Turkish Tea Time 2011

@goedemorgen allemaal!!!
@viva: nog op 1 oor?
@beps: GEEN KOFFIE?!?!?!?! :smiley:
Mag best wel even lachen toch LOL

mogguh ladies

te kort geslapen, beetje spierpijn nog van gisteren, dus ben nog maar ff blijven liggen in mn bedje. ga zo wel sporten maar die bodypump laat ik maar schieten. na de vakantie… misschien.

hier zonnig maar niet echt warm volgens mij… fijne dag allemaal! :dag:

Zeker stil,roanna,raak en beps ook nog niet gezien,feestje gehad dames :wink:

zo… rondje sporten zit er weer op. wel spierpijn van gisteren maar had volgens mij niet echt iets raars gedaan maar goed. ik word sterker en sterken, das wel fijn om nu eindelijk resultaat te merken (kan mezelf nog steeds niet opdrukken hoor- word geen bodybuilder ofzo)

ff douchen en dan aan de studie. eens kijken of ik de opdracht vandaag voor de 2e keer kan insturen…

@bloem: goed zo en dat opdrukken hoeft toch ook niet? Ik sport nu 1 jaar en heb het nog nooit gedaan tot gisteren. Maar zelf toen kon ik het nog niet hahaha
@beps: en heb je inmiddels al koffie gehad?

Goedenavond.

Hmmmm… wel vreemd. :paranoid:I k had toch echt vanmorgen wel een stukkie gepost hier, maar ik zie het niet meer staan. Nouja… lekker lazy day gehad. Even op visite geweest en nu net thuis. Wat een k*tweer toch de hele dag. Word je toch echt niet vrolijk van.

Ja Beps… ik las ook zoiets op FB. Geen koffie. Wat een ramp. Nou, ik was weer naar huis gegaan en hoe zat het met de frieten?

Jaaaaa…waar is/was iedereen? Wat een rust hier!!!

Roanna,zeg dat wel wat een k*t weer vandaag en nu gaat de zon weer schijnen.

@ jac nee t hoeft helemaal niet, maar voor mij zou dat een teken zijn dat ik sterker word en sterkere/gespierdere armen krijg. dus ik probeer t elke dag. 1e keer lukt het helemaal niet en nu kan ik 4 of 5 keer half naar beneden… hahaha,

@ roanna lekker lazy dagje gehad. heerlijk hoor. hier eigenlijk ook wel. nog weinig gedaan en mn dutje duurde ook weer langer dan gewenst maar was wel heel erg zalig.

hello all
Bloem : lekker relaxed daagje gehad en met sporten gaat het ook al goed maar nog geen kampioenschap bodybuilden voorlopig
Roanna : jij ook al een lekker lui daagje, nou daar is het het weer wel voor ook he
Beps : in de walen, zonder koffie en zonder friet las ik, ach arme
Trl : gisteren vermoeiende dag gehad en daarna nog een verjaardag, vandaag ook geluierd misschien ??
Jac : vroeg wakker terwijl je niet moest werken, jaja die bio klok he
Nou ik dus geen lui daagje hoor, heb onverwachts sinds vrijdag logees en het hele weekend dus ook nog veel visite en aanloop en constant mijn lappie bezet haha, maar wel allemaal heel leuk en gezellig. Ben nu wel een beetje gaar en denk dat ik het niet laat ga maken. Logees blijven nog wel een tijdje

Nou dames daar ben ik weer. Uiteindelijk koffie gekregen maar die rare Walen hadden pas na 11 uur koffie. Fritten heb ik helemaal nie gekregen.

Nu eindelijk thuis totaal verrot dus tot morgen

Hallo meiden…nou niet op een oor hoor heb vannacht mar 2 uur geslapen. Een geweldig feest gehad, echt zo verwend en giga gezellig. Vandaag de boel allemaal een plekje gegeven, en net terug van de zaal om te betalen.
Een uitgebreid verslag zal ik morgen plaatsen evenals wat foto’s.
Maar nu nog even te moe daarvoor…maar dat zullen jullie wel begrijpen.

trustte

:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 11 November: Erfurt- Duitsland

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Viva,een mooie feest gehad en flink verwend,je kan er dus niet meer omheen dat je 50 bent geworden :).Ben benieuwd naar de foto’s.

Beps,waarom kreeg je tot 11uur geen koffie dan?

ugh maandag
weer een heerlijk nachtje geslapen… not…

allemaal een fijne dag!

Ik heerlijk geslapen, nu weer achter het bureau. Laatste weekje schoolvakantie maar vandaag begint wel de zwemles weer.

@beps en viva
Eerst een beetje bijslapen.

Goedemorgen All

@TRL: Ik was in België op een jonde show. Ik was om 5.15 thuis weggereden via de fokkervriendin naar Mons(bijna Frankrijk). Aangekomen rond 9.30 maar de koffietent was nog dicht. En ohhhh ik had zo en zin in koffie. Her en der gevraagd en ineens kwam er een ‘reddende engel’ de hoek m mer 2 koffie( hihi en J lust geen koffie lol2 zoooo ze waren zo op) Vandaar

Nu nog in bed. Zo maar eens douchen

@goedemorgen allemaal!
zo te lezen allemaal lekker geslapen? Ik ook!! En nu moest ik er vroeg uit :frowning: hahaha Grapje! Laatste week werk HEERLIJK!

@viva: leuk feest gehad! super mag ook wel toch!
@bloem: halverwege is toch ook goed!
@beps: uiteindelijk toch koffie gekregen! lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr
@roanna: gisteren een luie dag gehad! is ook lekker.
@raak: wat minder, maar zeker wel gezellig.

Ik ga gauw weer wat doen want ja werk blijft zich anders opstappelen he hahaha.

Goedemorgen meiden.

Nu hier het relaas.

Ik mocht zaterdag overdag alles doen, had geen beperkingen maar moest om 19,00 uur klaar staan, dus een paar boodschapjes gedaan, lekker gebadderd en de haartjes netjes, opgetut en om 19.00 uur helemaal klaar, hubs strak in het pak, ik in mijn nieuwe jurk. Gaat de bel staat zoonlief voor de deur, de auto in de straat en kofferbak open. Dus ik doe doe deur open zegt hij, mam wat zie je er mooi uit, heb je er zin in. Ik dus ja!!! echt wel. Maar zegt hij die jurk moet weer uit want ik heb wat anders voor jelol2. Dus terwijl hij dat zegt loop hij terug naar de auto, had gezien dat hij een zwarte broek aan had, en een zwart tshirt. Dus hij draait naar de zijkant loopt er over zijn broek een zilveren glitterband. Hij de kleding uit de auto, en zegt tegen hubs, jij ook pap dat kostuum mag je weer uittrekken. Afijn wij dus omgekleed en om 10 voor 8 in de auto weg. Komen we bij de feestzaal aan is dus iedereen zo gekleed.
Glitter en glamour, geweldig geweldig, boa’s, pruiken en weet ik wat. Echt zo geweldig dit had ik dus echt niet verwacht. Dus aan de koffie met gebak, felicitatie’s in ontvangst genomen, toen een speech van zoonlief dat ik niet alleen 50 jaar ben geworden maar dat we ook 31 jaar getrouwd waren en toen kregen we een foto op linnen van de kinderen en kleinkind. :wub:
Totaal overrompeld eigenlijk.
Een geweldig feest het zou tot 1 uur duren maar de dj speelde gewoon nog ff een uurtje door, dus vanaf 10.00 uur tot 2 uur aan een stuk door gedanst…en dat voel ik nu wel hoor, een spierpijn van heb ik jou daar.

http://94.100.126.75/1395800001-1395850000/1395844801-1395844900/1395844816_5_OxyF.jpeg

http://94.100.118.210/1395800001-1395850000/1395844801-1395844900/1395844852_5_3Ype.jpeg

http://94.100.124.10/1395800001-1395850000/1395844801-1395844900/1395844888_5_BeK8.jpeg