Turkish Tea Time 2011

@Viva: Altijd spannend he, als ze met ‘een nwe vlam’ thuiskomen. Met H en de drogkloot moet het goed komen hahahaha… geloof zeker dat er veel gelachen is :wink:

Ik heb verleden week trouwens nog een paar Teva’s gescoord. Mijne die ik al had heeft Rubbie ingepikt. Deze waren in de Sale(ohhh gekkkk op de sale!!!) van 50 voor 20!!! Ikke zoooo blij,…

TRL: het was echt heel gaaf! Wat een feest! Jammer wel van het weer, wij hebben ongeveer de helft gezien… toen ging het zo hard regenen dat we naar huis zijn gegaan… Of nou ja… naar de dönerzaak op Amsterdam CS :smiley:

Jammie Doner!!!

Ik begin heel langzaam op te knappen. Merk dat ik echt vooruit ga… neus minder dicht, keeltje gaat beter… pffffff(terwijl ik me vanmorgen nog echt zeebeer K*T voelde…)

Morgen gaan we eens de ’ zooi’ hier aanpakken. Compie staat, nu kan alles weer op zn plaats, en kan de zooi gepoetst…(Haha Niet dat ik zoveel ga doen maar Rubbie heeft nachtdienst, is steeds vroeg thuis dus… hij mag AANPAKKEN :slight_smile: lol2lol2)

@beps: Verder geen gekke dingen doen he!! Je moet nog op vakantie!!! Oke kan ook met de gipspootje bij wijze van maar liever niet hoor!!! Doe kalm aan! En succes met alles!!!
@viva: leuke dag gehad!! TOP!!
@roanna: mannen soms ook hahahaha, maar hij blijft een lieverd toch?
@raak: hoe was je werkdagje??
@bloem: de kop is er weer van af!! hahaha
@mexx: 2 dagen lekker offline geweest! En nu weer gezellig meekletsen. Maar daarna is het weer een poosje stil…
Ik net ook weer terug van werk nog 4 hahaha Grapje! Lekker gewerkt hoewel ik nu wel moe ben. Slaap gewoon slecht! Maar heb ik mezelf aan gedaan! Dus ik neem de schuld op me hahaha.
Zo mijn gerechtje klaarmaken. Ik ga tomaat/courgette en vis eten hmmmmm lekker. Tenminste ik vind het lekker! :slight_smile:

Beps: ja zeker jammie döner… De döner van de Döner Company vind ik echt de lekkerste die er is!

Jac: dat duurt nog 4,5 weken hoor :wink:

zucht kan het alleen niet echt vinden voor Maart 2012… Mexico of Dominicaanse?

dag 1 van deze week zit er weer op…

heb behoefte aan een stevige maaltijd en toevallig was de biefstuk in de aanbieding… jammie dus strax.

ff farmen en dan weer aan t huiswerk

Mexx,mexico ben je toch al een keer geweest dus ik zou voor de dominicaanse gaan :wink:

Jac : weer ff wennen voor mij enne toch wel wat problemen dus moet waarschijnlijk binnenkort ff naar Polen:mad: Bij jou iig wel lekker gegaan alleen een beetje moe nu, komt vanzelf weer goed in september, toch ?
Mexx : ligt er aan wat je wilt he maar dat hoef ik jou niet te vertellen, ben ook in beide landen geweest, als je naar Dom. gaat zou ik kiezen voor Puerto Plata, want in Punta Cana kun je je met goed fatsoen niet buiten het resort begeven.
In Mexico kun je tuurlijk prachtige rondreis maken, hoef je niet alleen in je resort te blijven zitten
Beps : jij gelukkig weer een stuk opgeknapt en nu weer aan het terug opruimen van je kamer beginnen, tenminste rubbie dan helol2

NEEEEE Die van Marmaris op de ZM!!! Die die dieeeeee iss LEKKERRRRRR!!!

Ik knap echt lekker op, nog niet top, en ik ga niet over hekjes springen maar… zooo ben ik hier al blij mee…

Beps: die is ook lekker, maar ik vind die van de döner company nog lekkerder… :tongue: maar smaken verschillen! :slight_smile:

Raak: we willen eigenlijk gewoon 2 weken strand, bruin worden en een super deluxe hotel… Dus we gaan het hotel toch niet uit hihi… :slight_smile: Wil eigenlijk heel graag naar een Iberostar in Mexico, maar misschien wordt het wel Dom Rep… Weet het niet zo goed… Of misschien Puerto Vallarta… (andere kant Mexico) :slight_smile:

Zo ik weer thuis, lekker bij de wok gegeten met paps en mams… Waren zaterdag 35 jaar getrouwd… Dus wel even lekker gegeten! :slight_smile:

Nu in bed, nog even facebooken en op tijd slapen! :slight_smile:

:dag:

Goedenavond.

@Beps: He, gelukkig weer een bietje opgeknapt. Zo zie je maar wat een beetje rust al niet kan doen he!!
Oh ja…ik denk dat ik weer wat gemist heb, maar wat waren ook alweer Teva’s? lol2 lol2

@Raak: Zo, dat is niet mis. Even weer naar Polen voor zaken. Maarja… zal er wel bij horen he!! Ga je met het vliegtuig of kar je zelf er naar toe? Ik heb geen idee eigenlijk hoever het is. Ja, 14 km over de grens van Berlijn heb ik toen gezien, maar dan ben je er nog niet, lijkt me.

@MK: Jullie allen morgen heel veel sterkte gewenst bij de dienst en later de crematie. :kus:

@Mexx: Mijn overburen waren vorig jaar naar de DR geweest en ook in zo’n resort en vonden het 3 x niks daar. Ja, dan alleen het resort, maar je wilt toch ook weleens even buiten het resort zijn lijkt me. Maargoed, ik kan er niet over oordelen. Ben er nog nooit geweest en ik zal daar ook nooit komen. Is niks voor ons! Maar Mexico…ohoho :cheer: zou ik wel willen. Maakt niet uit waar!!!

Roanna: wij zijn weleens eerder ergens geweest waar je je hotel eigenlijk niet af kon/ging. Dus dat maakt ons niet zo heel veel uit, we willen daarom gewoon een hotel met alles erop en eraan… Het liefste zouden we weer naar Afrika gaan, maar we hadden het berekend en komen op 10.000euro voor 2 weken Tanzania en Zanzibar… en we willen niet hetzelfde doen als afgelopen maart…

zucht luxe-probleem!

@Mexx: Tja… zo doet iedereen het op zijn/haar manier. Nu ben ik ook alleen nog maar in Zweden, Turkije en Spanje op vakantie geweest, maar zoek altijd iets op/uit, waar rondom wel wat te zien en en/of te doen is. Ik moet 's avonds wel ff uit kunnen lopen en dan graag wandelen en dan het liefst langs de winkeltjes. Heerlijk. Ik moet er niet aan denken b.v. om zoals jullie dan meestal ook 2 weken gaan op het resort te zitten, maar zo zie je… iedereen zijn/haar ding en gelukkig maar, anders zaten we allemaal bij elkaar op een kluitje.

Inderdaad… wat een “luxe” probleem heb je zeg. lol2 lol2

Ik vind het zelf ook heerlijk om een rondreis te maken, maar er is gewoon even niet echt een bestemming waarvan we denken… JAAA daar willen we heen… Dus vandaar dat we weer gewoon een keertje ouderswets luxe en niks doen gaan proberen! :slight_smile:

Nou, ook goed toch!! :cheer:

Wat trouwens vrijdag wel heel grappig was… Ik zat te google streetviewen op het werk… en ik ging even door Malgrat en Calella… en hoewel ik er al jaaaaaaaaaaaaaaren niet geweest ben, ik wist nog steeds de weg! Super grappig om te zien! :slight_smile:

@mexx
Een luxe probleem…

@beps
In de lappenmand, beterschap!

@bloem
Gezellig dagje gehad met de kinders en heerlijk gezondigd.

@viva
Nw schoonzoon, leuk!!!

@roanna
Zou best nog een keertje wegwillen met die nw gele koffer :wink:
Wil kokkie niet weg dit najaar of gaan jullie nog wel?

@jac
Nog een paar kilootjes, dat gaat vast nog lukken voor de vakantie.

Margrat ben ik ooit ook geweest, maar kan er helemaal niets meer van herinneren.

Wij net de avondwake gehad, ik moest ook nog iets voorlezen op het altaar. Niet mijn favo klusje, maar wat moet je als niemand anders wil van de 18 kleinkinderen… Alles is prima verlopen. Nu op naar morgen.

Haha toen ik keek voor Tanzania waren we al 10000 voor 2 pers kwijt haha… Loopt zo leuk op daar… Ik wacht nog wel even, crisis 2 wordt aangekondigd…

@Roanna: Slippers… http://www.kampeerwereld.nl/custom/product/5815_thumb.jpg
Die ongeveer…