Turkish Tea Time 2011

Beps :beterschap meisje hoop dat de dokter iets stevigs voorschrjft zodat je er weer snel vanaf bent :kus:
Viva : jij aan de rituelen, ikke nog tot maandag niet aan het werk, hier nu een zeer flauw :zon02:
Mexx : das niet vroeg opstaan hoor, vroeg is voor 5.30 hahaha
Trl : hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven
Bloem : fijne dag in Den Haag
MK : heel veel sterkte voor jullie :kus:

Ook goedemorgen.

@Beps: Dat klinkt inderdaad liet lekker. Toch maar even langs de HA en er even wat voor halen. Beterschap weer. :kus:

@Bloem: Veel plezier vandaag. :dag:

@Mexx: Jij hebt nog heerlijke vooruitzichten…alleen ff wachten nog.

@Raak: Nog lekker even vakantie en dan volgende week weer aan de bak. Gelukkig kun je zelf je tijden indelen, neem ik aan.

@TRL: Het is een pnto geworden en je vorige was ook een puto, alleen deze is weer wat jonger, maar wat is het verschil dan, dat je vorige wagen een miskoop was. Natuurlijk had je dat aleens gezegd hier, maar dan koop je toch weer een pun*o. Is het model anders ofzo? Nouja… even wachten op je foto, maar verder leuk voor je hoor! :cheer:

@Viva: Ook al aan de ritu’s. Nou, ik zo ook even hoor. Hier nog wel droog, maar echt zonnig is het niet , maar wel warm voelde ik net. (ff krant uit de buitenbus halen)

@MK: Ook wij denken natuurlijk aan jullie. Hopenlijk hebben jullie de reis goed doorstaan, want het was zo wel een eind weg he en waren jullie hopenlijk nog op tijd. In ieder geval, heel veel sterkte de komende dagen. :kus:

Nog even wat… kreeg gisteravond een nieuwsbrief met All.Inn aanbiedingen ( u kunt zo aanschuiven, want alles is al vooraf betaalt en dergelijke) en daar staat ook een heel leuk hotel bij voor een nog leukere prijs in Alanya. Klik ik door…is het alleen logies en kun je ontbijt bijboeken. Dan denk ik… is dit nu misleiding? Ik zou ze wel zo willen bellen. Pffffffffffff… ook leuke prijzen voor begin oktober en dan zouden mijn schoonzus en zwager eventueel ook wel mee willen… maar blij maken met een dooie mus is zooooo makkelijk. lol2 :mad:

Roanna: van wie kreeg je die nieuwsbrief dan? Lekker belachelijk inderdaad!

@Mexx: Oh ja… vergeten erbij te zetten. Dom, dom. Van Sonweb, je weet wel wie ik bedoel he en anders kan ik die mail ff naar je doorsturen, kan je het zelf ff zien.

Moet nu eerst ff aan het werk hier thuis. Kom later nog wel ff terug.

Roanna,die ik nu heb is een brva en daar heb ik geen schik mee,maar voor de brva had ik een pnto en daar had ik wel schik mee,alleen wilde ik toen een 5-deurs ivm C…Dus nu weer een pnto.
Lijkt wel misleiding een belletje kan geen kwaad toch en wie weet wat het oplevert ;)…

Mexx,zou je wel willen he 3x…Maar wie weet :wink: Nog heel even en dan mag je eindelijk weer.

Viva,aan de rituelen en ook nog naar je vader??

Belachelijk zeg!

Nou als dat zou kunnen! Zou ervoor tekenen hoor om nog 3x te gaan! Maar helaas… :wink:

mijn gedachten zijn ook bij MK en haar familie…heel veel sterkte!!

@beps: beterschap
@roanna: misleidende aanbiedingen gekregen! Even naar radar mail hahaha
@mexx: nog een paar weekjes en dan ben je op vakantie met een goed doel! :slight_smile:

Jac: een heeeeeel goed doel!!

zucht nog maar 5 weken… Kan niet wachten!!! :smiley:

pffff warm warm warm…aan de rituelen 2 verdiepingen spic en span, bedjes verschoond, ondertussen de badkamer, en de strijk…nu nog beneden en de verdere was wegwerken, zou eigenlijk wel naar paps moeten maar ga maandag wel, dan regent het. Maakt hem toch niets uit of ik wel of niet kom, als ik er ben zegt hij toch niets.
Nu hier volop zon, maar wel met grote grijze wolken er af en toe voor.
Nou lekker dan Roanna, zou er toch een telefoontje aan wagen.

Nou terug van de massagedinges… even update:

Ik ben de pitbull van de artsenpost bij ons… oh sorry, de assistente… zegt de dame: Ohhh maar keelpijn duurt maar 7 dgn… u heeft het pas 3, en het is nogal druk he…
JA DUS??? Nou ik ga even kijken…
Ehhh daar ben ik weer… het is namelijk echt druk,… ehhh kijk het nog even aan, en bel anders vanmiddag even of het verbeterd of slechter geworden is, het is nl echt heel druk

JA DUS??? Nou ik wens u een fijn weekend: Je moet hier in Ltown blijkbaar eerst dood gaan voor je een arts kan zien(het laatste zei ik jankend)
En ik heb opgehangen…ZOOO ik was er klaar mee
Op naar de masseur zeg maar

Kom ik thuis: Rubbie: Nou die pittbull heeft gebeld, ze vond het niet prettig, en niet een fijn en een zeer emotioneel gesprek(Ja duhhuhh) dat ze bij een andere arts(de mijne is natuurlijk weer op vakantie) om 14,30 een afspraak heeft gemaakt!!!
TRUTTEN…

Het klopt inderdaad dat je vaak voor keelpijn niet hoeft te komen… zolang je nog kan eten en slikken dan willen ze je eigenlijk niet zien! Heb dat zelf al zooooo vaak gehad, dat ik al niet eens meer bel! En als je komt… dan is het… neem maar een ijsje…

Belachelijk, ik weet het… Ik ga al eigenlijk nooit meer naar de dokter!

Heb je trouwens ook koorts?

Klopt mexx, alleen met mn hartruis/lekkende klep mag ik geen luchtweginfecties hebben(wat al snel in bronchitus omslaat omdat ik COPD heb). En dus bel ik als ik voel dat ik een hoge luchtweginfectie aan het kweken ben(ik bel niet voor keelpijn: voor een keelontsteking… ivm met die hartproblemen)
Dus… ze MOETEN me zien… maar ja ze kunnen wel lezen maar begrijpen blijkbaar niet wat er staat…

Ik heb nooit koorts… maar ben wel koortsig(zweterig, warm/koud ed)

Hmm nou ja… na veel moeite mag je in ieder geval langskomen!

Ja daar moet je eerst boos en verdrietig voor worden en ophangen dat dan wel…

Dat inderdaad wel… Maar soms helpt dat dus wel!

Weet je nog hoe boos jij werd toen je schoonzus niet naar de dokter mocht…
Nee ze zijn gewoon te makkelijk: Je belt om 8 uur en voor die dag is er gewoon geen plek meer…

Daar gaat het nu toch niet om, zij liep al ruim een week met hoofdpijn, zag dubbel en was draaierig… En ze mocht wel naar de dokter, maar werdt steeds weer naar huis gestuurd met een doosje pijnstillers… De reden dat wij/ik daar boos over ben geweest is omdat ze gewoon niet verder willen kijken! En dat was een situatie welke echt levensbedreigend is geweest, 2 uur later hulp en ze was nu gewoon DOOD geweest! Dus begrijp de opmerking daarover even niet…

Ik heb net toch ook gezegd dat ik het ook belachelijk vind, en inderdaad erg boos worden wil gewoon helpen, terwijl dat die niet reden moet zijn om je toch te laten komen… Maar zeker ook omdat jou eigen huisarts op vakantie is, kan ik me wel voorstellen dat het druk is zo voor het weekend, wat nog steeds NIET wil zeggen dat ik het goed van ze vind dat je niet mocht komen…

Laat maar… ik ben gewoon zeer boos en teleurgesteld dat de dames niet lezen waarom ik bel. Niet luisteren naar wat ik zeg…
Neem een molletje en ga naar bed…
Ik loop ook al va zondag… snot is donkerbruin… is niet gezond hoor…
Koorts vraag jij: Maakt bij mij niet uit: Ik heb nooit koorts…nooit(dat vroeg zij ook, heb ik wijzelijk maar geen antwoord op gegeven)

En als je dan bij de mensen waarvan je denkt dat ze je vrienden zijn komt en iemand zegt: Ja voor keelpijn hoef je ook niet te komen… dan doet dat voor de 2de keer behoorlijk pijn ja…