Turkish Tea Time 2011

En dus ook maar vroeg slapen.

Oant moan

Goeiemorgen!!!

Brrr weer werken vandaag… :frowning: En volgende week 6 dagen… Maar goed… Het is even niet anders!

Ennnn nog 4 weken!!! Het schiet nu eindelijk op!

:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda

Goedemorgen.

Nou, het ziet er weer fraai uit. :mad:

Vandaag hebben we dus de straat BBQ, maar gelukkig hebben we een hele mooi grote tent die straks door de mannen opgezet gaat worden. We zitten in ieder geval warm en droog.

Straks nog even wat laatste spulletjes ervoor halen, maar heb ook al vlees in de knoflook en ketjap gezet en dan smullen maar straks.

Zo dadelijk nog even een rondje door het huis doen en dan weekend…:cheer:

Jullie ook allemaal een heel fijn weekend en zie je vast nog wel hier of daar.

:dag:

Roanna: ohh gezellig!!! :slight_smile: Geniet ervan vanavond! (Hoop dat het evengoed nog droog zal zijn, is toch een stuk gezelliger!)

@Roanna: Ach in de tent is het droog en gezellig, iedereen aan de wijn: wordt het ook warm haha…
Geniet lekker meis het ziet er op de foto’s altijd erg leuk uit!!!

@Mexx: Rubbie had dat afgelopen week: 6 nachtdiensten en dan gister om 10 uur thuis en vanmorgen om 4.30 al weer weg om aan 5 dagdiensten te beginnen(en gister is nog slapen na de nacht he…) Ach je wordt er vanzelf groot en sterk van net als Rubbie lol2!
en JAAAA nog 4 wkn…(wij vertrekken dan wel 1 dagje later, maar zoals het lijkt ook al om 6 uur!!)

En ik: Zo naar t dorp schaapjes/markt/tshirts en dan nog iets in huis voor Rubbie er weer is(zou het dan vandaag lukken onder Ibiza te gaan…)

Roanna,veel plezier bij de straat BBQ hoop dat het droog blijft…Koud is het gelukkig niet.

Roanna : heel veel plezier bij de bbq, hier schijnt ie al hoor, blaas hem wel jullie kant op !!
Beps : beetje nog wat in huis doen voordat Rubbie weer terug is
Mexx : nog maar 4 weekjes en dan ben ik jarig, oh nee, ging jij ook naar M hahaha. Nu eerst even werken en volgende week zelfs 6 daagjes wow
Trl : jij lekker weg met je nieuwe car ?
Iedereen een fijne zaterdag :dag:

Raak: ik kan nu al niet wachten tot je verjaardag! :slight_smile:

Mexx : nou eh ikke wel hoor, word veeeeels te oud lol2lol2lol2lol2

OHHH dan zijn wij er nog wel haha…

Ik terug uit de stad: Goed geslaagd, 2 korte leggings in Paars(die kon ik niet vinden) 8 tshirts(haha allemaal leuke jurkjes van mn zus, heb ik geen tshirts…)
en 3 tweelingdraagzakken(niet topkwaliteit, maar 3 voor 12 euro: PRIMA voor de vakantie haha)

Zooooo alles in de mand(omdat we aan het behangen/witten etc zijn mik ik vast van alles wat ik niet meer draag in de mand voor in de koffer…kan Rubbie het niet inpakken en ik het gewoon vinden lol2lol2)

hoi hoi

ikke ff uitgeslapen. strax ff gauw naar de markt, boodschapjes halen en wasje aanzetten. hopelijk kan ik vandaag mooi aan mn opdracht werken

@ roanna veel plezier met de straat bbq. gezellig met z’n allen!

Beps: lekker geslaagd dus!

Wij zojuist onze reis bevestigd! We gaan dus definitief naar Mex! :slight_smile:

:cheer:

Zo, ik visite gehad van zus en zwager, kwamen ff onverwachts bakkie doen, was gezellig
Beps : jij weer goed geslaagd dus, kan eigenlijk wel nu al weg, toch ?
Bloem : lekker uitgeslapen en hoop ook dat je wat kan doen, maar ja is eigenlijk toch geen weer om iets anders te doen he
Mexx : kijk dat zijn de goeie berichten, jullie mogen gaan hihi

Was naar de markt en nog ff langs de drogist. Oogschaduw op. Helaas hadden ze t niet. Wel een schoenwinkel en heb schitterende schoenen gekocht. 60% korting en ze zitten als gegoten. Ben er mega blij mee maar voel me ook schuldig omdat ik mn laatste tientjes aan t bijelkaar schrapen was voor boodschappen en niet echt bedoeld voor schoenen… Maar ja. Ben er vooral heel blij mee!! :wub: helemaal verliefd!!!

Ze zijn dan ook helemaal TOP!!!

@Mexx:Jij ook blij

Heel happy weekend dus… loll

Bloem : zijn ook hele mooie schoenen, kun je vanavond zooo mee gaan stappen hihi

Ik zeker blij! Want verrassing!! M. komt over 45min online :wub:

Mexx : geniet daar dan maar van meis:kus:

Veel plezier Mexx… kunnen jullie samen aftellen dat B&B ook over 4 wkn weggaan(tenminste over een uurtje of ehhhh 3-4, rond die tijd zullen we wel afreizen richting Schiphollie ;))

En toen: Toen gaan we zo naar bed. Rubbie moet weer morgen vroeg naar t werk…