Turkish Tea Time 2011

Beps: als je het goed vind… dan tellen we iets sneller af… de tijd dat we bij elkaar zijn… want dat is over 4 weken en 2,5 uur… :wink: Dus nog eerder :tongue:

Dat mag… dat mag… dus als jullie elkaar zien, gaan wij naar schiphol haha…(delen we het moment lol2)

lekker aftellen allemaal?

ikke alweer 5 uurtjes bezig met mn opdracht en de basis is klaar… blij mee!! kan hier een beetje moeilijk uitleggen hoe of wat, maar neem maar van mij aan: ikke ben blij

Mexx : blij
Bloem : blij
Beps : blij
maakt mij ook blij :cheer::cheer::cheer:

Kan ik eindelijk BLIJ naar bed hahahahahaha
(Mooi Bloemmie: goed dat het ‘zover’ klaar is)

Tot morgen!!

Ik was net wat minder blij… maar nu weer heel blij! Beetje zwaar gesprek gehad over deze winter… We willen graag dat hij 3 maanden hier komt… maar ik kan gewoon niet 3 maanden voor 2 personen gaan betalen… Dus daar een gesprek over gehad… In het begin heel moeizaam, want hij vind het niet normaal om daar over te praten, maar hij begrijpt dat het in NL gewoon anders werkt, en zeker nu ik op mezelf woon, dat hij gewoon mee moet betalen… Nou hij weer boos omdat hij denkt dat ik hem als profiteur zie, en denk dat hij me om mijn geld heeft… Nou goed… al met al een goed gesprek, en we zijn er ook gewoon weer goed uitgekomen… En hij begrijpt mij nu ook…

Dus nu maar slapen! Morgen trainen!

:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda

Roanna,hoe was de buurt bbq nog een beetje droog kunnen houden?

Bloem,van de laatste centjes schoenen gekocht top hoor.

Mexx,gelijk heb je dat je niet 3 maanden voor 2 kunt betalen,hij kan nu toch best wat geld opzij zetten…Gelukkig goed uitgepraat.

Raak onverwachts bezoek gehad,gezellig.

Beps,alles al weer op orde thus?

Goedemorgen luitjes. :dag:

Vanaf een zeer :storm: :finger: druilige Veluwe… Tjonge, tjonge… het houd maar niet op.

Maargoed… het is niet anders en ik las alleen maar blije dingen, dus dat maakt mij ook weer blij. :cheer:

@Bloem: Oh, echt wat een schattige schoenen… Had jij even mooi mazzel he!! Nouja, mag ook weleens toch!!!

@Mexx: Alles nu zeker wat de reis naar Mex betreft. Mooi zeg!!

@TRL: Nou, droog was het bijna de hele avond niet, maar de tent is best groot en behoorlijk waterdicht, dus alle ging goed en het was weer even ouderwets gezellig met de buurtjes. Was ook een nieuwe jong stel bij, dus was gelijk goed kennis maken met de buurt voor hen.

Ik ben voor twaalven naar huis gegaan, maar een paar buurtjes zijn nog even doorgegaan.

Het regent nu weer pijpestelen, maar kokkie moet zo wel helpen met afbreken, want alles staat nog op de PK plaats en dan drinken we nog koffie met de buurtjes traditiegetrouw en dat zal nu wel bij iemand onder de carpoort worden.

Nou, iedereen een fijne zondag verder nog, what ever you do or go. :dag:

hallo vanuit een verzopen Tllburg :mad:
Mexx : valt niet altijd mee he om uit te leggen dat het hier zo niet werkt, vermoeiend soms ook
Trl : hoe is tie daar bij jou ?
Roanna : jullie gezellige bbc gehad en ja, over het weer…….
fijne dag allemaal :dag::dag::dag:

Zo ik ook weer ‘in het land der levenden’ heb heerlijk uitgeslapen!

@TRL: Wel nee: we zijn net begonnen. Alleen de computerkast is klaar, we gaan nu beginnen met witten, behang trekken, laminaat op de muur(als lambrisering) en dan een soort plankjes maken in de hoeken voor tutters…
Dus klaar,… nee, dat hoop ik als ik terug kom uit Kusa, dat Rubbie dan klaar is hahaha

goedemorgen, pfff wat een weer he ik ben zowat de gehele nacht in de weer geweest door die regen. Maar goed er komen 3 mooie dagen aan volgens de weermannen/vrouwen :slight_smile:
@iedereen was gisteren blij dus dat is mooi!
@roanna: bbq zit er weer op straks met wat buurtjes koffie drinken onder een carpoort :smiley:
@mexx: goed gesprek gehad met lief.
@waarom plannen mensen alles op een zondag? Snappen ze niet dat er mensen zijn die zondags lekker relaxed op een bank willen zitten of ooit eens naar de ZM willen hahahaha grapje!
Iedereen een fijne dag!

HAHAHA die Jac!!! Ja dat had een optie geweest voor vandaag hahahahahaha… lekker shoarmatje… JAMMIE!!! Maar helaas,…

goedenmorgen!

ik heb vreselijk geslapen… had rusteloze benen en heel onrustig geslapen. ook veels te kort, iets te lang doorgegaan… nou ja… vandaag weer een nieuwe dag.

zo… weer terug van de sportschool… afzien zeg. lopen zweten, niet normaal, ben helemaal drijfnat… maar wel goed hard gewerkt dus het zal wel ergens goed voor zijn, mn armen vallen er bijna af… nu lekker ff wat eten, douchen, opruimen en verder met andy warhol.

Ik thuis was ff langs het werk(moest wat langsbrengen) heb mezelf ‘getrakteerd’ op een milkshake… ohhhhh die nieuwe van de Mac: Mango/passievrucht: JAMMIE!!! Die is TE lekker

Hey goedemiddag meiden, zo wij weer terug van een heerlijk weekend, lekker duitsland onveilig gemaakt, goede bed and breakfast en een lekker hotelletje gehad, het weer was niet echt geweldig maar goed we hebben er heerlijk van genoten. Heb braaf even meegelezen, maar er is niet echt iets blijven hangen.
De bruiloft donderdag was geweldig, wat een mooi lokatie zeg dat kasteel Doornenburg, maar vreselijk onhandig met oudere mensen, allemaal trappen met treden die ongelijk van hoogte zijn, dus dat was wat minder de cateraar van www.kasteelfeesten.nl zou ik niet aan iemand aanbevelen. Maar al met al was het een mooi dag.

https://lh3.googleusercontent.com/-4NtST31zIUo/TkWZnDq1fFI/AAAAAAAAAMA/ZB5391v4d-A/s512/DSC04208.JPG

@ viev, ja mooi kasteel is dat he? ben ik vorig jaar geweest met ridderfestijn.!
maar wat zien jullie er goed uit allebei!! je ziet er schitterend uit, mooie jurk ook en helemaal op en top vrouwelijk en feestelijk!

Voor ‘bijna’ Abraham zie je er pittig uit hoor haha…
Nee zonder dollen: Ziet er goed uit Viev!!!

sarah heet dat toch voor vrouwen?