Turkish Tea Time 2011

Goedemorgen all. :dag:

@TRL: Zo hee…wat leuk!! Veel plezier.

@MK: Van harte gefeliciteerd met jullie grote dochter. We wensen jullie een hele fijne dag, ook namens mien man.

@Viva: Jij ook weer lekker genieten van je kleine meid en hopenlijk wordt het een beetje weer, zodat je lekker naar buiten kan.

En dan nu even speciaal voor M.

Lieve meid, van harte gefeliciteerd en hopenlijk heb je een fijne dag met veel leuke cadeautjes, vriendjes en familie… Kusje van van R & A.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/j/jarig/59.gif

Mk: gefeliciteerd met je kleine “grote” meid! Een fijne dag toegewenst…

Nou meiden… ik weet niet waar julie de zomer zien, maar hier niet hoor… Het regende dat ik wakker werd, en nu is het grauw en koud! :frowning:

Nu weer aan het werk! Later! :dag:

MK : van harte gefeliciteerd met de verjaardag van M. Vandaag denk ik alleen voor de familie, dus http://www.animaatjes.nl/glitter-plaatjes/m/minnie-mouse/animaatjes-minnie-mouse-99403.gif dit is voor M. !!
Bloem : jij toch nog heerlijk geslapen ondanks de inspiraties
Viva : jij al lekker met je kleine meissie aan het frutten, hoop dat jullie ook nog even naar buiten kunnen, hier is het ronduit KOUD
Roanna : voor jou ook een fijne dag :dag::dag:
Mexx : jij weer aan het werk, hoop dat de dag snel voorbij gaat

Mm zit een beetje te twijfelen of ik mijn Spiegel reflex camera weg zal doen… Heb echt enorme spijt van dat ding… :frowning:

Nadeel is dat hij niet veel opbrengt 2de hands… wij kregen ook gewoon niets ervoor terug…

Ik wakker(net pas) te erg,…

Eerst ff M

Lieve M, JIJ BENT JARIG!!! Gefeliciteerd vanuit de polder:

http://www.hieppp.nl/WebRoot/StoreNL3/Shops/62226820/4AE9/F273/B683/B6F1/152E/C0A8/28BD/0B67/Garden_Girl_Bord.jpg

Hier niets nieuws, uitgeslapen, en alles oké…

Ja dat klopt, maar als ik hem thuis laat liggen, dan doe ik er niets meer mee, en heb ik helemaal niks :wink:

Das ook waar. Welke heb je ook alweer??

Canon Eos 1000D met 2 lenzen, 3 accu’s, 2 uv-filters, 2 zonnekappen… :slight_smile: Dus ga hem denk ik vanavond op MP zetten!

Groot gelijk!!

Ik wil denk ik de Sony Nex… :slight_smile:

Dan hield ik wat ik had… want dat kost je sowieso extra. En waarom meer uitgeven aan een toestel terwijl je er een hebt die prima is…:wink:

Omdat ik het ding gewoon te groot vind en te zwaar voor mijn handen… Heb een gewrichtsstoornis (HMS), en daardoor zijn sommige dingen gewoon te zwaar… Ik heb niet zo heel veel kracht in mijn handen meer

@mexx: dan gewoon te koop zetten.
@beps: lekker uitgeslapen
@mk: GEFELICITEERD MET M!!
verder weinig te melden van mijn kant uit hahahaha

Pffffffffffff… wat is het hier weer traag, of ligt dat nou aan mij?

@Mexx: Jeetje, wat zonde dan. Tja, als je die stoornis hebt, ( erg genoeg ) lijkt me dat je dan het beste zo’n gewoon compact cameraatje kan nemen. Maken ook echt wel mooie foto’s, alleen niet zo gedetaileerd wellicht, maar ze liggen wel lekker in de hand en zijn zeer licht! Nou, weer op MP zetten dan. Wie weet!!

@Jac: Ja, jaaaa… jij hebt verder even iets te melden. lol2 Nou dat zal, als je weet dat je binnenkort op vakantie gaat.

Ik mis Jill ook alweer een paar dagen. Het gaat toch wel goed met je he Jill, als je dit toevallig leest?

Nou ladies… ik ga er weer vandoor, want krijg zo weer koffievisite.
Fijne avond all. :dag:

Tlr. Klopt het dat er een lijk in een vijver in ede is gevonden ???

zo ladies

ikke ook weer terug, gewerkt, gesport en zometeen weer naar de psych toe, dus snel gedoucht en snel gegeten… ppfpff

vandaag wel zonnig geweest hier, dus hoop dat je lekker hebt kunnen genieten viev!

@ MK gefeliciteerd met de grote kleine meid!! Hieperdepiep HOERAA!!! maak er maar een leuk feessie van!

@ trl leuk kado! was het leuk?

Hallo, wil weer ff voorpiepen en nog 1 avondje in het lijstje lol2lol2lol2lol2
Vertrek morgen tot zondag naar Frankrijk, want was zooooo aan vakantie toe :slight_smile:
Gaan lekker rondtoeren, champie drinken, lekker eten en zwemmen en lezen, kortom gewoon heerlijk genieten
Bloem : jij je weer klaarmaken voor de psych, succes hoor. Ja was wel lekker weertje voor de verandering he
Mexx : fototoestel te koop zetten en er een handiger te bedienen toestel voor terugkopen. Zal wel beter zijn voor je hand idd
Jac : helemaal nop te melden :slight_smile:
Viva : heb je je hard weer kunnen ophalen vandaag ?
Trl : vertel eens wat over de ferraririt. Ik heb er ook eens in gereden, vond er nix aan, veel te spartaans, harde vering, zenuwachtig, kortom niet mijn auto hihi
Beps : jij hebt voor jou doen wel heeeeel lang uitgeslapen he, lekker toch als je dat lukt. Als ik ooit na 9 uur opgestaan ben moet ik half dood geweest zijn, kan me dan ook echt niet herinneren dat dat ooit gebeurd is, zelfs niet na stappen tot 6 uur 's morgens ofzo :mad:

@Mexx: Bij Camera Nu(.nl) kan je m ook inruilen soms…
Ik zou zeker kijken of dat lukt(geen geleur, en krijg je er soms nog meer voor dan je verwacht)

Raak: 17 Aug. t/m 21 Aug. VIVA LA FRANCE
:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar