Turkish Tea Time 2011

Ik zit hier met de kachel an. lol2

@Jill: Oh, ik was niet ziek, maar had last van dat lidteken na die lange wandeling met de buurtjes, dus vanaf volgende week een kortere route nemen. Het is weer helemaal over, maar moet er kennelijk nog wel rekening meehouden, dat alles nog niet goed zit na inspanning zeg maar. Maargoed, kompgoeschratje.

@Beps: Yehhhh… weekend voor jou. :cheer: Nou, geniet er weer van.

Ja, zo’n meeting in Turkije is zo geregeld. Toch? Kijk maar toen in ADR en vorig jaar met jullie in Alanya en als het goed is, dit jaar weer. Moet te doen zijn! lol2

@Roanna,tja zo een litteken kan zo nu en dan goed steken he.
Maar daar zijn oede cremes voor he
had in Turkije bij de apotheek een hele goede creme gekocht voor littekens.
Ik had namelijk na mijn operatie een gelpad erop voor een mooiere genezing.
Maar die hield op een gegeven moment niet meer wij gaan vragen daar maar dat hadden ze niet.
Die creme is een goed alternatief,moet wel zeggen dat ik het maar een paar weken heb volgehouden om 2 keer per dag te smeren.
Het ziet er beter uit nu maar het is een echt lelijk litteken.

Nou, ik ben er nog even, hoor Jill!
Moet nou eindelijk maar eens die koffer in gaan pakken. Ligt een berg kleren op m’n bed, moet daar nog maar even in snoeien, is veel te veel. Net askim naar huis gebracht, maar gaat niet goed met hem, ik zie hem achteruit gaan. Moeilijk, hoor.
Crazy komt me morgen om half 2 ophalen, dan gaan we naar Schiphollie. half 5 vliegen, als t goed is.
En dan ergens rond middernacht in t appartement. En dan…uitrusten en tot mezelf komen. En genieten, natuurlijk. Komt helemaal goed.
@ Linda, Keukenhof???das mijn achtertuin!!

*Verder weinig nieuws, *
@Viva, hoop dat het allemaal goed gaat met schoondochter en kleindochter, misschien is ze er als ik terug kom, sterkte voor jullie.
Verder iedereen, XXXX, misschien kom ik morgenochtend nog even dag zeggen, en zo niet, dan tot over een dag of 12!!

@Miere,jeetje meid wat erg dat je Askim zo hard achteruit ziet gaan,maakt je vertrek waarschijnlijk nog moeilijker.
Sterkte meid maar ik hoop dat je weer wat tot jezelf kan komen als je ginds bent.
Hoe moeilijk het mss ook is probeer een beetje te genieten en de batterijen weer op te laden,je mag gerust ook eens aan jezelf denken.
Als ik je niet meer zie wens ik je alvast een MEGA FIJNE vakantie,en natuurlijk hetzelfde voor Crayzy een dikke knuffel voor jullie:kus::kus:

@Jill: Ik heb bio oil en sinds een paar dagen doe ik er slakkengel op en dat verzacht ook. 2x per dag! De pijn die ik had is meer van binnen zeg maar, omdat daar ook gehecht is om een zakje als het ware te maken waar die I-pod (ICD) in moest en die doet zo nu en dan nog pijn. Het trekt en prikt dan erg.

En dan te bedenken dat jij al zo lang en altijd die pijnen heb, mag ik toch eigenlijk niet klagen, maar ik ben het ook niet zo gewend he!!

Maargoed, sinds ik uit het ZH ben heb ik me ook voorgenomen, om er voor elven in te liggen, wat nu dus niet meer lukt, lol2 maar ga nu wel lekker naar boven, want ik merk dat ik die rust nog nodig heb.

Daarom zeg ik alvast… lieve Jill en alle anderen… weltrusten en tot morgen weer.

PS. Ik verheug me ook op een nieuwe meeting in Alanya hoor! :cheer:

Truste all. :kus:

Jammer jammer jammer, wij gaan naar Turgutreis(anders hadden we er met elkaar gezeten…)

Doeg allen ook ik ga naar bed…

@Miere: Voor het afsluiten nog even je bericht gelezen. Ik wil je sterkte wensen, maar toch ook een goede vakantie. He bah… wat dubbel allemaal, maar je weet wel wat ik bedoel.

:kus: :kus: Voor jou Miere.

Wil ik ook wel heen of heen komen. lol2 lol2

Truste Beps. :kus:

JAAAAAAAAAA echt jammer:crybaby:

Slaap lekker meiden,sweet dreams enne morgen gezond weer op:slapen:

:turkey:Miere:11 t/m 21 april Marmaris:turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Miere,heel veel sterkte en probeer ook je rust te pakken in Marmaris en te genieten :kus:

Linda,naar de keukenhof en schiphol geweest,vliegtuigen gekeken of gewinkeld?

Cyn,je plekkie al helemaal gevonden in je eigen huisje?

Roanna,toch iets teveel gelopen vrijdag,hoop dat het nu weer beter gaat.

Miere : dat is niet fijn he om zo te vertrekken maar hoop ook dat je toch nog met Crazy een beetje kunt ontspannen en genieten
Jill : ik ben ook altijd in hoor voor een meeting, in het zuiden kan natuurlijk ook maar is voor de meeste wel een stuk verder reizen
Roanna : jij weer niet voor 23.00 je bedje in, foei !
Beps : tsja en ik weet dat van Turgutreis bijna niet te reizen is naar het zuiden, zoooo lang duurt dat
Linda : lekker erop uit geweest naar de keukenhof, prachtig he, en Schiphol. Kwam je niet meteen in de stemming om te vertrekken ? Ja en jij wist al wel hoe ik eruit zag he lol2
Fijne, voorlopig laatste, zonnige dag all :dag::dag::dag::dag:

Goedemorgen meiden:zon02::kus:

mogguh

ugh voel me ellendig… kon niet in slaap komen vannacht en moest er weer vroeg uit… weer een sollicitatie… dus ben weer helemaal op en top en kan op weg… maar mn lichaam wil niet echt meedoen…

Goedemorgen meiden.

euhhhhh H. gezien in de uitzending van ik vertrek, ik had hem niet herkend hoor…hahahahah…hubs heeft hetzelfde kapsel als J. en nu ook nog een “turks baardje”, jawel wederom hem laten staan hahahahha…I like it.
Bloem weer aan de solli, nou toy toy meis.
Miere gatver, naar om wel te gaan als askim zo slecht is, maar ja hier blijven heeft ook geen zin.
Ja meetingen is altijd lastig, maar tot nu toe lukt het wel ieder jaar…hahahaha…turgutreis, alanya, en nu weer alanya.
Linda keukenhof, ja je moet er van houden, en mooi is het ook, maar ik hoef ff niet…je weet het he barbaar ben ik.
Hier alles goed, lekker in het zonnetje gezeten, en we tellen af tot de bevalling…
vandaag hier ook heerlijk weer, al geloof ik dat het de laatste dag is deze week.
Getsie dan weer regen en koud, in turkije is het ook nog niet zo lekker zo te horen, veel regen.
Nou ja laat het nu dan maar vallen…niet als wij er zijn…

Bloem : oeps dat klinkt niet echt lekker, succes maar weer he meis, duimen draaien !:kus:
Jill : mogge !

Viva : als jullie daar zijn wordt het vast wel mooi weer enne H al een “turks baardje”, toe maar, ja kapsel was ook voor mij de enige herkenning lol2lol2

Ja al die krullen he…hahahaha. En klitten joh in de ochtend hahahahah.
O meiden ik heb zo’n zin in vakantie, maar dat duurt nog 8,5 weken, het komt niet om…pfffff.

@Bloem,succes he!

@Viva,had gisteren turkse vriend aan de lijn en inderdaad het is al een paar dagen bewolkt.