Turkish Tea Time 2011

Trl : ja was leuk he, dankjewel, fijne zondag !!!
Zo, heb net even met Audrey zitten skypen en Joop lag in het zwembad en ze gaan nu dus slapen lol2lol2lol2lol2
Ze bedanken jullie allemaal voor de leuke reakties !!

@Raak: Het zag er erg goed uit. Maar ook een ‘eerlijk’ beeld: het is niet alleen maar zonneschijn…hard werken, belasting op je relatie, idealen die het net niet halen ed…
Maar ze hebben er een prachtig geheel van gemaakt(ik had natuurlijk al een ‘beeld’ door de foto’s van jullie) Jij en J mogen trots op ze zijn hoor :kus:

@Miertje: GENIET!!!

Goedemorgen.

Ja, het was een hele leuke uitzending en sluit me verder ook even bij de reacties van de anderen aan, want zo is het. Daarbij… had ik al even via FB en sms gereageerd. Prachige reportage met alle ups en downs goed weergegeven. :thumbsup:

@Raak: Geniet er dan nog maar een keer extra van zo onder het genot van een kopje koffie. :cheer:

Ik ga zo ff mijn haartjes in de verf zetten en dan maar weer genieten van het stralende :zon02:netje, die hier schijnt. Hopenlijk bij jullie ook.

Iedereen een fijne zondag en vast tot laters nog wel weer ergens. :dag:

Oh ja, Raak en J… jullie stonden er ook mooi op hoor. Het ging allemaal een beetje te snel om alles goed in je op te nemen, maar mag zeggen… :thumbsup: . Mooi stel.

Trouwens ook bewondering en respect voor dat stel wat in het begin met hen meegingen en zoveel hebben meegeholpen. Ik meende een zus van Joop en haar man. Vond die man trouwens wel wat van H. van Viva weg hebbenlol2, maar dat even terzijde.

Nou, ik ga. :dag:

@Raak,net de uitzending met mijn hubs bekeken.
Jeetje wat mag je trots zijn,wat een werk is daar op die korte tijd verzet.
Zoals meestal vond ik ook nu de uitzending heel goed,ik bedoel het wordt op allerlei gebied benaderd met zowel de ups en de downs.
Dat maakt het ook een hele leuke uitzending om na te kijken.
Wat heb je trouwens een knappe dochter!
Jammer dat het zo ver is anders zou ik er echt eens heen willen,super en heel huiselijk.

hoi hoi

ikke net de aflevering teruggekeken en was zoals ik al wel verwachte: helemaal top!! leuke dochter en schoonzoon heb je raak! jij en J. stonden er ook mooi op en je kunt wel zien met hoeveel liefde en vriendschap ze omringd zijn. Dan merk je meteen: die komen er wel!

@ miere heeeel veel plezier in marmaris met mar!

Roanna : oh dat is me nog nooit opgevallen hoor dat die op H lijkt maar een ander kijkt daar toch anders tegenaan he
Jill : ja dat huiselijke sfeertje is echt wat ze graag wilden om iedereen zich meteen thuis te laten voelen. Het is ook echt in het programma naar voren gekomen zoals ze zijn, niets gemaakts aan he. Tsja het is 9.5 uur vliegen maar dan land je ook in de achtertuin lol2
Bloem : dankjewel, ja echt meteen dat Brabantse vriendensfeertje he, dat hadden ze hier in Baarle Nassau ook wel hoor en de visite en feestjes en slapers, is dus eigenlijk niet zoveel veranderd alleen krijgen ze er nu geld voor.
Geintje…We waren wel heel benieuwd hoe iemand anders er naar keek want wij wisten natuurlijk wel wat er gefilmd was, nou ze konden denk ik zo nog 5 programma’s van hun maken zeiden ze

ja ik vind het jammer (met dit soort programma’s) dat ze vaak alleen de begin fase filmen… veel lekker is als ze nu nog een keer geweest waren om te zien hoe het nu eruit ziet, of ze een beetje ritme en regelmaat hebben etc… mogen ze het materiaal gebruiken voor hun website of andere promotie middelen??

@Bloem,onlangs hebben ze hier een vervolg uitgezonden op oudere uitzendingen,hoe het nu met de families was enkele jaren later.
Was leuk om te zien hoe het hen was vergaan in die tijd.
Sommige hadden hun droom kunnen waar maken andere waren weer terug in nederland.

@Raak trouwens heel leuk om jou en je hubs ook eens in levende lijve te zien.Kletst nog leuker he als je weet wie er aan de andere kant zit.
Hebt het er met Viva en Roanna toen ook over gehad,je hebt een hele andere indruk of voorstelling van iemand tot je die persoon gezien hebt.

Dat is ook zo Jill: Ik vind het zo veel prettiger dat ik de meeste ken, en weet hoe ze in het echt klinken. Dat lees je dan ook weer terug in de teksten die ze schrijven.

@Beppie helaas hebben wij het genoegen nog niet gehad he.

Moeten we snel voor zorgen vind je ook niet??
Misschien een meeting plannen in Eindhoven/Den Bosch ofzo…:slight_smile:

Zou wel eens leuk zijn he,maar ik zit wel vaak een paar duizend kilometer verder he>>>

Zo wij zijn ook weer thuis, vandaag naar de Keukenhof en Schiphol geweest,was een leuke geslaagde dag

@raak: heb gisteravond ook gekeken vond het een erg leuke uitzending

@Raak: Ja, natuurlijk als je iemand goed kent, zal die in het echt anders eruit zien, maar zo op het eerste oog zeiden we dat tegen elkaar. Maargoed, je kunt nog lekker nagenieten van alles en van al die leuke berichten die je dochter en haar man hebben gekregen en nog zullen krijgen en dat hebben ze ook dik verdiend.

@Jill: Wellicht eens met z’n allen die kant op, om te meeten. lol2 lol2 Misschien maakt dat meer kans dan nu hier in Nederland. Hihihi.

@Roanna dat was nog eens een idee!!!
Ben je trouwens weer een beetje opgeknapt?

@Iboonk,leuk de keukenhof al moet ik bekennen dat ik er tot mijn spijt nog nooit geweest ben.

JAAA… dat is wel een leuke optie: Meeten daar(ging makkelijker afspreken dan een meeting nu…)

Ja he alleen een kwestie van telefoonnummer uitwisselen.
Vraag maar aan Roanna en Viva heel simpel een telefoontje en meeting was een feit.

Waar zit iedereen?Zonnetje is onder en voor een terrasje is het te koud.