Turkish Tea Time 2011

@Bloem: Nou, dat kun je wel zeggen. Wat een horror vakantie zo. Maargoed, that life zeggen ze toch!!! Maar leuk is het natuurlijk niet, want hier leef je wel een heel jaar naar toe.

Jij morgen lekker met de kids weg. Is het al bekend wat jullie gaan doen, of moet dat ook voor ons nog steeds een verrassing blijven? Of heb ik erover heen gelezen?

Het ging al een hele week goed, wel met azijn blijven sproeien en ja hoor… vanmiddag lag er weer netjes onder de steentjes ( maar wel zichtbaar) schijt. :mad: Dus die plek weer extra aandacht gegeven. Grrrrrrrrrr… Nou, dat verhaal van jou is dan zeker wel aso. Zal wel lekker gestonken hebben in die hal dan en dan met dit weer. Brrrr…

MK : meis wat een einde aan je vakantie, wens jullie veel sterkte toe :kus:
Roanna : jij weer p.ep in de tuin, jasses
Bloem : morgen vrij en met de ninos op pad, fijne dag :cheer:
Gelukkig het reageren weer hersteld : dit was de reden die ik kreeg :Deze optie is er per ongeluk in geslopen door een test. Dit is nu hersteld.

MK: heel veel sterkte! :kus:

@ roanna gets… balen, weer poep op de stoep ( soort van)
we gaan morgen naar Den Haag, Mauritshuis. Ze zijn echt geinteresseerd in kunst, maar gaan er niet zo snel naartoe. wil die rol graag op me nemen hoor. heb ze al enkele opdrachtjes gegeven en ze vonden het heel leuk. als we klaar zijn in het museum gaan we richting schevingen (als het droog is) en anders naar kijkduin voor een imax-filmpje in t omniversum.

als het goed is gaan er nog 1 of 2 andere ninos mee, dus wordt vast gezellig. mn moeder gaat trouwens ook mee… wel zin in

nu lekker film kijken, chocolat… verleidelijk lekker… mmhh

@mk: heel veel sterkte!!! :kus:

Owww wat vreselijk voor Mk,hoop dat de terug reis voorspoedig verloopt.Dusseldorf niet naast de deur voor hun.Wanneer komen ze terug?

Mk,heel veel sterkte.

Roanna,nog steeds poep op de stoep,misschien toch wat hardnekkiger te werk gaan.

Bloem,leuk dat hoor je niet vaak dat kids naar zoiets willen,veel plezier alvast…

Ik net de miskoop van het jaar 2010 ingeruild en volgende week kan ik me voor mij nieuwe car ophalen :slight_smile: :slight_smile:

@Bloem: Oh, dat is vast de moeite waard. Van zoiets houden mijn kleinkinderen ook en dan met name de jongste. Heel leerzaam ook. Heel veel plezier met de hele meute morgen.

@TRL: Ik weet niet wanneer ze precies terug komen, maar ze probeerden zo vlug mogelijk en dat was alleen met terugkomst Dusseldorf, heb ik van haar begrepen. Ze hoopten hiermee ook nog op tijd te zijn.

Enneh… wat heb je nu voor een karretje dan?

@Beps: Lig je al in bed? Hoest nou? Nog steeds zo snotverkouden? Beterschap he!

@ trl owh goed nieuws dus! wat heb je idd nu dan?

@ roanna ja, de jongens zijn er wel in geinteresseerd, dus ik hoop dat ze het leuk vinden. we gaan het zien.

ikke ga naar bed. trusten

Bloem : goed idee, gaan ze vast van genieten enne jullie natuurlijk ook
Trl : dus toch nog geslaagd. ben benieuwd wat het geworden is
voor all : :slapen: lekker en tot morgen :dag:

Lig nu in bed. Nicht geweest, Sjakie kwam nog en alles at mee
Ik bijna snotziek. Hoofdpijn, keelpijnnen snot snot snot

Wat een ellende bij MK.
Een nieuw karretje bij TRL(foto?)
Bloemmie met de ninos naar Maurits

Wij nog een dagjes saampjes vrij
Nu slapen

:turkey:Jac: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda

Bloem,veel plezier vandaag,hier is het grijs,hoop voor jullie dat daar de zon schijnt.

Het is een p*nto geworden 3 jaar jonger.Kan hij hem volgende week ophalen dus dan zal ik ook een foto plaatsen.

TRL: gaaf! I love them! Rij zelf inmiddels al ruim 4 jaar p*nto’s… :slight_smile:

Pfffff waarom nou steeds zo vroeg??

Mexx,ja ik vind ze ook fijn rijden mijn vorige was ook een p*nto…Jij vroeg??? Dat is voor mij uitslapen hoor,C elke dag 6 uur wakker.

mogguh

@ trl welke kleur?!?! ahahah
@ beps hoop dat je je snel beter voelt. maar ja, beter nu dan over iets van 5 weken en een beetje :wink:

TRL: aaaah dat is inderdaad nog vroeger! :frowning: Ben gewoon moe als ik wakker wordt… Aan vakantie toe denk ik zomaar! Ben “pas” 1x geweest dit jaar… Is weinig voor mijn doen :wink: :tongue:

Goedemorgen hier een nog beroerdere Beppie…
Nu klinkt mn stem al helemaal niet meer… zo de arts bellen voor een afspraak, op zeker een keelontsteking!
Zo ook naar de fysio/therapeuteraar… lekker masseren…

Gedachten bij MK…

Beps: beterschap… Mijn collega had het van de week ook… Die kon niet meer lullen… Wel lekker rustig… :wink:

Goedemorgen meisjes op deze grijze vrijdag…
Tjonge jonge die weersvoorspelling kunnen ze beter achterwege laten, echt de hele week voorspellen ze wat anders en het komt tot nog toe nog niet een keer uit wat ze zeggen.
Vandaag aan de rituelen het is weer vrijdag.
Mk hopelijk ben je al thuis of bijna thuis meis, heel veel sterkte toegewenst hoor ook voor je mams.
Vroeg hoezo vroeg ben echt al die tijd dat ik vakantie heb al zo vroeg wakker, om niet goed van te worden.

Tlr. jij aan de fiat puntje veel plezier ermee hoor.
Beps beterschap.
Bloem bijna weekend
Mexx jij moe, maar je mag nog 3 x weg dit jaar dus niet klagen hoor.
Roanna weer een snertkat in de tuin, je zou ze toch.
Raak jij nog vakantie of al weer aan het werk??
Zo ik aan de rituelen, ga op meeleesmodus.

Viva: 3x?? Volgens mijn planning staan er maar 2 haha… :wink: Maar 3x zou nog beter zijn!