@beps: beterschap, niets vind ik irritanter dan dat. Maar lekker wandelen met de hondjes…
@bloem: sterkte vandaag! En net wat je zegt nog 1 dagje en dan heb je weekend!
@roanna: vind de koffer super!!!
@mexx: heeft ook gedoe op het werk. Maar als het goed is wel met vriendjelief gepraat
@iedereen vind het nieuwe reageren irritant!!
Nou ik ga nu maar even lekker in de zon. Nog even voorbruinen… wat vakantie komt inzicht!! ![]()
Beps : jeetje wat vervelend he dat het snotteren maar aan blijft houden, maar ja, wat wil je ook met dit weer ?
Bloem : mij is altijd gezegd : spinazie noooooit opwarmen
Roanna : koffer naar de zolder, och arme, nou probeer maar dit jaar er toch nog een keertje gebruik van te maken he
Ikke vandaag lekker m’n te witte haartjes laten doen enne ja, nog een paar daagjes beetje in vakantiestemming, vooral nu de vogeltjes weer fluiten en het :zon02: schijnt
@Bloemmie: Ff voor je opgezocht:
Annemarie de Graaf, voedingsdeskundige
Vroeger werd vaak beweerd dat het opwarmen van spinazie niet goed is, omdat er het stofje nitriet vrijkomt. Nitriet kan bij grote hoeveelheden schadelijke effecten hebben. Uit recent onderzoek blijkt echter dat de hoeveelheid nitriet die vrijkomt bij opwarmen niet groot genoeg is om echt schadelijke effecten te hebben. Je kan spinazie dus gewoon opwarmen.
(Bron gezondheidsnet.nl)
Dus het kan wel!!!
Goedemorgen meiden.
Wat is dit nu weer wie heeft dit nu weer bedacht om te reageren.
Waardeloos dus.
Beps beterschap.
Roanna nice hoor je:vak01:
Raak de haartje weer in de goede kleur.
Jac helemaal afgestoffeerd.
Mexx wordt gek van de lastminutes
En ik vandaag maar eens zien, wel lekker weer, maar nu zijn ze buiten aan het boren en zagen, dus geen rust in de tuin…jammer.
Beps bij wie moeten we de mailbom indienen, moest als getal 5 intypen dus vijf kan hij het dus gewoon niet lezen he.
Roanna,die koffer valt wel lekker op op de band…En bevalt hij niet kan je hem misschien nog op marktplaats zetten.
Raak,de haartjes weer in de kleur.
Beps,bij wie moeten we wezen,want vind het ook helemaal niks,gisteren het cijfer zes en nu weer vijf invoeren…
Viva : ik heb al een mail gestuurd naar de redactie, wat een flauwekul zeg:mad:
Jammer dat je vandaag niet in de tuin kan zitten
Trl : per reactie is het een ander nr. of vijf of zes bij mij,
Viva : jeetje wat wordt dat lieverdje al weer groot, gaat veels te snel he
Ja wat een plaatje he, oma’s poppetje. Ze is zo leuk…lachebekkie.:wub::wub::wub:
ik heb ook steeds 5 of 6
Koli: jazeker! Heb een uur met mijn vriendjelief gesproken, de ogen uit mijn kop gejankt… maar nu gaat het wel weer! En nee, we hadden geen ruzie haha ![]()
Ik wordt ook gek van die cijfers… Lekker irritant! ![]()
Wat een mooi meisje Viva
Thanx meiden. Vanavond maar gewoon in de oven met folie. Droogt t niet zo uit
Ben benieuwd of ik op de phone gewoon kan reageren, zonder getal of wat dan ook
@ viev schitterende foto!
@ roanna ja morgen vrij. Met de ninos op pad. En dat vind ik dus ook en nadeel van de koffer, als ie vol zit is het best zwaar zeulen met dat handvat
Geniet allemaal van t zonnetje zolang t kan. Denk dat ik ook maar ff wat vaker een zonnebankje moet pakken want benen zijn wel erg wit
Het is zeker een mooie meisje!
HEEE snel reageren is terug!!!
Ik kan weer gewoon reageren dus…
Ik geshopt met mn nicht: Teva’s gescoord. Normaal 50 nu 19… beter bedrag(mijn Teva’s zijn door Rubbie ingepikt)
Zo koken voor t zootje ongeregeld
@Viva: Wat een heerlijk bekkie heeft ze zeg :wub:
BIj mij is snel reageren ook weer terug!!! FIJN!!!
@beps: mooi koopje!! Super!! en kook ze zo!
@Viva: wow wat is ze alweer groot! En die kijkers geweldig!
@raak: haartjes weer in de kleur!
@mexx: goed zo geen ruzie!
iedereen weer aan het genieten van de zon?
Bij mij ook! Beter!
Net sms van mk ze gaan naar huis opa gaat heel slecht. Ze gaan via dusseldorf. Vreselijk voor hun hoor.
Dat wilde ik net ook even zeggen, want mij bereikte dit smsje ook zo’n 10 minuten geleden. Ik heb al terug gesmt, helaas maar dat het even niet anders is en heb ze sterkte en een goede reis gewenst.
@Viva: Ik wou ook nog even zeggen… wat een dotje en wat een heerlijk koppie die meid van je. :wub:
yeaaa snel reageren weer gewoon terug… gelukkig maar
wat een vervelend nieuws van MK
zo wel een erg rommelige vakantie en weinig rust gehad. hopelijk hebben ze een goede terugreis en kunnen ze misschien later nog een keer weg…
hier alweer gesport. was echt bloedje heet, lopen zweten tot en met. nu ff lekker onderuit tv kijken, eten, en dan ff zien of ik nog zin heb om iets te doen, maar denk t niet want ik ben MOE!
owh ja
@ roanna hoe is het met de kattenbak
maandagavond bij thuiskomst zat de kat van de bovenburen beneden in de hal, met een piepjong lief katje erbij. helaas hadden ze wel flink zitten poepen op de mat en pas vanochtend was het weg! zo aso! maar volgens mij hebben ze die kat gewoon buitengesloten voor 2/3 dagen want was telkens in het trappenhuis aan het zwerven… vies.