Turkish Tea Time 2011

Hallo Allemaal,
@ Jill, ook nog gefeliciteerd met Saartje!!!
@ Roanna nog steeds een beetje rustig an
@ Bloem hondendienst, nou die van mij willen altijd wel uit, hoor.
@ Beps krijgt het wat rustiger op t werk
@ Raak in spanning of het wel een leuke uitzending wordt, nou, zal vast wel, ik ga ook kijken
@ Alphen weet ik nog niks van, wat is er gebeurd?? Ga zo ff kijken
**
Ik heb de helke dag gewerkt, daarna gauw boodschappen en nog even gauw naar Kr*****t voor de laatste vakantiedingetjes. Heb nu eindelijk echt vrij!! Joepie.
Alles voor de beesten geregeld, misschien krijgen ze nu wel meer aandacht dan als ik thuis ben.
Ik heb 3 mensen die voor ze zorgen, 1 in de ochtend, m’n ex man in de middag, en 1 voor de avonden. Alleen zijn ze 's nachts alleen in huis, maar dat kan niet anders, helaas.
A nog hetzelfde, voelt zich soms goed, en soms wat minder. Ik hoop wel dat hij morgen kan komen.
Nou ik ga maar eens wat doen in huis, is hard nodig.
XXX Mar

1 like

Miere : jij nu al heerlijk vrij en nog 2 nachtjes dan mag je weer vertrekken :vak02: Wil je hierbij alvast een heerlijke tijd toewensen, je hebt het verdiend !!!. Ik hoop dat het leuk wordt vanavond, zijn allemaal een klein beetje, gezond, gespannen dus ga nu zo vertrekken naar jarige kleindochter en daar kijken we ook met zn allen

Veel plezier Raak…

@Miertje: Rustig aan, alles komt wel goed, jij nu eerst ontspannen!!!

Hey meiden rust rust rust…hierzo…vandaag lekker in de tuin gezeten en naar de markt geweest.
Jill nog van harte gefeliciteerd met je sara…mooi bouwjaar he 1961 hihihihihi…
Wendy nog van harte met je zus en zwager volgens mij zijn ze gisteren getrouwd of heb ik het mis.
Jill de vlinder op blz 1 van dit topic…is een symbool voor onze Toos, we houden haar er zo bij, en Wendy haar dochter kletst af en toe mee.
Roanna rustig aan meissie, mijn buurman moet ook eigenlijk zo’n ding maar heeft een eigen vervoersbedrijf zzper, en als hij die operatie laat doen (had al gemoeten eigenlijk want zijn functie is terug gegaan van 2007 toen 43 naar nu 29) moet hij zijn groot rijbewijs inleveren, hij zit echt in een heel moeilijk pakket. Hij krijgt nog een 3decho met radioactief goedje erin om te kijken hoe het hart rondpompt.
Miere een hele fijne vakantie alvast voordat ik dat vergeet, en tank lekker bij met crazy.
Bloem in de tuin en verslaafd aan de laptop, terwijl de hondjes lui zijn.
Raak ik zit er klaar voor hoor, heb net al een voorstukje gezien van A. en J. ze hadden een huisdier een mega kakkerlak, en wat een vieze bende was het gastenverblijf zeg. Zag ook al een stukje dat ze in de stromende regen stonden. Ik ben benieuwd…heb zoals gezegd hem al op ned. 1 staan. Mooie tatoo’s van J.
Ikke blij, zo blij eindelijk onder de 81 kilo dus op 2 ons na 20 kilo er af.
Vreselijk nieuws van Alphen, je zal er maar gewoon lopen met je kindertjes…het lijkt wild west wel 7 doden en 16 gewonden.Ik had het al op de radio gehoord om 3 uur.
Beps lekker eerder naar huis gegaan. gelijk heb je.

Jill meissie speciaal voor jou

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/sara/animaatjes-sara-07536.gif

1 like

@Miere bedankt,en voor jou alvast een hele fijne vakantie gewenst.
Probeer volop te genieten en nu ook eens een beetje aan jezelf te denken.

@Viva,thanks meid haha ja ja 1961 een mooi bouwjaar al schort er hier en daar wel wat aan de constructie;)
Mooi hoor die vlinder zo blijft Toos inderdaad altijd onder ons.

Nou, ik zit er ook klaar voor hoor. De zoon heeft voor de zekerheid de tijd op de tv al aangezet, zodat ik het niet kan vergeten. ( Alsof ik het vergeet???)

@Viva: Mooi zeg. Je bent al aardig in de goede richting. :cheer: Ja, dat van je buurman kan kloppen. Voor die mensen en die lagen ook bij mij op zaal, is dit geen fijn bericht omtrend je rijbewijs. De eerste 2 maanden mag je zoiezo al niet rijden en daarna pas als je arts het na zo’n maand of 2 goed keurt. Ik moet ook eigenlijk mijn rijbewijs aan laten passen met een C1 code, maar ik laat 'm gewoon verlopen, want ik doe er toch nooit iets mee. Die scans met dat nucluaire troep had ik ook gehad. Een in rust en een met inspanning en dan zien ze inderdaad hoeveel functie en inhoud je nog hebt. Nou, dat was bij mij dus ook droevig gesteld. Vandaar die ICD in mijn geval, ter preventie.

Hoest nu met je uitslag? Is het al helemaal weer weg?

@Bloem: Hihihi… doggies die er geen zin in hebben en jij er maar bij en naast lopen. Ik zie het voor me!

@Beps: Ik geloof nu aan het werk. Werkse meis en ik denk aan je, al zal het niet zo druk zijn, denk ik.

@Miere: Mocht ik je niet meer spreken… een hele fijne vakantie samen met crazy gewenst en geniet ervan. :vak01:

@Jill: Ja, je bent niet de enige van dit bouwjaar. Dat zie je zeker wel he. lol2 Goed bouwjaar overigens.

Iedereen een fijne avond nog verder. En geniet van het tv progamma ik vertrek met in de bijrollen…M en J. :cheer: ( had ook al wat voorstukjes gezien.)

Roanna de uitslag op mijn handen trekken langzaam weg, alleen zit het nog wel in alle hevigheid op mijn benen maar dan kwam het ook het laatste, maar gelukkig jeukt het niet meer.
Leek wel of ik schurft had, vreselijk gewoon.
Ja nog 3/5 kilo te gaan, moet oppassen nu…voor het velletje zeg maar…Al meerder mensen zeggen dat ik moet stoppen, mijn gezicht gaat te veel tekenen zeggen ze…of anders gezegd, ik krijgt een heel mager bekkie volgens zeggen. Maar ik wil perse onder de 80 kilo wegen dus nog 1 kilo te gaan en dan zak ik onder de 80 hahahaha hoezoe psychologisch gelul.

@Viva: Oh, gelukkig maar dan he. Oorzaak onbekend?

Ja, dat is meestal wel zo met afvallen. Mijn nicht heeft, omdat haar man moest afvallen vanwege beginnende suiker, met hem mee gedaan aan een vetarm dieet en viel ook zo af en iedereen ook zo van… jeetje, ben je ziek ofzo. Vond ze best erg dat mensen dat zeiden, maar nu weet ze niet beter en ze ziet er vind ik zelf, heel goed uit en mooi meegenomen in haar geval… de bloeddruk omlaag, waar ze al bijna haar leven lang medicijnen voor slikte. Vind ik knap!

Als jij je bij je streefgewicht goed voelt Viva…laat de mensen dan maar l*llen. Ik ben trots op je hoor.

Oh ja en andere nicht van mij doet nu een poging met Bio Med shakes ( ken je die?) en was in korte tijd al 10 kilo kwijt en s,avonds gewoon warm eten zei ze. Ook knap dan!

Zo dames…

Ik zet een wijntje klaar en de nootjes op tafel en ga zo tv kaike.

Iedereen veel plezier die ook gaan kaike en voor zo alvast een fijne avond all en weltrusten voor straks en tot morgen. :dag:

meiden veel plezier met de uitzending van ik vertrek…Raak we zitten er helemaal klaar voor meid.

heb je de zakdoeken bij de hand.

xxxx

Ik ga kijken als ik thuis ben… Ohhh zo benieuwd…
Ben al wel eerder vrij…

@Viva: Rubbie heeft ook een oud bekkie gekregen, vooral omdat de rimpels niet meer ‘van binnenuit opgevuld worden’…lol2…
Geeft niets hoor… je voelt je een stuk beter en daar gaat het om
Bij mij gaat het echt TRAAG… heel traag… ben nu EINDELIJK echt blijvend onder de 110… PFFF heeft gewoon een week geduurd… MAAR… ik voel me zoooo giga goed en daar gaat het mij om: Energie over, geen opgeblazen gevoel en JOEPPIE!!! Heb vandaag een broek gekocht maat 44!!!

Zo ikke thuis, programma ‘afgelopen’ dus ik ga kijken…
(had al even snel gekeken… lijkt me heel raar… je kind zo te zien, op een plek die je al heel eigen is,… en toch zo ver weg en dichtbij … :kus: Raki…)

Ikke ook gekeken, wat een toestand zeg met die boiler, ze hebben het goed voor elkaar, en ze zullen er ups en downs hebben, maar zoals ze zelf zeggen is dit niet de plek waar ze oud worden, dus Raak wie weet waar ze nog belanden, het zijn wel 2 avonturiers. Maar ze zitten er geweldig bij, Jullie zagen er trouwens goed uit hoor…dikke knuf.

ja je zult maar naar je dochter en schoonzoon kijken… awhhhh :kus: kan raak wel gebruiken
maar je kunt trots zijn hoor!!

heb kleine stukkies tussendoor gezien en ga het morgen eventjes in zijn geheel op mijn gemak terugkijken, of misschien vannacht laat nog…

Beps ook ik dwarrel een beetje met mijn gewicht…voor mijn gevoel heel lang in de 81 met een beetje gehangen…maar heb gewoon een paar dagen te weinig gegeten. Vandaag mij best gedaan en best veel gegeten we gaan het zien…maandagochtend hoor je hoe en wat.

@ Raak, Geweldig!! En zo goed gedaan. Ik krijg zo zin om daar naar toe te gaan, als ik geen turkofiel was. Marian, ik snap helemaal dat je daar zo vaak mogelijk wilt zijn. Gefeliciteerd met deze fantastische prestatie van je dochter en schoonzoon!!XX

Goedemorgen all : Dankjewel allemaal, ja we hebben met een lach en een traantje zitten kijken met de hele familie en Audrey en Joop daar in een cafe met groot scherm met een man of 25, dus we gaan zo met een kopje koffie de uitzending nog eens rustig bekijken. We vonden het wel allemaal leuk hoe de zending in elkaar gezet was en voelde toch een beetje of ze weer opnieuw vertrokken
Viva : jeetje meis : onder de 80 wat een prestatie van je, dikke pluim hoor en ja je gezicht tekent altijd zo hard he, is bij Audrey ook. Tattoo’s hebben ze laten zetten in Frans Polynesie, hoezo avonturiers ?? :slight_smile:
Roanna : jullie zaten er ook al lekker op tijd bij he, ik krijg van de week alle opnametapes thuis gestuurd
Jill : jullie zijn van een goed bouwjaar he en och ja die afwerkingsfoutjes die komen in ieder bouwjaar wel voor moet je maar denken
Miere : ja, het is geen straf om bij haar op bezoek te gaan lol2
Bloem : en??? midden in de nacht nog zitten kijken, dat is een voordeel he dat je kunt kijken wanneer je wilt

De website van Audrey ligt eruit wegens overbelasting :slight_smile: Hoop dat dat weer niet te lang gaat duren, ze had hem helemaal bijgewerkt met nieuwe tekst en foto’s enzo…

:turkey:Miere:11 t/m 21 april Marmaris:turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Raak,leuke aflevering heb helaas het eerste stukje gemist,maar het ziet er allemaal goed uit zeg,mooi daar.

Miere,alvast heel veel plezier in Marmaris.