Oh ja:
Roanna: Ja we moeten die compiekast eerst klaar hebben voor als Mac JR komt zaterdag. Dan kan Rubbie dat in orde brengen, en langzaam door naar de tv-kast(moet erbij ivm het aansluiten van de tv ed op de JR)
Oh ja:
Roanna: Ja we moeten die compiekast eerst klaar hebben voor als Mac JR komt zaterdag. Dan kan Rubbie dat in orde brengen, en langzaam door naar de tv-kast(moet erbij ivm het aansluiten van de tv ed op de JR)
Roanna : jij gelukkig nergens meer last van, ruik je inmiddels ook weer lekker ??? was gisteren ook heel gezellig op het strand, nu regent het hier ook weer eens :mad:
Viva : jij visite en voorpret vandaag, gezelli he en nu nog ff aan het friemelen om de compie van Damber was in orde te krijgen : suc6
Mexx : werkse meis, dan gaat ook voor jou de tijd lekker snel
Raak: ja heerlijk he! Dan gaat de tijd tenminste echt snel! ![]()
Vanavond eindelijk weer lekker online met vriendjelief… Ben er aan toe! ![]()
Hier weer lekker warm, begonnen met gute morgen sonnenschein net de poolgames gehad en nu op naar de lunch. Gisteren heeft opa voor het eerst morfine gehad, heel spannend dus. Computer en telefoon bij de hand…
Ach MK, dat is echt een hele stap, die morfine… Sterkte daar…
Hier op t werk, beginnen we te smelten: ZOO benauwd
Ik weerthuis van het werk. heb zo’n liever baas, zegt ze net ik heb je agenda geblokt tot 8 aug dus je bent vrij! Wegwezen!!! Super he!!!
Moet eerlijk zijn HEERLIJK. Kon echt mijn ogen niet openhouden! Erg he. Wat kan slaap gebrek je lichaam laten veranderen. Ik kon vanochtend wel janken van moeheid. En ik weet het ik heb het zelf gedaan. Klopt als een bus, maar ik dacht ik doe dat even…koude douche dus.
Hoewel dat nu wel lekker is. Wat een raar weer he in NL. Lekker zon en nu benauwd! Nou ik heb mijn vriend al bij de hand gehad. Mijn beste vriend is nu mijn puf ![]()
Nu lekker surfen voor een bikini. Want bikini’s genoeg in de kast echter ze missen wat vulling… hahahaha
@Beps: Nou, als het goed is, is het buiten al wel een beetje afgekoeld. Bij jou binnen nog niet dan? Werkse nog ff he!! Bah… het regent hier nu ook al vanaf een uur of 4.
@Jac: Nou, dat had je dan ook wel verdient. Jeetje zeg… je zou er haast bij neervallen.
@MK: Ik begrijp het. Hopenlijk mogen jullie de vakantie afmaken… !! Maarja… :kus:
Voor diegene die het nog niet wisten. lol2 Ook hier nog even mededelen…mijn **GELE **koffer is binnen hoor. Foto staat op FB. :cheer:
Huh??? Moeten we nu eerst een getal invoeren om te kunnen reageren?
Naja!!!
sjongejonge… kan nie meer snel reageren… moet ook je spelling correct zijn voor je hier mag posten
anyways, ikke ook weer thuis. werkdag ging schrikbarend snel voorbij, was alleen wel moe na thuiskomst. spinazietaart zit in de oven, ff afwachten weer of het lekker is en dan straks eten… en aan de studie als ik tegen die tijd niet helemaal ingekakt ben
@ jac, kijk, dat scheelt weer een paar daagjes en meteen lekker een paar dagen vrij… gewoon aantoegeven… goede reden om te shoppen! ik hoop dat je slaagt
hier ook benauwd… blegh… klef plakweer
@ roanna hij is mooi geel igg
@ MK hopelijk blijft alles goed gaan met je opa en kunnen jullie onbezorgd daar blijven genieten!!
Roanna : waar slaat dit nu weer op he ??? vergaat je de lust om te reageren wel een beetje, bij jou ook ?
Leuk he dat je je koffer binnen hebt, kun je :vak01:
MK : hopen dat het niet al te snel gaat nu met de morfine:kus:
Jac : zat er wel een beetje aan te komen he met zoveel werken, maar nu heerlijk bijkomen
Hier precies hetzelfde… Grrr wat een gedoe!
Was me op het werk al opgevallen, ik ga eens praten op het ‘deel voor beheerders’ … is voor ons ERG irri!!!
@Roanna: HIJ IS GEEEEEEELLLLL!!! Weet nog wel een heel leuk weekje weg ![]()
Roanna,mooie koffer hoor nu nog een reisje.
Wij het vandaag redelijk droog gehad in Amsterdam,toen we aankwamen een beetje regen,maar dat was zo weg en toen we naar huis gingen begon het weer te regenen en voor de rest droog gehad.
Idd irritant het reageren zo
ja de koffer is erg geel he? heb precies zo een staan, wel lekker ruim en redelijk licht zonder dat er iets inzit.
spinazietaart was lekker, voor herhaling vatbaar. wel erg veggie maar goed, kan best voor een keer… nu alleen ff kijken hoe ik de rest (morgen?) warm krijg…
hoe zat dat ookalweer met spinazie en opwarmen??
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
Ik is wakker… snot uit mn oren/ogen oh ja ook uit mn neus… zooo vermoeiend. Hoesten en proesten dus…
Zo lekker wandelen met de muppets en een vriendin met 2 manlijke muppets(haha. als die elkaar zien: LOVE :wub: :wub: )
Iedereen een fijne dag(die er zeeeer :zon02: uitziet hier)
mogguh
ben telkens de reageer knop kwijt… gedoe!!
anyways, hier ook zonnig… heb maar es een rokje aangetrokken voor de verandering… lag al zolang ongedragen in de kast…
ben alleen wel mega moe… erg slecht geslapen. te veel dingen in mn hoofd…
maar goed, 1 dagje werken en dan weekend!! :cheer:
mogge, pfff wie dit verzonnen heeft moeten ze ook buitenknikkeren, waar gaat dit over ???
Bloem : slecht geslapen maar gelukkig wel wakker geworden met een heerlijk :zon02: en een rokje aangetrokken
Beps : jij heerlijk aan de wandel met de doggies, veel plezier
Trl : gelukkig gisteren niet teveel regen gehad op een fijn daagje Amsterdam
Ik heb het al gemeld bij de redactie: Misschien ze eens ‘bombarderen’ met PBtjes…
IK vind het een verschrikking, en met mij velen (Gelukkig)
Nou, eindelijk neusspray kunnen halen, dus nu alleen nog een dikke gevoellige keel, en een duf gevoel…
Mogge lieve mensen.
Hier ook een stralend :zon02:netje en ik hoop dat het vandaag ook even blijft, want we hebben regen genoeg gehad. Nouja… hoor net, dat het vanmiddag alweer bewolkt word en er buien aankomen.
@Ja meiden, die koffer is zeker heel geel, maar daarom niet minder mooi en opvallend. Ik ben er best blij mee en hij is niets zwaarder (leeg) dan de koffer die ik al had. Alleen… ik ben meer van de duw/trekkoffers met 4 wielen, maar och… heb kokkie meestal toch bij me. lol2
@Beps: Fijne dag met je doggies en je vriendin en beterschap.
@Raak: Nog steeds een bietje in de vakantiestemming?
@Bloem: Nog 1 daje? Morgen vrij?
Verder even niet veel te melden. Iedereen werkse en/of een fijne dag.
Latersssssssssss :dag: Zo… kokkie brengt de koffer nu naar zolder lol2 Ik ga toch nog niet weg…helaas!
PSSSSS… Zeeeeeeeeeeeeeeer IRRI!!!