Ben ik morgen vrij,wordt het weer slechter weer ![]()
TRL: balen dan he!
Ik ben zaterdag vrij… Ga denk ik naar de Gay Pride ![]()
Ik ben er weer, die hoofdpijn en dat gevoel op mn maag… ik dus… nu…
Maar ik denk dat ik een migraineaanval ga krijgen, ook doordat ik zo gevoelig voor luchtjes ben nu…
Iedereen een knuffel, ik ga zo weer werken
Pffff wat is het vies benauwd zeg. Geen zon te bekennen maar wel 29 graden met een lucht waarvan je denkt daar komt een bak regen uit van heb ik jou daar.
@Mexx: Oh, dat wist ik niet. Mijn dochter had het ooit in Spanje gehad, maar had echt knallende hoofdpijn en heeft toen echt 2 dagen in het donker willen/moeten liggen. Was ook zonnesteek zeiden ze daar.
@Beps: Ook al niet lekker op de maag. Hoe gaat het nu weer dan? Nou, sterkte ook hoor.
@Viva: Oh echt? Hier schijnt echt nog volop de zon, maar warm is het ook. Zelf ben ik een beetje in de schaduw gebleven en dat gaat goed nu. Geen zonnebril meer op. lol2
Nou, lieve mensen… zolang het nog kan… geniet er nog even van deze dagen, want het duurd maar even.
Vanavond even naar de achterhoek. Moet het haar van mijn schoonzusje weer ff doen, want ze gaat voor een paar dagen uit.
Als jullie er nog aan denken… vanavond weer mijn tante in Turkije he!!!
:dag:
@beps en roanna: beterschap!
Net gewerkt dus ik ga nu nog even de zon in ![]()
tot vanavond of anders tot morgen!!! Voor jullie allemaal een knuffel!
Roanna: ik heb het nu zelf 2x gehad… En 2x geen hoofdpijn… alleen maar duizelig, misselijk, spugen en bijna flauw vallen… That’s all
Maar je zal er vast verschillend op kunnen reageren ![]()
Hoofdpijn zakt wel maar ben er nog niet. Rustig aan gewerkt, lekker bezig geweest.
Iedereen een :kus:!!
zo te lezen iedereen een beetje in de lappenmand door de snelle omslag…?
ikke wezen sporten, was weer akkelig warm. mams en ik ook ff gewogen. geen gewicht verloren, maar wel 2% meer spierweefsel (en dus 2% minder vetweefsel) dus doe t allemaal niet voor nix… vooral doorgaan …
JAAAA lekker thuis, ff met een bakkie in de tuin…
Zooo Rubbie heeft de compie-kast al in de nwe verf staan…SPANNEND!!!
mogguh…
een nieuwe dag… weer regen, maar tis hier warm in huis…
allemaal een fijne dag!
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
Hoop toch wel dat het droog blijft,vandaag vrij en naar Amsterdam
Mogge, hier ook regen
en benauwd
Trl : hoop dat je toch ondanks de regen een fijne vrije dag hebt
Voor iedereen een fijne dag en tot laters :dag:
Goedemorgen allemaal!!!
@bloem 2% meer spierweefsel! Goed bezig!! Ik gisteren ook gesport ook erg warm gehad, maar wat was het rustig er waren met mij meegerekend 5 mensen! Wel lekker de ruimte maar vind mensen om me heen ook erg prettig!
@beps: hoofdpijn gezakt! Ben benieuwd naar de computerkast!![]()
@trl: Veel plezier in Amsterdam!!!
@raak: regen en het is benauwd. Hier is het wel benauwd, maar nog geen regen!
Ik gauw weer aan het werk… even illegaal
Goedemorgen. :dag:
Hier gelukkig nog geen regen, maar er worden wel buien, hagel, onweer verwacht zo in de loop van de dag, hoor ik net op radio Geld. en ook benauwd weer, alhoewel ik daar nog geen last van heb. Tis ook nooit goed he!!! lol2
@Raak: Hebbie je nog een bietje vermaakt aan de kust gister?
@Beps: Ook weer een bietje opgeknapt? Het schiet al op bij jou thuis he. Meteen maar korte metten met dat verven voor de compiekast. Klaar is maar weer klaar! Hahaha.
@Jac: Je bent dus al aan werk momenteel? Toch even tijd gezien om hier te posten.
@TRL: Fijne dag in Amsterdam en hopenlijk houden jullie het droog.
@ Bloem: Goed bezig in de sportzaal. Werpt z’n vruchten af, net als bij Jac. Goed hoor meiden.!
@Viva: Ligt denk ik nog steeds in de tuin, want zou er met het mooie weer voorlopig niet uikomen, zei ze laatst.
@Mexx: Oke… dan leek dat van mij daar ook wel heel veel op, maar gelukkig nadien geen last meer gehad.
Hopenlijk hebben MK en familie het ook nog naar hun zin en hebben er alweer ruim een week opzitten.
Ik ga zo ff een beetje in en om het huis rommelen, maar nu eerst ff showeren.
Iedereen weer een fijne dag en als er wat te melden valt… tot laters dan. :kus: Voor iedereen.
Moguh!
Roanna: gelukkig verder geen last… :kus:
Ik weer te werk! :dag:
Goedemorgen meiden.
Nou weinig mooi weer het regent natuurlijk hier.
Vandaag zwager en schoonzus op visite, ja Roanna die uit turkije…ff voorpret voor de bruiloft volgende week donderdag.
Damber een virus in de compie dus daar ben ik mee bezig een w32 wormblast $%^&* wat een kloten ding om eruit te krijgen…nu dus in veilige modus de nieuwste versie van norton er maar opzetten om te kijken om we hem eruit kunnen krijgen, ach zo ben ik van de straat toch.
Mogge Viev.
Het zal toch ook eens weer niet dat het regent bij jou. :mad:
Oh, doe je ze even de groetjes van mij/ons. Hebben hun nog plannen voor het najaar? Veel plezier jullie allen.
Oh, da’s nie zo mooi een virus op Damber’s compie. Ik zag wel net op FB dat ze een leuk plaatje had geplaatst. Hihihi.
Nou, ik ga er vandoor. Moet nodig showeren. :dag:
Ik was al wakker, maar ben nog even teruggegaan. Hoofdpijn anders maar nu ook keelpijn, duf en ehhh nou niet ‘helemaal fris’ zeg maar… Maar goed, ademhalen en doorgaan
@Viva: IRRI!!! Maar je blijft ff bezig idd…
@Roanna: Schiet op onder die douche ik wil ook lol2!
@Bloemmie: Zo zeg, netjes: Spierweefdel is beter, en dan val je niet niet(bijna niet) af, dat hoort daarbij…
En toen…
Werken over een uurtje(nou ja 2 uurtjes) dus… meld me vanaaf wel weer denk ik… morgen wandelen met een vriendin met shiba’s, en 2 dgn VRIJ!!!