Turkish Tea Time 2011

@ raak, ff de bh’s in een soppie. voorheen deed ik die altijd in de wasmachien mee, maar kunnen ze toch niet zo goed tegen geloof ik

@ roanna, kokkie de volgende keer lekker thuis laten hoor, kun je gewoon gezellie shoppen

Bloem : ah zo, ik gooi alles in de wasautomaat en droger, tot bh’s en panty’s toe, te errug he haha, heb geeneens knijpers of lijnen of rekje :mad: dat is allemaal voor de verkoop zeg ik maar :slight_smile:
Leuke foto’s ook van Scheveningen, ze zullen vast erg genoten hebben
Roanna : maar jullie hebben dan iig toch een heerlijke middag gehad he

Nou het ‘drama’ is compleet: Ik ben net gevallen in de douche: m’n been verdraaid, m’n onderrug vind niets meer leuk, en mijn arm is niet te gebruiken nu…PFFF ben lekker bezig

0800-Sjakie-Hotlijn is langgewenst en ik snap weer meer…
Nu een nietsen, dan even filmpje kijken(lekkere onzin zag ik op RTL4) en dan maar weer slapen…

Ben verder ff alles kwijt: vind jullie allemaal lief :wink:

(Mexx niet gezien… zou ze op een boot zijn blijven hangen gister lol2)

Beps : jeetje meis, dat gaat echt niet goed met jou he, kan beter maar vanaf nu METEEN vakantie houden he, rustig aan hoor :kus:
enne nee Mexx hangt niet meer op een boot, was gisteren al vroeg verregend en zeiknat thuis

@Beps: Hoe krijg je dat nu weer voor mekaar? Doe dan toch ook eens rustig an. Kan je nog langer in de ZW. Nouja…als je voor je vakantie maar opgelapt bent. Sterkte ermee!!!

@Raak: Ik doe ook echt alles in de wasmachine. Was ook nooit iets op de hand. Heb dan wel lijntjes en knijpers, maar dat vind ik niet zo erg, zelfs wel prettig. lol2

Heb ik dus gemist dat Mexx al vroeg thuis was.
Hier niets op de hand wassen, de tweelingdraagzakken worden wel buiten de droger gehangen om te drogen

Nu lekker onderuit en tv kijken

Mexx had lekker 2 offline dagen… :wink: Ook weleens lekker!

Ook heerlijk. Kan je er komende week weer tegen :slight_smile:
Zo zeg over 5 wkn zitten we er toch beter bij lol2 !!

@ beps onhandige kluns! beetje slippertjes maken

ikke ook film kijken en mezelf nu blauw lachen bij hollands got talent. stiekem wel leuk

@ raak ja t was heel erg leuk, soms denk ik wel: wat doen we toch moeilijk, je kunt die jongens met nix blijer maken dan met water! totale fun als er water is… haha

Lig in bed ook te genieten nu met die hond: schitterend!!!

Trusten @ll

mogguh

weer donker en grijs buiten… geen zin… blegh… maandag

:turkey:Jac: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda

Mogge all :dag: moest vanmorgen gewoon het :idea: aandoen, moet niet gekker worden. We gaan weer rustig opstarten en zien wat het deze week weer allemaal geeft he
Voor degene die niet hoeven te werken : fijne week en laat het weer je stemming maar niet bederven hoor !
Voor degene die moeten werken : sterkte en het is zooo weer weekend moet je maar denken !

Hier ook weer opgestart… moet nog even wennen hoor, alles is net even anders met dit compie-tje…
Niets bijzonders, hier alles hetzelfde…

Iedereen een fijne week, hopelijk gaan we de :zon: weer zien deze week…

Roanna,een ongeduldige kokkie met shoppen dus weinig gekocht …

Raak,weer aan de arbeid vandaag,succes.

Beps,het zit je ook niet mee he.

Mexx,lekker 2 offline dagen gehad,hoe was de botenparade?

goedemorgen meiden,

Beps meissie toch, wel voorzichtig doen he, een smakker in de douche is niet echt prettig. Gelukkig viel het toch nog mee.

Roanna kokkie meneertje ongeduld met winkelen, nou daar heb ik in turkije niets van gemerkt hoor, hij kan uren praten in een winkeltje haahahahah.

Mexx weer online

Raak het licht aan vanmorgen nou hier kan je ook wel een lampje gebruiken. Maar ja wat vandaag valt, valt hopelijk donderdag niet he…dan moet de zon schijnen. Neefje trouwt dan, dus we hopen op droog weer. Hoeft geen 25 graden te zijn maar zou toch wel lekker wezen om zonder paraplu te kunnen.

Zo het weekend was heel gezellig kan niets anders zeggen, voorstel ronde voor zoon en schoondochter viel heel goed uit. hahahaha Nee kan niet anders zeggen Damber heeft een hele leuke en aardig vriend, die niet op zijn mondje is gevallen. Maar wel een vreselijk droog kloot is we hebben dubbel gelegen van het lachen.
Ik nu de puinhopen glad trekken van de gezellig zondag.

Goedemorgen.

Nou, ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het zeeeeeeeeeer deprimerend weer. Ik word er schijtziek van en als het aan mij lag… nou, dan wist ik het wel, maarja… het ligt meestal niet aan mij, lol2 want dan was ik allang weggeweest.

@TRL: Nee, kunnen slagen. Ik loop overal naar binnen en dan is het van… ik wacht buiten wel ff. Pfff… nou ik denk zeker, dat ik de volgende keer maar alleen ga of zoals gezegt, iets van het net bestel.

@Raak: Indien je vandaag weer aan de bak moet… werkse en succes he!!

@Beps: Niet veel verandereing las ik net, maar alsnog ff pelan, pelan doen he!! Stap voor stapje weer en dan komphetwelweergoeschratje:kus:

Iedereen een fijne dag, werkse en geniet van het weer. :beef:

@Viva: :dag: Ja, daar heb je gelijk in, maar dan is het vaak voor hem zelf lol2 en anders moet ik toch maar weer ff terug gaan naar daar. :cheer:

Nou, jullie toch weer een heerlijk weekeend gehad met de kennismaking en gelukkig viel het mee dus. Altijd weer meegenomen nietwaar? Hihihi. Ik wens Damber heel veel geluk met haar nieuwe liefde. :wub:

Viva : wat leuk om te horen dat het zo goed ging tussen de nieuwe vriend van Damber en de rest van de familie ! Zal duimen voor je dat het as donderdag droog blijft want idd met een paraplu op is stukken minder
Roanna : gewoon lekker terug gaan en alleen voor jezelf winkelen deze keer dan helol2lol2
Trl : dankje, maar mails heb ik tussendoor allemaal wel beantwoord hoor dus valt wel mee, doe gewoon rustig an

Viva,een leuke schoonzoon erbij.Wens Damber veel geluk toe.

Raak,gelijk heb je rustig aan beginnen :wink: