Ik had net inderdaad al een berichtje van iemand die in Turkije zit en die kreeg 2,42… Dus ik wissel wel daar… Zat nog steeds een beetje met het idee van 1:2 in mijn hoofd…
Oh, maar ben d’r wel, was alleen even een bietje druk voor mij doen dan vanmorgen. Alle bedden (nouja 2) afgehaald en buiten laten wapperen en net weer alles schoon erin gelegd. Moest nog ff voor kokkie 2 cd’s branden en weer op lege cd’s zetten enzo was ik een bietje voor aan het klungelen hier thuis. Zo even schapjes doen. A.s. zaterdag hebben we weer de buurt BBQ, dus daar even inkopen voor doen.
Oh ja… had gister ook nog in de sale het een en ander besteld bij de Wehklomp en dat is net gekomen en echt leuke dingen voor nog geen €50 met verz. kosten. ( 4 dingetjes ) :cheer:
Ik had al wel een beetje gelezen vanmorgen en kom straks wel weer ff terug. :dag: Laterssssssssss
@ :zon02: waar dan? Nou, hier in ieder geval niet en moest net ook als de wiedeweerga mij dekkbedden naar binnen halen, want het … nouja… niet overdrijven…het druppelde hier een beetje. Nu weer droog en harde wind, goed voor mijn was aan de lijn. lol2
Mexx : je moet altijd in Turkije wisselen, of het allergoedkoopste, zoals ik doe, gewoon pinnen met je europas
Beps : toch gelukt om de foto weg te halen, goed zo !
Roanna : jij druk druk druk hihi, nu alles lekker buiten hangen, hier ook nog steeds :zon02: hoor, wil eigenlijk zo buiten gaan zitten nu het kan, jij weer leuke dingen voor weinig geld binnen, heerlijk idee he
Zo met de meisjes naar de DA, jaarlijkse prikken geven. Dan door naar het WC voor de schaapjes, we gaan mossels eten(JAMMIE… nog wel geen R in de maand, maar ze zijn al erg lekker)
Roanna ook weer boven het dekbed, en we gaan het afwachten of het hier droog blijft
Pin altijd in het buitenland, niets mis mee, kom eens eindelijk in de ‘wereld’ van 2011 Mexx: er is niets mis met pinnen in het buitenland, je pint als de bank open is, en geen punt…wij pinnen al ehhhh 15 jr in het buitenland… nog NOOIT iets gebeurt…
Ik heb nog nooit hier geld gewisseld. Doe ik altijd in daarginds en dan ook niet zo heel veel, omdat je veel dingen ook met € kan betalen. Pinnen/betalingen doe ik ook nog liever niet in het buitenland, alhoewel ik het dacht ik in Spanje weleens gedaan had bij wat duurdere aankopen.
Vroeger met de peseta’s deed ik het altijd wel voor de eerste paar dagen daar, hier bij de bank wisselen, maar daarna ook weer gewoon daar wisselen of bijpinnen.
@TRL: Echt een leuk wagentjes zeg. In ieder geval een leuker model.
Nou, hier is het de zon komt op en gaat onder, maar het is droog en lekker warm zelfs, dus je hoort mij niet.
@Raak: Ja, Ik was er weer blij mee. Vanavond wel even nog passen, want daar had ik nu even geen zin in, maar heb alles al wel uit de verpakking gehad en dat zag er leuk uit.
By the way… ik kan helemaal niet op FB komen, althans niet met de pc. Wel met de foon. Gisteravond ook al niet en vanmorgen eerst wel en nu net weer niet. Nou, dan krijgen mijn visjes vandaag geen voer. lol2
Roanna : ach jeetje wat zullen je visjes dan een honger hebbenlol2lol2
ik heb dus net lekker 2 uurtjes buiten gezeten en J. is met kleinzoon toertje doen dus kan ik nog ff hier rondkijken
Beps : ik pin ook overal hoor, al sinds ik in Belgie ging wonen, uhhhh in 1980 hihi, anders moest ik steeds wisselen hfl dm fr fr b. fr sp. pes. tr. lira, it. lire : werd ik helemaal gek van en in die 30 jaar is er nog nooit iets misgegaan hoor
Mexx : ik ben net een landloper, trek de hele wereld over met ong. 10 euro cash in mijn zak en heb die meestal aan het eind van de vakantie nog steeds, pin ook in het vliegtuig, op de luchthaven en overal waar ik kom in de plaatselijke valuta, heb nooit teveel of te weinig bij, altijd gepast, krijg geen vals geld terug en de beste wisselkoers en je kan het niet verliezen of kwijtraken
Hier net zo iemand hoor… we hadden vroeger al als 1 vd eerste een pinpas(toen stond er alleen in Utrecht 1 en in Amsterdam 1 en in Hilversum 1 pin automaat hahahaha) Toen het eenmaal kon zijn we ook in Turkije gaan pinnen(tot die tijd namen we guldens mee die we daar wisselden, koers was beter…) Als je in Turkije pint dan krijg je de tussenkoers, die is echt het beste…En… euro’s daar pinnen is gratis hahahaha
Terug van de DA, en er is bij ons nu ‘niets meer te pinnen’ lol2lol2lol2lol2
Tja… die simpele vakantie die wij doen, heb je niet zoveel geld nodig en we hebben meestal cash bij ons, wat meteen in de kluis gaat bij aankomst en mocht ik tekort komen of toch iets duurders aanschaffen in Turkije en dat is weleens gebeurt b.v. in Kusadasi… pin ik nog alleen als de bank ook open is. Buiten openingstijden dus nooit.
Bij mijn schoonzus die het wel probeerde in Turgutreis, helaas gingen we dag erop naar huis, kwam helemaal geen geld uit de automaat, maar het was er wel mooi af. Gelukkig heeft ze het via haar eigen bank terug gekregen, maar daar moet je wel heel veel voor doen en lang op wachten.
Natuurlijk weet ik ook wel dat we meer risico lopen met cash bij ons, maar zoveel is het in ons geval vaak toch niet. lol2 lol2 Daarom altijd de pinpas en de CC mee, voor de zekerheid, maar nog nooit nodig gehad… vanwege … juist die simpele vakantie’s zoals wij het doen.
Ach ja… ieder op zijn/haar manier en wat zij/hij het makkelijks vind. In het vliegtuig weleens met de CC betaalt, maar dat is dan meestal op de terugweg, als de kas leeg is. lol2
@Beps: Hadden ze bij de DA zeker ook een pinautomaat. lol2 lol2
@Raak: FB doet het hier weer hoor, al geeft het nog wel zo nu en dan foutmeldingen als je iets wil doen. B.v. Marokko. Hihihi. De koffer heb ik al, nu de reis nog.
Roanna: hier dus precies hetzelfde… Heb niet veel cash bij me (max. 500euro) en daar ben ik voor verzekerd… Wel CC of Pin bij me in geval van nood… (ooit ziekenhuisbezoekje maar wel gepint)
@pinnen in het buitenland of niet? Ik moet zeggen ik gooi hem overal door die gleuf heen hahaha. Code goed bedekken. Het kan net zo goed hier mis gaan!! Maar goed ieder zijn ding.
Ieder moet doen waar hij of zij goed bijvoelt!
Veel gelezen! Maar om eerlijk te niets blijven hangen! ach ja soms heb je dat.