest, dus we kunnen er weer even tegenaan.
@Mexx: Nou ik ook hoor!! Wat gaat 'm worden? :cheer:
@Beps: Geniet nog effe van je vrije en mooie :zon02: dag.
Verder voor alle werkenden… werkse… :kus: en het is me toch mooi weer buiten. :vak02:
Oh, ik zie het al. Dus toch. Hoezo niets bijbetalen? Kon je je (oude) spullen inruilen dan? Goeie deal, of niet dan?
Haha Roanna tegelijk!
Ik kon inderdaad mijn spiegel reflex inruilen, moest eigenlijk 64euro bij, maar ze hebben een uitzondering gemaakt ![]()
Oh meid… wat boffen en een mazzel dan. Gefeliciteerd zeg. Hardstikke leuk. :cheer: Nou, we zijn weer benieuwd naar je mooie plaatjes.
KIJK!!! Dat bedoelde ik dus!!! Lekker DE camera die je wilde, en geen centjes kwijt… klasse toch!
Ik heb net even op een paar sites zitten kijken om te zien welke het is en moet zeggen… klasse… en nog voor een leuke prijs ook. Kijk, dat mag ik wel!!
Precies Beps. Zo moet je het altijd proberen.
Ja ben hier echt heel blij mee!!
Dat vind ik dus ook weer het voordeel van een speciaalzaak… Daar is vaak gewoon wat meer mogelijk!
Dus ik neem aan, niet van b.v. MM? Bij een fotospeciaalzaak gekocht dus? Gewoon in je woonplaats?
Roanna: nee niet van MM inderdaad… Dit was via Cameraland (hebben 1 winkel in Alkmaar) en zijn ook een grote webshop! ![]()
Daar zijn wij ook 1 keer geweest. Ik vond het er zeker niet prettig. Ben bij menig MM beter geholpen(kwam er toch om 1000 euro uit te geven)
Toen uiteindelijk bij camerawinkel hier in t dorp geslaagd(speciaalzaak idd)
Wanneer was dat dan? Ik vind het echt een heerlijke winkel! Deze zit niet in het centrum van Alkmaar he…
Oh, zo ja. Die ken ik wel van naam. Hebben wij hier niet, maar ben het weleens met Googlen tegengekomen.
Nou jij weer blij en tevreden.
Ik ga nu nog even een poosje buiten zitten. Even de foldertjes doornemen. Nee, niet direct in de zon, daar heb ik wel van geleerd de vorige keer.
Latersssssssss :dag:
Kijk aan mexx goede deal dus. Van harte hoor.
Ikke naar paps geweest en ff een beetje de boel rechtgetrokken kan beter gewoon werken hoor dan doe ik meer in huis.
Gisteren dochter van mijn vriendin met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Ze heeft de laatste tijd vaak keelontsteking nu afgelopen maandag ook weer nou ja gaat wel.over denk je dan tot ze gisteren geen adem meer kon halen haar hele keel zat dicht. Dus naar de ehbo gegaan het was toen 5
uur in de ochtend. Wachten op de kno arts ondertussen zaten ook haar kaken op slot. Wat blijkt ze heeft amandelontsteking en daardoor is ook haar verhemelte ontstoken. Ze is zo ziek dat ze gelijk aa het infuus is gelegd en ze moet minimaal tot vrijdag blijven. In het infuus krijgt ze vloeibare antibiotica tegen de ontstekingen. Pijnstillers en dicloflenac tegen de kramp in haar kaken. Zo zie je maar doorlopen met steeds keelontsteking kan dit tot gevolg hebben. Ze moet nu blijven tot de boel weer gaat slinken anderd dreigt er verstikkingsgevaar. Hij is fijn pffff.
Nee “aan de rand” zeg maar va de grote rotonde richtin bergen(ongeveer dan)
Maar waar jij het prettig vind hoeft mijn winkel niet te zijn. Ze deden heel raar tegen ons vooral over de prijs(net alsof wij dat toch niet konden betalen/zouden willen uitgeven)
Maar koop zoiets ook niet bij de MM trouwens. Tegenwoordig gaan we naar Urk naar camera nu