Turkish Tea Time 2011

@Raak: Heerlijk meid. Geniet ervan. :vak01: :zon02:

Roanna : dankjewel, gaat zekers lukken !!!

Raak,lekker naar Frankrijk en hopen dat het weer daar beter is.Die vriend vond de ferrari rit geweldig,wel hard werk zei hij alles gaat zwaar en je verstaat elkaar bijna niet,op de snelweg ff doorgetrapt naar 160km.Hij vond het een hele ervaring.

Viva,ja dat klopt vanmiddag om 12 uur.

Mexx,als je er toch niks mee doet,weg doen,anders ligt tie toch maar in de kast.

Zojuist met ouders ook overleg gehad en zij gaan morgen bij de camerawinkel kijken… ik wil een panasonic lumix met 24x optische zoom, en dan kan ik dus verder zoomen dan dat ik nu zou kunnen… Dus maar eens kijken wat ik er daar voor krijg, en wat ik er op MP voor krijg…

@ raak lekkerrrrrrr!!! weet je al ongeveer waar jullie naartoe gaan of zie je wel waar de auto 's avonds stil gaat staan? lekker hoor

@ trl leuk voor die vriend van je! lijkt me ook wel raar om in zo’n auto te rijden, maar is ook meer het idee denk ik…

ikke weer terug, zo ff zappen denk ik en een keer op tijd naar bed…

Mexx die heb ik ook

TRL, welke heb jij dan? De FZ45?

Nee de tz 6 geloof ik ,maar kan ook 8 zijn

Mexx : heb voor mijn dochter de FT3 meegenomen de laatste keer, daar zijn ook alle vakantiefoto’s mee gemaakt, de Lumix maakt echt prachtige foto’s, welke de beste is voor jou weet ik niet. Deze is water en schokbestendig
Succes met je keuze !
Trl : getver een dooie in de buurt vinden is niet zo bie he.
Geloof graag dat het een hele sensatie is als je er nooit in gereden hebt.
Ik heb een bevriende zakenrelatie die er 3 !!! heeft en daar mogen wij wel in rijden als we willen,maar ik vind mijn eigen auto al snel zat hoor
Bloem : ja voor de eerste nachten hebben we al geboekt in Tarquimpol en dan willen we via Nuits Saint George (lekkere wijnen !!) en de champagne weer terugrijden

Raak,ik heb hem/haar niet gevonden hoor ;)…Heb er verder niet veel meer over gehoord,politie dacht dat het geen misdrijf was.

Trl : haha nee dat wist ik wel hoor, gelukkig niet he

Mexx : FZ 45 is een goeie keuze !!!

@ raak klinkt goed! soort van culinaire rondreis dus… :stuck_out_tongue: :drugged:
geniet ervan!

niet op tijd, maar wel nu naar bed… ciaooo

Bloem : champagne, goeie wijnen en van kleine hapjes proeven, dus jaaaa, snoepreisje hihi
:slapen: lekker

Ja dat denk ik inderdaad ook Raak! Heb al eerder een Lumix gehad, weegt een stuk minder en dat is gewoon prettig! Kan die canon wel vasthouden, maar krijg op een gegeven moment veel last van mijn handen!

Nou ja we zien wel! Nu eerst naar bed! PfFff leest wel klein op een BB hoor haha

Raak: 17 Aug. t/m 21 Aug. VIVA LA FRANCE
:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda

Raak,goede reis en veel plezier.

@raak: Geniet er lekker van!!! Viva la France Raak she comes!!!
hubs natuurlijk ook maar dat klonk niet lekker! :slight_smile:

@mexx: nu aan de Pana…ik lees wel wat het geworden is.
@bloem: was moe, hopelijk goede nachtrust gehad.
Zo ikke op het werk. Veel gesprekken voor de boeg.
Want ja als je op vakantie gaat wil iedereen ineens alles van je.
volgende week nog sollicitatiegesprekken en dan ga ik mijn laatste werk week in! 2,5 week!!! :smiley:
Zal binnenkort mijn tickets wel krijgen, altijd leuk!!!:cheer:
Net kaarten besteld voor de winterfair in apeldoorn. verleden jaar ook geweest, vond het toen wel gezellig alhoewel ik het Loo niet meer in hoef hahaha.

mogguh

@ raak snoep ze!!

blegh… geen zin, moet echt vroeger naar bed toe gaan… t zou warm en zonnig moeten worden vandaag maar zie er nog weinig van… hopelijk geen regen igg

@raak
Heel veel plezier in Frankrijk!

@mexx
Op zoek naar een andere camera.

@jac
Veel gesprekken, maar het eind is in zicht.

@bloem
Weer bij de psych geweest, zijn de gesprekken nog steeds zo zwaar?

@beps
Voel je je weer helemaal beter?

M. heeft een hele leuke verjaardag gehad, veel cadeautjes gekregen. Nu liggen ze nog lekker in bed.