En weer thuis. Was gewoon druk, en of ik even kon invallen. Tuurlijk…
Morgen nog een dagje en dan weekend…
En weer thuis. Was gewoon druk, en of ik even kon invallen. Tuurlijk…
Morgen nog een dagje en dan weekend…
ikke weer thuis, drukke dag gehad, hard gewerkt, daarna sportschool, ookal zo hard gewerkt
potje zitten huilen met mn mams, mn pa loopt blijkbaar ook al heel de dag te huilen. gisteren is billie door d’r heup gegaan en ze kan niet meer lopen. ik weet wel wat er moet gebeuren, maar mijn ouders zijn nog niet zo ver. ze lijkt geen pijn te hebben en is wel alert enzo, maar dit is nu alweer de 3e keer dit half jaar dat d’r lijf aangeeft op te zijn… afwachten hoe het ontwikkelt…
ik pin ook altijd, gewoon omdat het makkelijk is lokale valuta uit de automaat te krijgen. vaak bij aankomst op de luchthaven. vond het niet prettig om tijdens mijn reis mn roebels, dollars, yennen en tigritten op zak te hebben… elke keer als je de grens overgaat moet je eigenlijk aangeven hoeveel je bij je had en dat wilde je liever niet doen (ze verzinnen vaak wel een reden waarom je % belasting moet betalen) etcetc hoop gedoe
maar goed, gelukkig zijn er genoeg mogelijkheden en opties, voor iedereen dus wat wils.
lijstje wordt trouwens nog wel langer want heb nog aardig wat op stapel staan voor 2012. alleen nog niet geboekt want tis een beetje een zwarte maand. mn vakantie en mn ticket naar canada er in 1x af en ook nog leuke brief van de belasting, dat ik deel van mn zorgtoeslag 2009 moet terugbetalen. komen ze nu mee aan, zal de brief over 2010 ook wel binnenkort komen denk ik…
maar goed, gegeten, nog ff hoofdstukkie doen en op tijd naar bed denk ik.
ciaoo
@Bloemmie: Moeilijke beslissing altijd. Maar goed, als ze zich verder goed voelt… ik zou het misschien ook nog niet doen. Maar als ze echt niet meer lopen kan, en ze straks dus ook niet meer poepen kan(had onze Lab toen ze door dr rug ging, bleek acute hernia) dan,… dan mag je als liefhebbende baas helaas niets anders beslissen uit liefde voor je hond, en de mooie jaren die ze je gegeven heeft…
Blijft moeilijk lieverd blijft moeilijk :kus:
koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
@beps: ZM dat ken ik niet. Moet daar echt hoog nodig heen. Even denk ik denk dat ik dan na mijn vakantie ga. Dus ergens in oktober! ![]()
Moet toch mee kunnen praten met jullie hahahahah enne doner van marmaris toch?
@TRL: mooie auto!
Voor de rest goede morgen en een fijne dag toegewenst!
ik ga gauw weer aan die arbeit! En dan heb ik alweer weekend!! hahahaha Tijd vliegt echt!!
Mogge op deze laatste werkdag van de week. Vanuit hier niet veel te melden, kom strakjes nog wel ff langs, fijne dag :dag:
Ik ook weer wakker, ga niet naar de ZM zondag, heb plotseling een verjaardag. Misschien een uurtje onder de zonnenbank nu mn verkoudheid en ontsteking over zijn(kan ik vandaag ook wel doen :unibrow: het weer vraagt er wel om lol2)
Iedereen sterkte vandaag…
Ook goedemorgen.
@Beps: Zou ik ook doen als ik jou was en wat fijn te lezen, dat je alweer wat opgeknpat bent en … zelfs alweer aan het werk was geweest.
Verder ook even niet veul te melden… want over het weer begin ik aleens niet eens meer, want dat is toch pet. :mad:
Kom ook vast later nog wel weer ff op de thee, maar ga nu ff het een en ander doen.
Laterssssssssssss :dag:
Moguh! :dag:
Hier weer hard aan het werk! ![]()
Pfffff wat een weer zeg,niet normaal meer deze zomer…
Vanmiddag komt vriendje van C spelen,zijn mama wil even bijtanken nu de 2de erbij is…Vanavond weer als elke week bij samen met de vrienden eten.
Gezellig!! Kan me voorstellen dat mama wel even bij wil komen!
Ohhh kom ik dit op een ander forum tegen…
http://nos.nl/audio/263788-bert-en-ernie-hebben-geen-seks-met-elkaar.html
Waar maken mensen zich druk om…
Tsja… die mensen vervelen zich waarschijnlijk…
Wel sneu voor ze… lol2
zo ikke is weer thuis en heb weekend!!! Jaja nog 10 dagen werken… oke verspreidt over 3 weken maar goed 10 dagen zijn 10 dagen!! LOL
ach ja mensen… hebben niets beter te doen denk ik. Maar goed vrijheid van meningsuiting!
Zo ik begin echt bij te komen. Compie steeds beter geïnstalleerd en alles werkt langzaam zoals het moet
Dus is het nu een beetje ‘ons’ tijd… en gaan we maar er even uit saampjes vanavond en even onbedaarlijk ‘schuiven’ (wokken) … ideaal als je gewoon een vreetbui hebt lol2lol2…
@Beps: Gelijk hebbie. Laat je maar weer eens lekker gaan, nu je weer wat beter in je vel zit. Eet smakelijk samen en geniet van jullie avond.
Ik eet wel weer de restjes. lol2 lol2
Mmm lekker wokken! Ik wil ook! hahaha terwijl ik maandag nog geweest ben… Ik eet vanavond een soepje met een stokbroodje kruidenboter bij mijn mams ![]()
hiya
ikke ook weer uitgewerkt en nu weekend… awhhhhhhh
@ beps doe maar veel ‘jullie’ tijd want strax zit je 12dg zonder en net zoals bert+ernie vind ik jou heel lief, zijn we goede vrienden maareuhmmmmm :finger:
![]()
@Bloem: Laf joe toe, maar wel in je eigen bedje lol2lol2!!
Heerlijk gegeten, lekker bijgekletst en nu even ontspannen. Rubbie moet morgen vroeg werken dus mijn dagje…