:dag:
Raak: goed bezig!!! ![]()
MK: :kus:
Viva: bijna Sarah! Leuk!! ![]()
TRL: mooie wedstrijd gehad gisteren! ![]()
Verder ben ik even blanco, moet vandaag weer werken… zit vandaag alleen, lekker saai! ![]()
:dag:
Raak: goed bezig!!! ![]()
MK: :kus:
Viva: bijna Sarah! Leuk!! ![]()
TRL: mooie wedstrijd gehad gisteren! ![]()
Verder ben ik even blanco, moet vandaag weer werken… zit vandaag alleen, lekker saai! ![]()
Mexx : dankjewel, jij lekker saai zitten te zijn in je uppie, zullen nu niet zoveel mensen meer weg willen he
Beps : jaja lekker makkelijk he, zo gezellig vind ik het daar niet hoor
Trl : ach jeetje ging dat stomme mens ook nog in zijn mond zitten kijken haha
Raak: ze willen allemaal wel… maar ze kunnen niet… ![]()
en weer een werkdag voorbij…
zo gaat ie goed, zo gaat ie beter alweer een dag voorbij!
@ raak, -15 kilo, super hoor! en de polen komen hierheen, mooi voor jou. kun jij ze ergens ontvangen of bedoel je met ‘hier’ kantoor in bels?
@ mk :kus: heel begrijpelijk. krijg je nog iets terug van de verzekering van niet genoten dagen? en zo ja, heb je nog vakantiedagen over om straks nog ff eruit te kunnen?
@mk: knuffel!!!
@raak: wow super joh min 15!!! Topper!! EN polen komt deze kant uit! Fijn hoor!!
@viva: super foto!!
@mexx: reis is zeker! jippie en druk aan het aftellen ![]()
@zo iedereen de maandag is er weer af!! Voor alle vakantiegangers dat is min 1 dag werken. Mijn teller gaat staan op 8,5 dag werk! hahaha Mijn baas zegt steeds OPNEMEN! nou dan doe ik dat maar he woensdag 31 aug tot 10:30 werken en dan vakantie!!! hahaha maar dan ga ik hier de vloer nog in de was zetten!
Ik moet nog 20 dagen werken ![]()
Bloem : nee kantoor in Belgie is er niet meer sinds ong. 1 jaar nu, doe alles vanaf hier, heb afgesproken met ze in hotel, gaan eerst lunchen en besprekingen voeren, kan ik mijn hart eens goed luchten tegen ze en daarna gaan ze mee naar een meeting bij een klant
Jac : schiet lekker op zeg 8.5 dag nog maar werken, dan heb je nog tijd voor extra dingen om te doen
Mexx : voor jou nog 20 dagen, nou dat schiet toch ook al op he
@Bloem: Zo, de kop er weer van af en nu de rest nog, maar dat gaat vast wel lukken.
@Raak: Dat heb je dan mooi goed bekeken zo. Laat ze maar hier komen en zo te zien heb je best een leuk progamma met ze, dus hopenlijk leverd het dan ook nog wat op. Doe je die moeite ook niet helemaal voor niks!!! lol2
@Jac: Je hebt een goeie baas en zou er maar goed naar luisteren. Hahaha.
@Beps: Ja, we zijn ook een beetje begonnen met het een en ander in de woonkamer. Kokkie is vandaag al begonnen met af fohnen van de oude verf op de trap, (verven en lakken en dan nieuwe anitslip erop) want daar begint ie eerst mee en dan zo langzamerhand door met behangen en dergelijke. Gaan van de week al wel vast behang uitzoeken en dat vind ik ook leuk. :cheer: Wij zijn voorlopig nog wel even zoet!
@Roanna: Dat vond ik ook leuk: het behang uitzoeken!!! Lekker alles weer fris!!!
@Jac: Lekker hoor… ik heb geen idee hoeveel dagen ik nog werken moet, iig nog 16 denk ik!!!
@MK: Zo raar he, je gaat op vakantie en dan gaat het allemaal anders. Is er nog kans op een weekje in oktober ofzo?? :kus: voor jullie!!
@ beps bij jou verandert het aantal dagen werken met de dag
hahaha, en niet elke werkdag is hetzelfde.
ikke bezig met project nr 2. sta van mezelf te kijken hoeveel inspiratie ik heb
@ raak goed bekeken, en niet naar polen en lekker lunchen in hotel. hopelijk gaat de samenwerking daarna beter!
Roanna : jij van de week al op zoek naar behang, leuk he weer alles nieuw, moet wel zeggen dat ik blij ben dat het hier boven af was, maar ik liet alles stucken en dat is zo’n puinzooi, jasses. Behangen is minder rommel
Bloem : jij heel veel inspiratie, lekker he, alleen wel op tijd stoppen hoor voor je nodige rust ! Ja dat dacht ik ook zomaa en als het gesprek niet lekker loopt naar mijn zin, hoeven ze ook niet meer mee naar de meeting en zijn ze leverancier af haha
@Raak: Das t voordeel he. Je nodigt ze uit voor gesprek, ze weten niet wat jouw ‘agenda’ is. Dus ze krijgen wel of geen ‘toetje’ zeg maar. BETER!!!
@beps
Ik zie het wel wat nog op ons pad komt, we willen nog wel iets doen.
Zo de monchoutaart staat in de koelkast, de slingers hangen, de boodschappen in huis, morgenochtend nog langs de bakker om de taart op te halen en dan kan het feest beginnen.
@ MK leuk leuk leuk!! veel plezier
ikke weer een deel van de opdracht af! ben er reuze blij mee, kan dus met een gerust hart gaan slapen nu… al barst ik nu alleen van de inspiratie… hahaha
Heerlijk dat het zo lekker gaat, straks niet kunnen slapen omdat de hersenen nog zo actief zijn.
goeiemorgen!
t viel gelukkig mee. was ik te moe voor… een nieuwe dag!
koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
een hele goedemorgen hier al lang wakker hoor, de kleine meid is er dus oma moest vroeg uit de veren.
Bloemmie lekker geslapen en de inspiratie niet kwijt??
Hopelijk een mooie dag vandaag kunnen we nog even van het zonnetje genieten.
Hier zijn alle kinderen weer naar school en de zomer begint…idd wat Beps al zegt vroeger hadden wij geen 6 weken herfst vakantie.
Mk…van harte gefeliciteerd met M. dat ze maar een grote meid mag worden…
ook van de koekenbakker…hihihihihi

speciaal voor M…en een hele fijne dag meissie. een dikke kus ook van Damber
Mk,van harte gefeliciteert met M en een fijne dag .
Viva,weer lekker aan de oppas,hier regende het net nog,hoop voor je dat de zon gaat schijnen en je lekker kan gaan wandelen.
Ik deze morgen vrij,een vriend van mij gaat ferrari rijden,(kadootje van me vader) heb ik aan hem gegeven…Dus ga ff mee en dan vanmiddag weer werken.