Turkish Tea Time 2011

Goedenmiddag.

Zo, even naar de markt geweest en even in de supers de koopjes afgelopen, dus we kunnen weer. Ook nog koffie visite gehad en toen was de ochtend alweer om.

Het is hier ook zulk raar weer. Zo schijnt de zon en dan vallen er weer buien, dus alles ff tussen de buien doorgedaan. Kwamen nog een overbuuf tegen die ons vertelde dat een volle nicht van kokkie, 2 weken geleden was overleden. Moet erbij zeggen… kenden hun niet echt zo als familie, maar bij toeval eens kennis meegemaakt. Komen oorspronkelijk ook uit de randstad en woonden alweer een tijdje hier in het landelijk gebied Wenum-Wiesel. Maar toch raar dat je dan zo ineens eigenlijk van een buuf moet horen. Had al een tijdje BK, maar was daar toch weer van opgeknapt en we hadden haar en haar man nog niet zolang geleden in het ZH bij een van onze controles nog gesproken , maar zo zie je maar… 61 jaar en net een kleinkind gekregen. Pffff… heftig hoor.
Maargoed, zo is het leven, maar ik ben er wel erg van geschrokken.

@Viva: Jeetje meis… zo druk met de nieuwe garderobe. Alles moeten nalopen, Nou, geniet de rest nog maar je vrije dag.

@Beps: Al klaar met puin ruimen? Zo erg zal het toch niet zijn.

@Jac: Nou, wie weet kom ik je tante nog wel tegen daar. :wink: Leuk hoor. Een van mijn andere schoonzusjes zitten daar ook vanaf 5 September, maar dat is niet de familie waar wij meestal mee gaan.

@MK: Ik weet even niet meer hoelaat de crematie precies was, maar ook wij denken aan jullie hoor. :kus:

@Raak @Mexx @ Bloem… werkse allen. :dag:

Viva,jij een vol programma,maar wel leuk.

Roanna,hier hetzelfde weer als bij jullie,is braderie hier in 't dorp dus bij een bui snel een winkel in :slight_smile:

Goedemiddag, ikke nu ff tijd om hier te reageren
Roanna : dat is idd toch altijd weer even schrikken he zo’n bericht
Nee hoor ik ga niet vliegen naar Polen, als ik moet gaan dan lekker met de auto, heb ik tenminste nog wat aan reis onderweg
Viva : jij druk met alle nieuwe kleren, eigenlijk niet normaal dat dat nodig is

nou niet erg,… over stof en van alles ligt overal(2 kasten leeggeruimd ivm de computerkast… jaja… dat moet weer vol ook haha)

Alleen de kattenbakken nog en stofzwiepen…(voor netjes dweilen ligt aan mijn energie)|Rubbie weer naar bed ivm de nachtdiensten…

En toen…blank, sorry egootje vandaag

@beps: egootje moet kunnen!!! Groeten aan J&H en ik zie ze in sept
@viva: lekker rustig aan doen…

J&H onderweg, verse kokosmakronen in de oven(Bloemmie: TOPRECEPT… via Tripod!)
Huisje aan kant dus,…

Tot later!!

gewerkt, gesport, gegeten bij ouders, hebben ook de vakantie geboekt en gaan eindelijk een tomtom kopen… hehe, altijd dat gevloek over dat het niet werkt op de phone… zal ik blij mee zijn

ff kort bijgelezen
@ MK hoop dat jullie afscheid hebben kunnen nemen… :kus:

@ mexx en ben je er al uit?

@ jac, waarom ga je dan niet gewoon een keer. hardstikke leuk de zm!

@ roanna schrikken dat soort berichten. soms gaat het goed en zo hoor je weer iemand die de strijd verliesd. blijft oneerlijk en zeker te jong!

@ viev jij weer druk in de weer geweest ondanks de vakantie. je bent er maar druk mee, maar jullie zien er vast flitsend en draadloos :wink: uit :stuck_out_tongue:

Bloem: nope… maar ik denk… Puerto Vallarta - Mexico :slight_smile:

Beps : huissie weer pico bello en verse cocosmakronen gebakken, jammie !!
MK : een mooi afscheid geweest vandaag ? Heb jij ook weer gesproken of nu iemand anders
Mexx : denk dat dat een verstandige keuze gaat zijn
Bloem : ouders gaan tom tom aanschaffen en ook een vakantie geboekt, jij weer blij en ook nog eens lekker gegeten
Jac : jij komt in sept. idd J&H tegen, grappig he
Ik weer tante in Turkije zitten kijken, wil er dan zo wel weer heen >>>

@Raak: Dat hebben wij ook zitten kijken. Ik heb ook genoten hoor. Ik vind het weer zo’n leuke reportage.

@Mexx: Klinkt goed!

@Beps: Helaas… lust ik ook weer niet, maar J & H vast wel.

@Bloem: Weer gezellig bij je ouders gegeten. Enneh… waar gaat hen reis naar toe? Mag jij dan weer op de doggie’s passen?

Iedereen… wel trusten en tot morgen weer. :slapen::dag:

@ roanna, nee de doggies gaan gewoon weer mee met paps en mams, net als elk jaar. ze zijn nog nooit zonder hen op vakantie geweest hoor. ouders gaan nu weer naar bretagne, net als vorig jaar, alleen nu de zuid kant. lijkt me ook erg mooi- maar ik ga dit jaar niet mee. ze gaan een weekje eerder dan beps en ik, dus ik zie ze wel weer als we allemaal terug zijn.

@ mexx denk dat je trouwens nooit verkeerd kunt kiezen. alle opties zijn toppie.

tis alweer laat, kom tijd te kort. arch… op naar bed. ciaoo

goedemorgen, gebeurd niet vaak maar ik doe het lichtje hieraan…
@mexx: denkt toch dat het mexico wordt.
@raak: ja lachen he dat ik J & H tegenkomt in TR. De eerste ontmoeting was ook in TR op het balkon want toen sliepen ze naast me. Nou ja slapen ik deed geen oog dicht :smiley: GRAPJE!
@Beps: en was het gezellig gisteren? En de kokosmakronen lekker??? Als het lekker was wil ik het recept! :slight_smile:
Iedereen een fijne dag!

:turkey:koliboli: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
koliboli: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda

zie nu pas dat ik toevallig 2 keer bovenaan sta… :slight_smile:

mogge enne zelfs een :zon02: te zien, moet niet gekker worden zeg
fijne dag voor iedereen en ja Jac jij lekker 2 x bovenaan, wat een feest he

mogguh

kon nie wakker worden dus ietsje later… nou ja
fijne dag allemaal!

waar is trouwens Trl, heb ik iets gemist ?

Goedemorgen dames.

Het zonnetje schijnt en ik zo naar de nageldame.
Verder niets te melden.

Goedemorgen
Hier iemand die niet kon slapen gister. Dus de Wii maar aangezet(DOM) dus om 2 uur zat ik nog beneden hahahaha
Zo naar het ziekenhuis controle van mn hand(pffff :wink: dat duurt ook maar door)

Recept kokosmacronen:
2 eetlepels kokosolie,
125 gr turkse yoghurt(van die dikke zeg maar griekse/yoghurt),
1 ei
1-2 eetlepels honing(ik vind 1 genoeg, recept ook, J&H vonden dat het zoeter mocht) en
150 gr kokos

Roer alles door elkaar, maak er hoopjes/plakjes van in een voorverwarmde oven op 180 gr, bak ze 15-20 min…KLAAR!

Tot straks…
(Waar is TRL en hoe zou het bij MK zijn…)

Goedemorgen.

@Bloem: Da’s waar ook. Je ouders gaan altijd met de auto. Had ik even niet aan gedacht, maar omdat je zei mijn ouders hebben ook geboekt, ging er van uit een vlieg/strand vakantie, maar dat is niet zo. En voor zo’n huisje moet je natuurlijk ook boeken. Ja, dan kunnen de doggies mee. Iedereen weer blij dus!!

@Jac: Ja, dat wilde ik iedere x al zeggen, dat JIJ 2 X BOVENAAN staat. :cheer: Bofkont!!lol2

Verder ook even niets te melden. Misschien vandaag even naar het stadskantoor om kokkie’s nieuwe rijbewijs aan te vragen en anders gaan we dat morgen doen. (koopavond) Ja, ja, hij is weer voor 5 jaar goedgekeurd.

Hier ook een lekker zonnetje, hopenlijk wordt het wel wat warmer, dan klaag ik niet.

Fijne dag all. :dag: Vast tot laters wel weer.