Turkish Tea Time 2011

hahaha :
Bloem : ja hoor dat wordt een SARAH
Viva : ook hier nog een keertje : jullie zien er echt gaaf uit hoor

Thanxx meiden vond deze foto echt leuk

@Viva: Ik vond het een “plaatje” die foto. Van ons hebben ze zoiets dergelijks ook ooit eens gemaakt, maar dan in een zilverkleurig klassiek frame. Was toen van een collega die toen 25 jaar getrouwd waren, alleen… ik heb de foto zelf nooit gezien. lol2 Zal wel in hun album zitten.

Tja… en dan straks Sarah… Nou, daar heb ik niet zulke leuke herinneringen aan… maar daar moeten we maar niet meer aan denken. Groot feest straks voor jou, neem ik aan.
Jullie weekendje ook geslaagd, dus wat wil je nog meer.

@Beps: Lekker op koopjesjacht geweest gister. Gelijk hebbie.
Wij gaan van de week ook even behang uitzoeken. Wij gaan ook ff met de kamer bezig, weet alleen nog niet precies wanneer, maar wel binnenkort.

Dan zijn er hier nog een paar druk aan het aftellen. Waarvoor weet ik eigenlijk niet. lol2 lol2

Nou, wij een lekkere rustige dag gehad. Even geholpen met afbreken van de tent, schapjes gedaan en zo is het weekend al weer bijna om.

Fijne avond nog en voor de werkenden morgen weer… werkse. :dag: :mad:

By the way… morgen beginnen hier de scholen alweer. Nou, voor diegene die hier gebleven zijn… daar moet je maar niet meer aan denken. Wat een flutzomer.

ja op deze manier gaat de zomer snel voorbij en heb je er weinig aan

jullie ook redecorating? wel leuk maar ook veel werk… ugh

filmpje gekeken, was leuk, nu lekker weer slapen. morgen weer een nieuwe werkweek… ppff de tijd vliegt echt…!

OHHH ja Sarah!!

Wij thuis nu snel naar bed Oant Moan!!

Roanna : jullie ook aan het nieuwe behang, suc6 ermee hoor
Bloem : jij weer helemaal klaar voor de nieuwe werkweek
Voor iedereen een fijne dag, vrij of werkend !

:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda

Raak,hoe gaat hier wel hoor.

Viva,echt een mooie foto van jullie.

ik vandaag later beginnen,C mag naar de tandarts…

mogguh

owh spannend TRL!

@ raak wanneer moet je naar polen?

beetje moe, maar goed, we mogen weer…!

Bloem : hoef niet naar Polen, heb ze zover dat ze volgende week naar mij komen :))
Trl : succes bij de tandarts voor C

goedemorgen meiden.

Raak jij hebt het goed geregeld, laat de polen maar deze kant op komen ipv dat hij daar heen moet, zo geweldig is die reis er naar toe niet volgens mij. en wat las ik jij al 15 kilo kwijt, jeetje goed hoor.

Roanna ja nog ff en dan komt dat oude wijf voor de deur. Nog 10 dagen te gaan, ben benieuwd wat ze allemaal in petto hebben.

Beps hahahaha Abrahmam in vrouw vorm hihihihihi

Bloem mooi gedaan hoor die opdracht met de schaatsers, lijkt me vreselijk veel werk.

Tlr. C. naar de tandarts nou dat zal wat worden…veel succes.

Mexx druk aan het aftellen. Nou hier ook hoor nog 4 en halve week te gaan. om precies te zijn vandaag over een maand 31 dagen dus.

Dit is de laatste week vakantie voor mij, wat een vreselijke butzomer was dit zeg. Nu vandaag gaan hier de kindertjes weer naar school en ja hoor de zon schijnt. Wat triest allemaal. Maar ik ga nog ff genieten van dit weertje.

@viva
Wat een schitterde foto, een echt plaatje!

Een :kus: en :dag: voor iedereen.
Ik ben weer aan het werk, maar niet zo in de stemming de laatste tijd. Normaal kom je uitgerust en voldaan weer terug na je vakantie, maar helaas…

Mk heel begrijpelijk hoor dat je hoofd even nergens naar staat. knuffel voor jullie.

Goedemorgen all.

@MK: Dat idee had ik al en kan me dat ook heel goed voorstellen. Neem je tijd, maar wij vergeten jou niet hoor. :kus: Komt wel weer. Werkse weer hoor!

@Raak: Oh, dan heb ik echt wat gemist. Jij 15 kilo kwait? Daar zal je fysio en jij natuurlijk zelf heel blij mee zijn, alleen… ik had het nergens gelezen, anders had ik al wel eerder gezegt…chapeau Raak. :cheer:

@Viva: Tja… ze zullen wel weer wat fraais voor je bedenken. Ik wou het toen bestlist niet, maar wie weet achteraf, wat ze wel van plan waren, want vooral in deze omgeving is dat wel de gewoonte.
Nou, ik kijk alweer uit naar je foto’s. Hahahaha.
Geniet nog ff van je weekje vrij.

@TRL: Succes met C. bij de tandarts. Ik hoop dat het geen drama word.

Verder iedereen… een fijne dag weer. Hier komt heel voorzichtig het :zon02:netje erdoor, dus snel even de was erin, kan die naar buiten.

Latersssssssssss :dag:

Viva : jij nog ff deze week van het :zon02: genieten, hopelijk blijft ie nu een paar uurtjes staan he.
Ja, het lukt wel aardig met afvallen, ik moet ook wel he want ze hebben me gevraagd om in een landelijk controleteam te komen omdat het zo goed gaat met me, dus kan moeilijk voor schut gaan he, dat is nix voor mij hihi
Roanna : mijn was is net alweer gestreken de kast in, maar ja ik hang hem ook echt niet op he, dat weet je. Geeft nix hoor meis dat je het niet wist, had het ook niet hier neergezet lol2lol2
MK : ja kan je best begrijpen, na zo’n zwaar jaar ben je echt aan vakantie en uitrusten toe, helaas is er dit jaar niets van terechtgekomen en ga je nog steeds vermoeid het nieuwe jaar weer in :kus:
Ik ga zo eens proberen om buiten lekker in het zonnetje te gaan zitten lezen, heb flinke hoofdpijn :frowning:

Viva,over een aantal weken sarah voor de deur,zal vast wat worden …

Raak,lekker aan het afvallen.

Mk,rustig aan…

C moest wel brullen bij de tandarts,maar wel makkelijk voor haar zo kon ze goed kijken hahaha…Toen we de trap afliepen naar buiten zegt C domme vrouw hahaha

Tlr. zeg maar gerust over een aantal dagen hiihiihihihi, nog 10 dagen om precies te zijn.

Zo ik ook weer in t land der levenden…
@Raak: Dubbel top: Polen hierheen, en 15 kg…
@Roanna: Ook aan een behangetje en verfje haha
@MK: Dikke :kus:
@Viev: 6 weken herfstvakantie voor de kids dit jaar… wij hadden dat niet hoor(hihi het is echt erg geweest deze zomer)

ehhhh en nou weet ik het niet meer

Viva,owww dat gaat opschieten dan :wink: ben benieuwd…:slight_smile: