Turkish Tea Time 2011

@beps: lekker naar de sauna.
@viva: balansen gaat goed! Super hoor!! Echt top dat je dit al gepresteerd heb!
@roanna: nieuwe oogschaduw en zonnebril
@ verder geniet iedereen denk ik van de heerlijke zon! Wat kan een mens hiervan opknappen he! Echt super!!

Koli: jij hebt toch ook een ereader? Waar hou je van om te lezen?

waar ik van hou om te lezen… waargebeurd, suzanne vermeer en herman koch.
En jij???

Zo lekker he de zon!!!

Koliboli,nee hoor je hebt de naam net gemist die heb ik hier niet vermeld,wist niet of het iemand interresseerde…Oww suzanne vermeer die heb ik allemaal gelezen :slight_smile:

@trl: ik vind het altijd wel leuk om te weten. Dus als je wilt, wil je me dan een PB sturen. Ik heb altijd gewoon wat met namen. Mijn tic zeg maar
En van Suzanne vermeer heb ik ook allemaal gelezen. Maar Bella Italia wacht ik toch echt mee. Nog 5 weekjes :slight_smile:

Beps : lekker in de sauna
Bloem : in de zomer makkelijker om gezond te eten
trl : gefeliciteerd met de kleine meid van je vriendin

We kijken op de drukke weg, 's morgens hoor ik wel pauwen of wat het ook zijn. Maar ik moet toch al voor dag en dauw mijn bed uit, anders kunnen we nergens meer zitten. Daarna nog de moskee, ach ik slaap wel hoor. Niet naar de markt geweest, daar is het echt te heet voor. Gisteravond nog wel naar het centrum gelopen.

Linda van harte gefeliciteerd en verder kan ik nu niet op iedereen reageren. Komt thuis wel weer.

@MK: Dat hoeft ook niet hoor. Je hebt nu vakantie en het is zoiezo leuk dat je je af en toe even meld hier en dat wij dan ook op de hoogte zijn. Tjeee… het is ook overal hetzelde met die ligbedjes. Zouden ze toch echt wat op moeten verzinnen.

Verder heb ik nog over zomer en winter eten gelezen en over boeken, baby geboren. Wat leuk TRL. Maar meiden, ik kom net uit bed. Ik zat vanmiddag in het zonnetje met mijn klepdooje, nieuwe bril over de oude heen, anders zie je toch nikslol2 , kopje sensea gemaakt en ik wil de boel opruimen en ik word me toch beroerd. Alles draaide. Ik moest overgeven, sch*ten en alles draaide. Nergens pijn, want daar denk je dan toch het eerste aan. Kokkie gelijk overbezorgd, maar ik ben met kleren en al in bed gaan liggen, daarna nog weer overgeven, (kwam haast niks, alleen maar kokhalsen) Men, men, wat was ik beroerd. Heb tot nu toe ook nog niks gegeten, dus zo toch maar even wat pakken. Het gaat nu wel weer…maar echt fit… nee, dat nog niet. Wat zou dat nu weer geweest zijn? Nouja… :mad:

Iedereen een fijne avond nog. :dag:

Mk,fijn dat je er wel doorheen slaapt.

Roanna,dat had ik vorige week ineens,schijnt ook wel te heersen.Beterschap.

das schrikken roanna…! verstandig dat je lekker op bed bent gaan liggen… misschien door de zon… felle licht? acuute zonnesteek ofzo? of je ipad over verhit.? doe maar lekker rustig aan

hier ook de middag in bed doorgebracht… had mn wekker op 1 uurtje later gezet, maar had mn phoon nog op stil staan… 3.5 uur later wakker… zucht…

Roanna : oeps dat klinkt idd een beetje als een zonnesteek, toch maar niet teveel in de volle zon misschien ?
Bloem : jij hebt dan je schoonheidsslaapje alvast gehad :slight_smile:
MK : oeps dat klinkt precies alsof je niet al teveel slaap krijgt en tuurlijk nu lekker vakantie vieren en daarna weer gewoon meekletsen

Mk. jeetje vroeg wakker voor de bedjes, de minaret en een pauw…pffff schiet niet echt op deze vakantie. hoop dat het nog goed gaat met opa.

Roanna meissie wat nu??? Beterschap hoor, tja de zon maar eigenlijk zit je er niet echt in, maar hij kan wel op je nek hebben geschenen. doe maar rustig aan he…je ipadje is toch niet afgegaan??? Of een virusje opgepakt. In ieder geval een dikke kus.

Bloem ook al in de lappenmand…beterschap meis.

mogguh

klotenacht gehad… eigen schuld dikke bult, moet ik maar geen 3.5 uur dutjes doen vlak voor t slapengaan… grrr…
anyways, nieuwe dag, blote benen, hopelijk niet te koud in de diepvrieskist op t werk… brbrb airco.

Goeiemorgen!

TRL: ik ben ook benieuwd naar de naam! :slight_smile:

Roanna: Oeeh dat klinkt niet echt lekker. Ik denk ook een zonnesteek… Rustig an! :kus:

Koli: leuke schrijvers! Ik lees die inderdaad ook allemaal! :slight_smile:

Mogge
Bloem : houdt niet zo van airco, zomer duurt maar 2 daagjes :slight_smile:
Ikke inpakken en op naar het strand, lekker nog even nagenieten, fijne dag iedereen :dag:

:turkey:Jac: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda

Raak,veel plezier op het strand .

Goedemorgen meiden.

Vandaag een mooie dag, ikke veel te vroeg wakker, maar ja wakker is wakker dus gaan we maar snel de boel strak trekken, kunnen we het zonnetje in.
Iedereen een fijne dag en geniet van het weer, want morgen is het geloof ik al weer over.

Goedemorgen.

Nou, voel me al weer een stukje beter hoor. Ben in ieder geval niet meer duizelig danwel licht in het hoofd. Ik ben na dat ik gisteravond even hier was, weer terug naar bed gegaan en nog een poosje tv gekeken en verder wel goed geslapen. Maar wat het nu geweest is? Ik denk wat TRL ook al zei… iets wat heerst, want nu hoor je het ineens van meer mensen.

@TRL: Ja, ik moest ok gelijk aan jou denken, toen je er een paar dagen niet was. Zou ik hetzelfde hebben, maar zo te zien wel dus.

@Viva: Nee, mijn padje is niet afgegaan, want dat voelt denk ik wel anders ( gelukkig nog geen ervaring mee) want dan zou ook mijn monitor op mijn nachtkast een sein hebben moeten afgeven en die bleef netjes groen knipperen. Maar hoe dan ook… vandaag wel even naar buiten, maar inderdaad niet meer teveel in de zon.

@Bloem: Ik moest even lachen om je suggestie…i-padje oververhit!! Zou dat kunnen? Hihihi… dan had ik in Turkijke bijna de hele dag om bed moeten liggen, want daar was het nog veul warmer.
Jij vandaag lekker weer de koeling in. Brrrr…

@Mexx: Een zonnesteek? Hmmmmm… zou ook nog wel kunnen, maar dan heb je toch ook knallende hoofdpijn? ( beetje blond ) En dat had ik niet.

Geen idee…eigenlijk wat het nu geweest is, maargoed… ik voel me al wel wat beter en vandaag gewoon even rustig aan doen.

@Raak: Nou, lekker genieten hoor, want volgende week kan je de uglys weer aan en de wintermuts weer op.

@Beps: Nog niet gezien, maar zal nog wel na liggen soezen van de sauna van gisteravond. lol2

Iedereeen een fijne dag. :dag:

Roanna: nee dat hoeft niet hoor… Ik zelf heb dan altijd heel erg het gevoel dat ik ga omvallen/flauw ga vallen, ga zwaar adem halen en spugen inderdaad… Daarna ben ik altijd helemaal moe, en duik het liefste mijn bed in…