hier ook crimenight
@ roanna wel leuk mensen kieken dan he. maar niet zo rustig winkelen dan…
hier ook crimenight
@ roanna wel leuk mensen kieken dan he. maar niet zo rustig winkelen dan…
@Roanna: Is een gewoon toetsenboard hoor alleen een strak uiterlijk. Dat zilveren ding voor de toetsen is een track pad das wel jandig, zeg maar een touchpad voor de compie
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
Ook ik weer wakker, heb behoorlijk goed geslapen. Wel een paar keer wakker van het hoesten enzo… maar goed…
Nu wel echt beroerd: lijf doet nu ook zeer, kop zit vol, snuiten mag niet en pffff ZIEK (wat een zeurpiet ben ik)
Iedereen een heerlijke zondag
Mogge all
Beps : beterschap, lekker op bed blijven liggen misschien ? Mooie pc !!
Roanna : vandaag ff lekker de stad in, hier ziet het weer er iig beter uit dan gisteravond
Fijne zondag all :dag:
@beps
Gewoon eraan toegeven en lekker in bed blijven, beterschap :kus:
In bed blijven liggen lukt niet: Rubbie heeft nachtdienst, dus we moeten ‘afwisselen’…
Maar heb mn Fleeceje op de bank… die ik dan weer delen moet met 3 shibels haha…
Ach je moet maar zo denken: over 5 weken zijn we al geland op Izmir…![]()
Goedemorgen.
@Beps: Zo is dat!!! Zo moet je maar denken. >>> Dan erbij… wij vrouwen… kunnen wij echt op bed blijven? Maar doe in iedere geval een beetje rustig aan vandaag, komt het allemaal weer goed. Molletje, drankje, medicijnen,dropjes enz…
@MK: Druk met het regelen van het een en ander?
Hopenlijk kun je ons als alles achter de rug is, even een verslag geven, van hoe jullie toch deze vakantie hebben beleefd, want dat was niet helemaal als gewild, zeg maar! Begrijp best dat je hoofd daar nu even niet naar staat. :kus: Kalm aan he!!!
@Raak: Ja. Wij gaan inderdaad straks even naar de stad.
Iedereen een hele fijne zondag en hopenlijk blijft het droog. Tot nu toe hier wel, maar wel veel wind.
:dag:
mogguh
hier wel zonnig, maar ik hoor de bomen heen en weer gaan, zal wel een aardig windje staan. ikke weer naar de sportschool, eens kijken wat ik vandaag ga doen.
werd vroeg wakker, dus de slaap is volgens mij echt wel op nu… komt goed uit want mag vandaag toch wel weer het een en ander doen
@ beps succes met rustig aan doen!
@ MK :kus: wanneer is de begrafenis?
@ roanna shop ze!
Goedemorgen het kan nog net.
Iedereen al aanwezig op deze zondag.
Beps beterschap hoor meis. Enne mooie pc ziet er gelikt uit hoor.
Mk toch nog even hier ik sluit me bij roanna aan hoor kan me zo voorstellen dat je je buik wel vol hebt van deze vakantie. Veel sterkte ook weer voor vandaag.
Raak jij vandaag je laatste vakantiedag morgen weer aan de bak.
Bloem jij de slaap uit en nu weer naar de sportschool. Nog last gehad van de patat ?
Ik vandaag een huis vol zoon schoondochter en de kleine meid en de nieuwe vriend van damber hier heb al een uur in de keuken gestaan maar het eten is zover klaar. Gisteren heerlijk met hubs naar de sauna geweest. Heerlijk nu even de boel verder klaarzetten badderen en dan ben ik er klaar voor. Nu hier her zonnetje maar het heeft alweer gegoten hierzo. Meiden allemaal een fijne dag. Zo nu heb ik ook een tikvinger van deze lap tekst op mijn telefoon.
@MK::kus:
@roanna: nu de stad in dus…
ben je nog steeds aan het kijken voor reisjes?
@bloem: gaat het weer wat beter?
@viva: veel plezier vandaag! leuk hoor de familie over de vloer. ![]()
@raak: zo te lezen laatste dagje van de vakantie?
@mexx: alles goed?
@linda: verjaardag aan het vieren of gevierd? probeerd opnieuw wat vaker langs te komen!
Ik nu genieten van mijn laatste dagje weekend! En ik heb gisteren besloten vanaf 1 september vakantie te nemen. Uren genoeg! hahaha Morgen even met mijn baas afstemmen
Hier net een flinke bui maar nu schijnt de zon! Zo lekker! Wat kan een mens opknappen van de zon he!! Heel apart! Iedereen een fijne dag!!!:kus:
Roanna : niet teveel kopen he, ga maar lekker dansen :cheer:
MK : zullen wel heel zware dagen zijn voor jullie nu :kus:
Bloem : ook weer wakker en nu echt wel uitgeslapen en op naar de sportschool, daarna vanalles en nog wat te doen, succes !
Viva : de hele familie op visite dus je hebt het er maar druk mee nu bijna klaar voor de drukte, fijne dag :dag:
Jac : jij besloten gewoon eerder vakantie te nemen. Je hebt groot gelijk hoor, moet genieten ! Ik morgen weer werken maar zoals we zeggen hier : pelan pelan hahaha offe : poko poko voor de Antillianen
@Raak: Ik zat net deel 3 van je foto’s te bekijken en zag de schade aan de auto voorbij komen. Hoe is het met jullie?? En de klachten die er waren?? Alles goed gekomen of toch nog wel ‘problemen’ ???
Gistermiddag, vanmiddag en maandagmiddag condoleance aan huis (opa staat bij mijn moeder thuis). Maandagavond avondwake in de kerk. Dinsdagochtend de uitvaartdienst in de kerk en daarna de crematie.
MK : jeetje meis, wat een hoop keer, bij ons is altijd maar 1 x condoleren, 1 x begrafenis/crematie. Sterkte :kus::kus:
Beps : A. heeft niets meer, ik voel nog steeds een soort van harde klapgevoel op mijn neus en hoofdpijn voor op mijn hoofd, maar dat schijnt nog wel even te kunnen duren. Verder gelukkig niets en met de verzekering wordt ook alles geregeld, is altijd even afwachten in het buitenland he, maar zij reed gewoon achter op ons in met ong. 110 km per uur waar ze 40 mocht ![]()
@ raak ik net ook je foto’s pas (voor het eerst) bekeken, echt genieten zo met z’n allen! ik zou dat ook wel een keer willen, met z’n allen zo’n vakantie.
110 en 40 is wel echt een mega verschil zeg. idd poko poko
@ mk jeetje, wat veel momenten. sterkte :kus:
@ jac groot gelijk, lekker vrij nemen als het kan, je weet dat jij weer t haassie bent als iedereen zwak/ziek is
@ viev owh damber een nieuwe vriend :wub: wietweiew
Zo, wij zijn alweer terug van even stadten Tja, we waren dan dan ook al voor twaalven weggegaan, anders krijg je geen (gratis) parkeerplaats meer. Heb even de dingetjes gekocht die ik nodig had o.a. bij de Aczione ( voor de poes ), nog even in de opruiming gekeken, maar niet kunnen slagen. (kokkie is altijd zo onrustig als hij mee is) lol2 Kijk wel ff op internet.
@MK: Inderdaad… wel vaak condoleance dan. Heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord, maar misschien is het streekgebonden. Hier ook alles 1 x.
@Viva: Oh…spannend dan he!! Veel plezier met de hele meute dan he.
@Raak: Oh, dan heb ik vast alles nog niet gezien, want van die kapotte auto had ik gemist. Ga zo ff kaike dan. Ik neem aan op FB toch?
@Jac: Nou, gelijk hebbie. Als je zoveel uren hebt of dagen hebt… lekker eerder opnemen.
@Bloem: En? Ben je er nog toe gekomen wat je vandaag van plan was? Ach ja… de dag is ook nog lang niet om he!. Alles kan nog.
@Beps: Ik kreeg vanmiddag rond een uur of 1 een foto vanuit L’town doorgestuurd op mijn foon van mijn neef en vroeg of wij ook zo een mooi:zon02: weer hadden. Nou, toen regende het hier weer een beetje. Pffff…
Knap je al een beetje op?
nee 't schiet hier niet echt op… stomme farmville ook
wel al kaatjes hokkie weer ff schoon gemaakt en lekker gedoucht. mn mams had ff foto’s doorgestuurd van vrijdag, dus die staan nu ook op FB (LEUK!!) en dan kan ik nu aan mn opdracht beginnen, strax nog ff afwassen en een handwasje doen,… denk ik…
Bloem : nou dat klinkt alsof je toch aardig op schema ligt met je werkje, maarre : handwasjes ??? wat is dat???lol2lol2lol2
zitten wel hele leuke foto’s tussen he en idd een gezellige bende zo met z’n allen, duurde alleen soms lang eer je weg bent, die moet nog even zus en die moet nog even zo enne wachten is niet mijn sterkste kant ![]()
Roanna : jij niet teveel uit kunnen geven omdat je een ongeduldige Kokkie bij je had:mad: nou ja, idd is dan internet een prima uitkomst toch ?
Foto’s staat er volop op mijn FB hoor, honderden lol2lol2lol2
Wij net ff hier de stad ingeweest, was een wakeboard demonstratie, dus denk, gezellig lekker sfeertje enzo. Ja daggg, gingen ze aan een lijn, geen wake te bekennen, dus was eigenlijk voortrekken op een plankielol2lol2lol2
Ga nu maar lekker filmpje kijken want zo te zien komt er weer een fikse bui aan :mad:
@Bloem: Ik had jou foto’s ook net gezien op FB. Zag er inderdaad ook heel gezellig uit.
@Raak: Van jou nu ook alles gezien incl. die kapotte auto en moet zeggen… een heerlijke vakantie. Prachtige plaatjes.
Oh ehhh… nee, ik ben niet wezen dansen. We hebben wel ff staan kijken naar de opbouw van die reusachtige schermen en parasols die met hijskranen opgetakeld werden. Het was van een dancetour en van die muziek en spastische bewegingen, ben ik niet zo wild van. :cheer: Ik denk, dat mij i-podje hiervan van slag gaat raken. Hihihi. Hebben alleen even in het park naar een mooie live bluesband optreden staan kijken en luisteren en toen naar huis.