Turkish Tea Time 2011

Goedenavond all.

Iedereen weer een bietje bijgebabbelt hier.

@MK: Oh, dat is beter werk of niet dan!! Maarre…zit je dan aan de tuinkant of kijk je dan op die drukke weg? Of nog erger… aan die kant waar je s’morgens wakker wordt van de pauwen of zijn het kalkoenen? lol2

Zo, weer heerlijk een dagje weg/uit geweest. Het een en ander gescoord wat ik ook nodig had. Ehhhh…witte oogschaduw, want de mijne liet ik vanmorgen in de keuken vallen en helemaal uit elkaar, een passend hoesje voor de foon van zacht kunststof. Ik heb een paarse genomen, want dat is een van mijn lievelingskleuren momenteel, een mooie stoere zonnebril die ik over mijn dagelijkse bril kan doen en later nog met de familie bij het lopend buffet gegeten, bij de… tja wat is het eigenlijk??? Indisch, thais, oosters buffet in ieder geval. Kregen het drinken gratis!!! En dat voor alles voor €7.- p.p. Nou, daar kan ik kokkie niet voor laten koken en het was nog lekker ook!!. lol2

Beps gewerkt. Bloem fanatiek wezen sporten. Spannende uren voor TRL. Jac heeft het er bijna opzitten en shaked nog als een rietje, om ook zo dun te worden :wink: en gaat daarmee de goede kant op. Vaders ook nog steeds. Geweldig hoor!
De engeltjes van Viva zijn op de vlucht gegaan. Raak hopenlijk ook een fijne dag gehad, maar dat zal vast wel. Mexx niet gezien.

Iedereen een fijne avond nog. :dag:

Mexx was lekker bij haar ouders en vanavond uit eten bij het sushi restaurant… Mjam! :dag:

Mk lekker verhuist en alle ruimte, en een koele slaapkamer zalig meis, hoop idd dat je geen last hebt van de pauwen aan de andere kant, maar volgens mij zit je nu net goed. Geniet er van meis. En gelijk heb je op de 2e verdieping ik wil ook altijd zo laag mogelijk, die rot lift, is niets voor mij, niet dat ik bang ben maar vind het altijd zo warm in dat kleine hokkie, dus laat mij maar trappen lopen.

Roanna lekker uit eten geweest, en nog geshopt ook. Wij gewoon de hele dag thuis geweest. Pas aan het eind van de dag werd het pas een beetje weer om buiten te zitten.
Buurtjes ook weer terug van vakantie, waren naar italie geweest, ook geen weer gehad wat ze hadden verwacht, 2 dagen regen en wel goede temperatuur maar voor italiaanse begrippen heel koud, voor de maand juli.
Ik hoop zo dat het van de week wat wordt met het weer, ik ben echt werkelijk waar dat kLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTen weer zo spuug zat. Doet niet echt mijn humeur goed, wordt er strontchago van.
Bloemmie rustig aan, gewoon door gaan met je dieet en ineens zie je weer resultaat.
Ik hang al vanaf begin juni in dezelfde regionen met mijn gewicht, na de vakantie in september gaan we er weer vol tegen aan, nu ben ik alleen maar aan balansen en dat lukt heel aardig moet ik zeggen. schommel heen en weer binnen 2 kilo.

Linda gefelciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van.

http://www.bloemenbezorgenin.nl/product-afbeelding/rood-roze-wit-boeket.jpg

:turkey:Jac: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*

Linda,van harte gefeliciteerd en een fijne dag gewenst .

mogguh

@ linda gefeliciteerd met je verjaardag!

@ viev vandaag zon maar niet zo warm, morgen beetje zon en warmer… daarna weer trui aandoen… :frowning:

@Linda: Gefeliciteerd!!!

Ik wakker, zo naar de tandarts, en dan vanmiddag(eind vd middag waarschijnlijk ivm oppas op de kids) lekker een poosje naar de sauna…

Iedereen een knuff, ben nog niet wakker

Goedemorgen ladies.

Nou, ik moet ook nog even op gang komen hoor, maar zo te zien en te horen… wordt het een mooie warme dag, dus maar met volle teugen van gaan genieten.

Maarre… nu eerst even…LINDA:

Van harte gefelciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van en natuurlijk nog vele jaren toegewenst. :cheer: Daar hoort natuurlijk een blommetje bij.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/bloem12.gif

Nou Ben een beetje geland… vandaag dus vrij, heerlijk overal de ramen en deuren open: DE ZON SCHIJNT!!!

Ja ik krijg weer zin in de vakantie!!! :)!!!

Mogge enne het :zon02: schijnt, idd overal de ramen en deuren open, heerlijkkkkkk
Wij gisteren een fijne dag gehad, vandaag beetje kalm aan en morgen zekers weer een dag op pad want dan wordt het 1 hele dag zomer in Nederland, joepie:cheer::cheer::cheer:
Iedereen een heel fijne dag en vooral
Linda : heel fijne verjaardag tiegewenst !!!
MK : op dr nieuwe stekkie, met airco in de slaapkamer
Beps : hoeft niet te werken
Roanna : gaat zo van de dag genieten, gisteren genoten op de ZM
Viva : schommelt mooi tijdens het balansen dus gaat eigenlijk heel goed, wil je er na de vakantie nog meer kilo’s afhebben ?
Bloem : lekker lang gesport gisteren op de hometrainer
Mexx : bij Mams geweest en daarna sushi gegeten
Trl : sterkte met je vriendin, hoop dat alles goed gaat

Raak uiteindelijk wil ik richting 73 kilo thats the limit, maar merk wel dat de lichaam zich moet herstellen van de aanslag die je gemaakt hebt door het vele afvallen, velletje moet de tijd krijgen om zich terug te trekken zeg maar, dus dan is het een mooie stop even een paar maanden, dat balansen doe ik al vanaf 3 juni en dat gaat heel goed zeg maar. Dus eigenlijk moet er nog zo’n 5 a 6 kilo vanaf en dan is het goed. Niet verder hoor dan wordt het allemaal er niet mooier op. Damer en H. vinden het zo wel genoeg, vooral Damber maar ja ik ben ik als ik vind dat er nog wat vanaf kan. Maar het is niet meer een heilig moeten voor mezelf zeg maar.

Viva : vind dit al een super prestatie van je hoor en snap wel als je denkt dat er nog wat af kan dat je het gewoon gaat proberen na een paar maandjes “rust” voor je lichaam. Alleen niet te ver doorgaan he maar dat is logisch :kus:

Zo ist Viv!! De klap is gemaakt, nu is het een kwestie van ‘op peil houden, iets zakken’ zeg maar…
Ik doe dit nu. Ben rond die 110… in de winter kan ik heel goed afvallen, in de zomer lukt me dat slecht… heel raar(ook meer werken denk ik ed…) Dus… als ik terug kom van vakantie: JAAAAA dan gaan de volgende 10 kilo er weer aan :wink: of beter AF lol2

Zo dan, net een klein dutje gedaan, en dan zo richting de sauna. Lekker een stuk middag en de avond bijkletsen met een vriendin!!!

Tot morgen all

Net het verlossende telefoontje gehad van man van vriendin,ze is bevallen van een meisje…:slight_smile:

TRL: gefeliciteerd! Wat leuk! :slight_smile:

Gefeliciteerd TRL!! Alles goed gegaan?

@ beps hier juist andersom. Winter te druk en behoefte aan warm comfortfood. In de zomer smaken groenten en fruit lekkerder vind ik, dus makkelijker om gezond te eten. Maar zo zie je weer, bij iedereen anders

@ viev heb je n mail gestuurd vanaf mn werkmail. Misschien in je spam, maar kun je ff checken en antwoorden als je tijd hebt? Thnx

Voor zover ik weer alles goed gegaan,toen ik gebeld werd lag ze op de operatie tafel want moederkoek wilde er niet helemaal uit…

@linda: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! En ben je een beetje verwend? Ook door je mannetje?

@trl: gefeliciteerd!! Leuk maar volgens mij heb ik de naam gemist…