Turkish Tea Time 2011

Dank jullie wel allemaal :kus:

Owh MK, toch zo snel gegaan. Gecondoleerd, wat een koude kermis. Een hele dikke knuffel en sterkte.

Hier hevig verbrand! Ze vonden het erg leuk en lagen de auto te snurken

Ikke vandaag friet plus kroket en ijsje gegeten. Heel erg misschien alles op 1 dag maar was weinig alternatief (sorry ga geen 18 euro betalen voor een salade)

@beps beterschap. Goed uitzieken en luisteren naar de dokter! Kus

Mk meis gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte.

Mk en familie,gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.

Beps beterschap meissie

Thanks meiden. Nu ik me eraan overgeef ben ik ineens echt ziek
Nu dus in m’n bedje en op naar morgen

pfew eindelijk thuis…moe… al lekker gedoucht. doet pijn op de verbrandde plekken, domdomdom, en ff snel farmen en dan lekker naar bedje toe… mhmh

goedemorgen all, fijn weekend :dag:

:dag:

Ik om 09.30 met de trein… :smiley: Heb er eigenlijk best wel zin in :tongue:

:turkey:Jac: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda

Ook ik weer wakker, Rubbie zo naar de Mac om ‘zn speeltje’ te halen…
Pfff verrot geslapen, domme dromen en bah hoesten …

Goedemorgen.

Inmiddels al 1 dikke krant uit en de rest vanavond maar even.

@Beps: He, wat vervelend dan weer. Maarja… goed rust houden, want het zal heus niet zo 123 overgaan, dus geef je maar even over dit weekend en neem je rust. Rupsie lekker met z’n speeltje bezig lol2, kan jij daar lekker naar kaike. Misschien als je je goed voelt, mag jij er ook wel even op. Nou, beterschap ook vandaag weer he!

@Bloem: Och, zoiets lekkers als een patatje met kroket, moet toch zo tussendoor wel kunnen, al is het voor je te hopen, dat je er nadien niet teveel last van hebt. Zowel… weet je het meteen voor een volgende keer, maar verder hebben jullie het fijn gehad en dat telt ook.

@Raak: :dag: Jullie ook een fijn weekend.

Verder iedereen… heel goed weekend.
Ik weet nog niet precies wat we gaan doen, maar heb wel ff zin om straks of anders morgen, naar de stad te gaan… Pffff… kan ook nooit eens ff rustig thuis zitten. lol2 Tja… kan de hele winter weer. ( moet er niet aan denken ) :mad:

@mk: gecondoleerd met het verlies van je opa…sterkte!

@beps: beroerd geslapen, maar hubbie mag zijn speeltje ophalen! Ik ben erg benieuwd! :slight_smile:
Ga na mijn vakantie kijken voor ook een mac… klepdoos. Wilde het eerder doen maar goed na de vakantie is vroeg zat!
@bloem: lekker gegeten! En soms moet dat toch gewoon kunnen? Je kunt niet altijd opletten hoor.
@roanna: geen bijzondere plannen…maar kan niet stil zitten.

iedereen een fijn weekend!

goedenmorgen

oowwhh ben ik moe. alsof er een truck over me heen heeft gereden… ppfpff, vanaaf maar weer beetje op tijd naar bed. was echt vermoeiend maar ook erg leuk. telkens als ik nu aan de leuke momentjes terugdenk , moet ik weer lachen. leukleukleuk

anyways, ff boodschappies doen, beetje opruimen hier en proberen mn opdrachten af te gaan maken dit weekend

@ roanna ik heb ook zin om de stad in te gaan, dus geniet er lekker van.
@ beps doe rustig aan en laat rubbie maar lekker klooien, als je strax beter bent is het jouw beurt :stuck_out_tongue:

Nou niets strax…NU DUS

Jeetje wat is dit wennen… MAAR het is heeeel gelikt allemaal… zo ff een foto maken met de foon en jullie laten zien ok…

Zo ziet het er dus uit en daar bovenin staat een heel klein kastje en dat is de hele compie

goedenmorgen deel 2…

boodschappies in huis, tweede was aangezet en direct weer terug naar bed geknalt. t ging gewoon echt niet… nou ja, soms heb je dat

@ beps ja, tis gelikt spul he. een pc is echt anders dan een mac, dus zal met sommige dingen echt nog wel wennen zijn maar igg heb je 0800-sjakie-hotline in de buurt als je hulp nodig hebt

Haha 0800-Sjakie-hotline…Hij kwam al kijken of alles ok ging. Ze hadden daar een topdag gedraaid… heel druk, meer verkocht dan wie dan ook had kunnen denken(jaja 10% is toch voor velen een moment van: Dan nu kopen dus…)

Ik nu CRIMENIGHTT!!!

@Beps: Mooi ding zeg. Zo te zien, heeft de zoon hierboven ook zoiets staan, maar dan niet met zo’n klein lettermatje. Is wel wennen he!!! Ik kan er niet goed op weg, maarja… hij is ook niet van mij. lol2 Mooi hoor!!

@Bloem: Toch niet helemaal fris na de leuke maar toch wel vermoeiende dag gister. Nou, lekker uitrusten nu.

@Jac: Jij ook een goed weekend. Nee, ben nog niet naar de stad geweest. Doen we toch maar morgen, want er is ook het een en ander te doen in stad zoals een dancefestival op de markt. ( alsof ik daar belang bij heb!)lol2

Ikke zo denk ik Mulan kaike.

Fijne avond all! :dag: