@Beps: Succes in het ZH en hopenlijk is iedereen tevreden over de resultaten, al vind jij nog van niet?
Groot lidteken(aan mn linkerhand had ik een sneetje van 0.5 cm deze is ruim 2 cm) veel lidtekenweefsel eronder, en ze hebben het vel van mn vinger aan mn hand gezet(klinkt raar, maar hierdoor is het vel te krap geworden, waardoor het voelt of het scheurt als ik mn hand strek)
Benieuwd wat zij ervan zeggen. En weg ben ik nu echt haha
Gisteren is alles mooi en netjes verlopen. Een neef had een heel mooi stukje geschreven en ook mijn nichtje. Heel mooi allemaal en dan moet je wel even een traantje wegvegen, maar dat hoort erbij. De laatste keer langs de kist, ook even slikken. Daarna hebben wel met zijn alles koffie gedronken en broodjes gegeten met de hele groep en dat is dan best weer heel gezellig.
Ik werd vannacht mijn bed nog uitgebeld, er stond een taxi op Schiphol op ons te wachten…
De interne communicatie is blijkbaar niet goed daar, ik had al gemaild met iemand daar.
@beps
Succes!
@Beps: Hie… klinkt best een bietje eng zo. Lijkt me ook niks dat gevoel zo te hebben. Nou, horen wat ze daar zeggen en er evenueel aan kunnen doen. Succes!
@MK: Ach… eigenlijk allemaal een beetje zo als het hoort he en zo zie je de familie ook nog eens bij elkaar is ook mijn ervaring. Fijn dat alles rustig en mooi verlopen is.
Ja, dat zal… want jullie waren anders vannacht teruggekomen. Jeetje… wat raar dan, want er zit toch best een tijdje tussen, dat ze het hebben moeten/kunnen weten, als jij het op tijd hebt doorgegeven. Ben je dan ook lekker mee zo midden in de nacht. :mad: Nu nog vakantie toch? Nou, probeer er nog even van te genieten met je gezin. :kus:
Ik ga showeren . :dag:
Nou ik had gelijk: Het is niet verkeerd gegaan maar goed is anders. Er zit veel lidtekenweefsel ook in de vinger, en als het met 3 mnd niet minder is mag/kan het over gedaan worden…(als de pijn dan ook nog zo is: Dan WORD het overgedaan dus…)
Ben ik weer lekker mee ![]()
@MK: Mooi dat het een waardig afscheid was. En elkaar weer zien vind ik altijd erg fijn…
Hallo Meiden ik ben ook weer in het land.
Voor iedereen een dikke:kus:
@MK veel sterkte meid heb je een pb gestuurd.
Een vakantie met hindernissen maar al bij al toch een fijne tijd gehad met de kids.
Bij aankomst werden we afgehaald door een vriend van ons ,die werd gecontroleerd of hij geen ilegale transfer deed.
Maar wat we ook zeiden en deden ze geloofden ons niet omdat hij met een fiat doblo reed nemen ze gewoon aan dat hij ilegaal transfer is.
Boete waarschijnlijk 2200 lira maar hebben nog niks gehoord tot nu toe.
Belachelijk gedoe we hebben 2 uur in de brandende zon in die auto moeten zitten jullie begrijpen al dat iedereen doodop en bijna uitgedroogd was.
Een paar dagen later zat mijn rug totaal geblokkeerd veel pijn natuurlijk.
Maar goed we hebben alles doorstaan.
Had ook weer problemen met internet daar weet alleen niet hoe dat het komt.
Nou meld me wel weer dikke :kus::dag:
@Beppie jeetje wat vervelend,ik hoop voor jou dat het allemaal niet nodig is en dat het zich nog hersteld.
Hoop dat iedereen van jullie ok is?
JEEE Jilly!!! Wat een toestanden ook bij jullie zeg!!!
Hopelijk kunnen jullie eea regelen dat toch duidelijk is dat het een pick up onder vrienden is…
Jill,welkom terug,wat een verhaal zeg en wat een boete Pfff
Mk,fijn dat jullie een mooi afscheid hebben gehad
TRL: Waar was je vanmorgen?? Niets ergs hoop ik!
beps,nee hoor niks ergs is denk iets niet goed gegaan,want had het lijstje wel geplaatst maar blijkbaar niet aangekomen zie ik nu,sorry ![]()
@Jill: Welkom terug meid. Jeetje… wat een toestand dan he. Is maar goed dat ze jou toen met ons allen erin niet aangehouden hebben. Hadden ze ook kunnen denken je ons aan het ontvoeren was. lol2 Nee, zonder gein even… ik vind het nogal wat. Wat een geld he. Nou, hopenljk hoor je er dan ook niks meer van. Hebben je zonen zich ook goed vermaakt daar?
@TRL: Kun je nagaan hoe je gemist wordt als je een keer niet het lijstje post, maar wel goed bedoelt van ons hoor. Ik dacht eerst omdat Koli het al zo vroeg gepost had, dat je dacht… waarom 2. Al bericht wanneer je de auto kunt afhalen?
@Beps: Jeetje… daar ben je zeker dan ook weer lekker mee. :mad:
Wij net terug van de stad en schapjes doen. Kokkie kan volgende week weer een nieuw rijbewijs ophalen en ik ben nog geslaagd voor een leuk jurkje met legging in de sale bij Jeans Cen**r. Heel veel dingen afgeprijst en dan mocht je het 2e afgeprijsde artikel voor de helft er bij nemen. Niet gek dus!!
@Roanna,ja de jongens hebben Alanya onveilig gemaakt hahaha.
Die hebben het echt naar de zin gehad was voor herhaling vatbaar zeggen ze.
Ja wat een gedoe he met die auto,ik ben benieuwd of we er nog iets van horen
Ik begrijp dat ze controle willen uitvoeren maar we konden genoeg bewijzen aandragen maar daar wilden ze niet naar luisteren.
Ik denk niet dat het een probleem zou zijn geweest,ik ben toerist he maar volgens hen kan een buitenlander niet bevriend zijn met een turk want ze geloofde echt niet dat het een vriend is.
Het feit dat ik de namen van zijn ouders en van zijn zoon en zo kende was zelfs geen bewijs.
We zullen zien wat er van komt maar ik laat het er niet bij zitten.
Inderdaad… dan kennen ze jou nog niet. Hahaha!!! Zeker moet er controle zijn, maar dit is wel heel makkelijk vangen zo, terwijl je zoveel bewijzen kan overleggen. Je hebt er zelfs een huis. Pffff…
@roanna: lekker geshopt! Heerlijk he nu shoppen ![]()
@jill: en zo maak je iedere keer wat mee.
zo drukke werkdag gehad zeg, zo mogen ze van mij altijd wel zijn, lekker druk, veel werk en productief geweest
@ beps dus toch niet helemaal zoals het hoort. afwachten dus
@ MK klinkt mooi. minder dat je vannacht wakker gebeld werd, maar gelukkig geen paniek ofzo. hopelijk heb je nog wat kunnen slapen
@ jill alweer terug? welkom back! wat een gedoe zeg… alsof mensen dan helemaal niet meer mogen ophalen ofzo? slaat dat nou op! en je rug vast… nu wel beter of ook niet?
@Bloem: Inderdaad… beter wat te doen hebben op je werk anders duurt het allemaal nog langer voor het weer weekend is. Hihihi. Nu even uitrusten. :slapen:
@Viva: Ik wil jullie nog even een hele fijne en mooie dag wensen voor morgen op de bruiloft en daarachter ook nog een heel fijn weekend bij de zuiderburen. ( duitsland) Lekker genieten hoor! :kus: :dag: Gooi je haar maar weer eens los!
@Viva: Heel veel plezier dit weekend.
Ik heb me beter gemeld va volgende week. Begin dan donderdags.
Haha dan ist al weer bijna weekend en weer 1 week verder!!!
:dag:
Ik lekker thuis op de bank een film kijken… Sinds vannacht enorm aan de racekak… Dus erg fijn… Heb gelukkig nog de wonderpillen uit Thailand, dus daar 2 van geslikt, wel een beetje stoned nu (haha) en het voelt een stuk beter! ![]()
M. belde toen straks ook nog… Askim, askim… .nog maar 30 dagen… Zo lief! :wub:
Nou tot later! :kus: