Turkish Tea Time 2011

MAAR… een mooie rondreis zoals in Tanzania, of ehhh ohhh ik weet er nog zoveel die komen… als ik kan en mag en het werk het toelaat in die tijden te gaan(maart is al moeilijk zeg maar ;))

beps: hoe krijg je dat voor elkaar? Dan keek je zeker voor een prive safari met tented camps?

En maart… eigenlijk is augustus een betere periode voor tanzania/kenia… dan is de trek… :wink:

@Beps: Oh zo ja. Nou bedankt. Ik ben weer helemaal bij. Dat zijn dus de TeVa’s. lol2

@MK: Nou, dan toch goed van jou dat jij het wel wilde doen.

Eh… ik denk dat we nog wel gaan MK en denk haast ook wel dat het Spanje gaat worden, maar heb nog niks geboekt. Ik weet het nog niet, dus eigenlijk ook wel een beetje een luxe probleem. Hahahaha. Kokkie wil wel hoor. Nouja… hij moet wel mee. lol2

@Mexx: Oh echt? Nou, ik was er vorig jaar weer na ik dacht, een jaar of 7 geleden er voor het laatst te zijn geweest, maar er was bijna niets veranderd. Allemaal van die ouwe meuk winkeltjes en diezelfde meuk lag er volgens mij nog net als die jaren ervoor. lol2 Echt waar, maar ik vind het daar altijd zoooo gezellig in de hotels in de avonduren en dat mis ik toch wel in sommige hotels in Turkije, op ADR na dan, want dat is een van mijn tofste vakantie geweest, toen we er met die hele groep zaten.

Ik vond Malgrat altijd erg gezellig… Met s’avonds zo’n avondmarktje… :slight_smile: Weet gewoon alle hotels ook nog waar ik ooit geweest ben, (rare tic, ik weet het) ADR was inderdaad erg leuk zo met z’n allen, en lekker stappen tot een uur of half 5… :biggrin: en heb er ook nog iets heel leuks aan over gehouden! :wub:

Als we die kanten op willen, dan wil ik ook ‘alles!’
Dus 3-4 wkn, de ‘luxere’ lodges ed… ALLES… want dat zijn toch de reizen die je niet elk jaar gaat doen…
AL wil ik die reizen dus geen 2de keer maken(moeilijkheid met Thailand: nog veel te zien, maar daar zit veel in van wat we al gezien hebben: dus dan maar niet)

`Maar goed, Rubbie zo naar zn werk, nu dus de hondjes legen, en dan maar naar bedje…:slight_smile:

Beps: ja dat dacht ik dus al… :wink: Je hebt gelijk hoor, ik zelf kan/wil alleen niet meer dan 2 weken achter elkaar weg… mede omdat ik ook gewoon dagen voor TR over wil houden… :wink:

Thailand… tsja… ik ben een beetje klaar met Azie, heb het even gehad na 3 jaar… Dus Afrika was een mooie afwisseling… een hele mooie!

hoofdstukkie gedaan, en daarna weer weggesukkelt, dus de avond alweer voorbij

@ MK wat knap dat jij dan als enige wel iets hebt gezegd. ik hoop dat de dienst ook een mooi afscheid heeft

@ roanna weer net als vorig jaar? de familie met de bus en jij en kokkie met de vliegmachien misschien? of gaan ze niet?

@ raak ff orde op zaken stellen in poland. lijkt me geen leuke werktrip als ik het zo hoor…

@Mexx: Nou die tic heb ik dan ook wel een beetje nog hoor. Ik denk, dat wij wel bijna alle 3 tot 4 sterrenhotels hebben gehad tot aan Santa Susanna toe. Hmmmm… wat een tijd en waar blijft de tijd.

@Bloem: Als we gaan, inderdaad zoals vorig jaar, maar heb eigenlijk van de familie nog niets vernomen of zij al geboekt (bus) hebben. Zal ik van de week eens vragen. Op dit moment zijn er vluchten voor een leuke prijs richting Barcelona met K*M, dus wie weet.

Ja, de avond inderdaad alweer bijna voorbij. Pfff… ik zeg net al tegen kokkie… wanneer hebben we eigenlijk zo 's avonsds nog eens lekker buiten kunnen zitten. Bah… dit k*tweer. Zo vroeg alweer donker.

Net ff smotie gemaakt voor ons hier en straks ook maar weer eens lekker op tijd erin. Weltrusten all. :dag:

MK: Knap hoor, het blijft altijd een but-klus, maar je moet maar denken: Als niemand iets zegt is het zo niet kloppend… Sterkte morgen :kus:

En nu: Naar bed: Tot morgen @ll!

Bloem : nee ga ik niet heen om de gezelligheid, zeg maar
wordt weer eens ouderwets ruzie maken hahaha ook weleens lekker hoor moet ik zeggen, anders dut ik een beetje in he
Jij je hoofdstuk weer mooi af, goed zo
Roanna : jij bent er “bijna” uit waar jullie heengaan in september enne nu dus lekker onder de wol, oftewel het dekbed hihi
Mexx : ik zat in een perfect resort voor wat jij zoekt hoor, luxe te over enne wij zaten ook nog in het gedeelte adults, dus geen kids en een upgrade genomen, niet duur en voor de Caribbean zelfs een soort van heerlijk eten haha, ik zat in Punta Cana :Gran Bahia Principe Bavaro Resort. Is nix mis met af en toe een echte luiervakantie hoor als die zo gepland is. Zijn ook in Acapulco geweest en dat is natuurlijk een absoluut andere vakantie, net als jij hou ik ook van allebei
Beps : droomt nog van een reis naar Africa, zou idd ook een periode tijdens de trek kiezen
MK : gelukkig meis dat jij wel aandurfde om te spreken anders had je achteraf vast spijt gekregen. Heel veel sterkte morgen voor de hele familie, maak er een mooi en waardig afscheid van :kus:

Zo meiden, wat een #$%^&*() weer zeg, het regent hier pijpestelen…bah bah bah…en voor donderdag zijn de voorspellingen helemaal bar en boos. Zo zonde van een trouwerij.

Ja vriend van Damber is een leuke vent echt waar, we zijn er blij mee.

Mk voor jou heel veel sterkte, een zware dag voor de boeg ik ben in gedachten bij je.

Zo en nu zo maar naar bedje toe…morgen een ff niets daggie, ja alleen de was en strijk, en de kleding voor het feest uit de kast halen en hubs zijn overhemd strijken. Spulletjes klaar leggen voor het weekendje Duitsland dus dat is wat ik morgen ga doen. Niet veel maar ja het is ook totaal geen weer hoor. Blijf lekker thuis, en als ik alles gedaan heb, ga ik bankhangen met een leuke film…Heb nu 3 weken vrij waarvan 3 halve dag mooi weer het moet toch niet gekker worden.

:turkey:Jac: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda

mogguh

vannacht een flinke onweersbui op mn dak gehad zeg, so he, was wel weer machtig natuur vertoon. helaas is het niet veel opgeklaard, wat een zomer…

@mk: vandaag veel sterkte toegewenst voor jouw en familie!!!

@bloem: onweer gehad, hier alleen een beetje bui!
@mexx: heeft luxe vakantieproblemen
@roanna: eigenlijk ook een beetje!! Mijn tante gaat 9 sept weer richting malgrat. Daar ging zij altijd met mijn oom naar toe. Maar mijn oom is in 2002 overleden en ze vind het toch een beetje moeilijk. Maar ik vond juist dat ze er weer heen moet! ze heeft een nieuwe vriend en ze wil een beetje van haar oude leventje laten zien.
@beps: knapt op en vind doner van mamaris ZM het lekkerst. Zou ik je eens wat vertellen ik ben nog nooit op de ZM geweest! haha Wel in Italie, maar nog niet in NL hahaha
@viva: gaat vandaag spulletjes klaarleggen voor een weekendje Duitsland. En heeft 3 weken vakantie! Waarvan 3 dagen mooi weer?? Het kan nog alle kanten op he!!
Ik vind het zo sneu voor de kinderen die nu vakantie hebben. mijn neefjes zijn echte buiten kinderen. Ze hebben niets met de tv enzo, ja als het regent willen ze een film kijken. Maar het liefst van 's morgens tot 's avonds buiten en dan moet ik ze ook nog roepen voor het eten. Anders gaan ze dat vergeten, maar ja het is nu niet anders.
Nou ik ga weer verder met mijn werk. Ik ben jaargesprekken aan het voorbereiden, ook leuk!! hahaha
Iedereen een fijne dag! En MK nogmaals sterkte!

Moguh!

Raak: dat hotel hebben we inderdaad ook naar gekeken, alleen zijn de Iberostars nog beter ook beoordeeld… Dus we weten het nog steeds niet… :wink: Nou ja… we zien wel!

Trl: alles goed meis? :kus:

Nou ik ga me ff aankleden, make-upje en dan weer werken! Hoera! :wink:

1 like

Ik weer wakker, slecht geslapen maar niet door hoesten ofzo gewoon slecht geslapen.

@Jac: NIET NAAR DE ZM GEWEEST??? Nou dat moeten we dan eens saampjes doen :wink: hahahahaha… of met Rubbie erbij

@MK: Sterkte vandaag. Altijd een zware dag…

en ik… ik ga zo puinruimen hier. Heel veel puinruimen(dus ook kasten uitzoeken van: Wat is dit, en gooien we het weg, gaat t naar zolder of blijft t staan…) en dan komen J&H de zieke bekijken vandaag…

Mk,heel veel sterkte vandaag…

MK: heel veel sterkte! :kus:

MK : heel veel sterkte, ben in gedachten bij jullie :kus:

Goedemorgen meiden, o jee het is al middag dus goede middag meiden.

rustig hier.

Loop nog in mijn pon, druk aan het strijken geweest, alle nieuwe kleding voor de bruiloft. draadjes wegknippen ect. ongelofelijk je staat gewoon alles bij te werken, vooral hubbie zijn overhemd, dat kreng kostte 55 euro en bij alle knoopjes zit gewoon een draadje wat nog weg moet, incl. bij het zakje op zijn borst. Mijn jurk had ook hier en daar een draadje gelijk alle labels eruit geknipt, zal je net zien dat het vreselijk gaat kriebelen, nou daar zit ik dus ff niet op te wachten. Spullen klaargelegd voor het weekendje weg, en zo is de ochtend al weer om.
Het is toch geen weer om naar buiten te gaan, hier komt een bui aan dat wil je niet weten.
Zo lekker badderen en dan maar bankhangen denk ik. Kan wel aan de gang blijven met soppen maar daar heb ik ff geen trek in.
Morgenochtend naar de nagelstudio, een setje gelnagels laten zetten, donderdagochtend wordt ik om 9 uur bij de kapper verwacht. Dus agenda zit vol voor deze week. hahahaha.