Turkish Tea Time 2011

@mk: oefff sterkte! En inderdaad hopen dat hij het volhoudt!!

MK : jeetje meis, sterkte en idd hopen dat hij het nog even volhoudt

@MK: ik duim voor Opa(en jullie) dat het nog allemaal ‘even’ doorgaat…
En een leuk bedragje terug: dan ist weer goed toch, nog maar gewoon genieten

Wij thuis, niets bijzonders gekocht, ja voor de ‘opknapbeurt’ snoer voor de boxen, en een HDMI kabel voor de Mac Mini(geen book ;))
Zus terug uit de villa’s bij ADR, zijn al aan het kijken voor volgend jaar terug MET de meiden(die het er ook prima vonden) EN hun vriendjes(scheelt veel ellende met sms/WIFI/what’s app ed… haha)

Nu… nietsen en morgen weer werken.
Zo word ik van mn compie ‘gemikt’ … die moet uit ‘mijn compie-kast’ (ik ga op tafel verder) zodat die kan worden opgeknapt voor de Mac…

Goedenavond ladies.

Tja…ik had iedereen even gehad vanmorgen en foetsie was het bericht en nu weet ik het allemaal al niet meer. lol2

Raak naar de kermis geweest, maar heeft zich op het terras gesetteld neem ik aan en morgen naar de dolfijnen. Leuk!!! Veel plezier!

Beps nieuwe spullekes uitgezocht en het een en ander alvast meegenomen en naar de ZM geweest. Zo…heee…alweer een nieuwe compie. Leuk hoor en dan ook nog van de Moc. Toe maar!
Zus ook fijn gehad in de villa’s.

Jac en Paps nog steeds op de goede weg. Ze herkennen jullie straks helemaal niet meer in ADR. Denken ze dat jullie nieuwelingen zijn.

TRL ook leuke dag gehad met de vrienden in een pretpark.

Mexx nog druk met aftellen. Hoest nu met je face? Al minder?

Bloem ook al problemen gehad met internet. Hopenlijk nu alles weer goed. Ik weet niet meer wanneer je nu precies met de nino’s uit zou gaan, maar mocht het dit weekend zijn, ook veel plezier.

Pbtje van MK gehad en ben helemaal op de hoogte. Lieverds…hopenlijk mogen julie de vakantie afmaken. Sterkte ermee, ook al is opa al dan alwel een beetje oud. :kus: Hopenlijk wacht hij even tot jullie terug zijn, maar dat het door je hoofd speelt, logisch hoor.

Viva niet gezien vandaag. Zal wel druk zijn, alhoewel ik best een beetje nieuwsgierig ben hoe het bij je vader gister was gegaan!!

Wij vanmiddag dochter op bezoek gehad. Even wezen winkelen hier op het WC en lekker bijgekletst. Toen ben ik even voor ons allen heerlijke patat gaan halen bij de cafetaria en dat heeft weer gesmaakt. Hahahaha. Lekker hoor zo nu en dan. Kokkie is haar nu naar huis brengen en ik dus weer even tijd voor de pc.
Morgen ook ZM, dus het weekend is weer gevuld, zo niet…bijna alweer om.

Fijen avond nog. :dag:

Roanna : heb wel een terrasje gedaan maar de rest gewoon meegelopen hoor want het gaat echt goed !
Beps : was er met mn hoofd niet bij he want weet dat jullie al een Macbook hebben tuurlijk, nu een Mac mini, weet je iig al hoe het werkt he en alls op mekaar afgestemd. Nix lekkers gegeten ook op de ZM ?? En nu op je lappie verder he, zal best allemaal mooi worden. Leuk thuiskomen strakkies

Hey hallo, had ook al bericht gehad van mk. Meis hoop voor je dat opa het nog heel even volhoud.
Roanna gisteren bij paps geweest, en die was al weer van het idee om te verhuizen afgestapt, onder het mom van het was een bevlieging, heb hem uitgelegd dat ik hem echt niet ga verhuizen, en als hij bij die vrouw intrekt hij niet voor zichzelf kan zorgen, hij niet gerechtigd is om bij haar in te wonen en als ze het loodje legt hij dakloos is. Nee het was alemaal al weer van de baan volgens hem. Wordt echt geen wijs van die man.
Vandaag verjaardag gehad van neef en nichtje, neef van de week terug gekomen van darfur en daar dus een bbq gehad, was niet echt warm maar ja daar was ik op gekleed. Voor de rest even wezen shoppen maar niets gekocht.Voor de rest regen gehad en niet heel lekker, en zeker geen terras weer blehhhhhhh. Wordt er niet goed van wordt er helemaal depri van.
Zo ff een egootje van mijn kant. Voor iedereen welterusten.

hoi hoi

ikke terug van de verjaardag van de nino’s. 11 alweer. ze worden groot.
we hebben het droog gehouden maar waterflessen voetbal en waterballonnen gooien met dit weer… mij niet gezien.
we gaan vrijdag op pad.

@ beps zus het fijn gehad in de villa’s. alweer terug? de tijd vliegt
@ jac halverwege he?
@ mk ik duim voor opa. dat zijn mindere berichten en je hebt het toch in je hoofd
@ viev, gelukkig je pa weer bij zn verstand gekomen… liefde maakt blind he?
@ roanna gezellig dochter op bezoek gehad. leuk

gaap… moe… ff farmen en bedje toe…

Mogge all, zit nog steeds in een beetje raar ritme en ben dus al een uurtje op :frowning:
Viva : paps gelukkig zelf tot inkeer gekomen, hopen dat het nu weer even rustig blijft he enne nee terrassen kun je nu maar beter niet doen. Hier wel de hele dag droog geweest
Bloem : jij de verjaardag van de kids alvast gevierd en voor as vrijdag leuk uitjes gepland. Wat zullen ze dan gaan genieten he
Voor iedereen een heel fijne zondag :dag:

Ik ook wakker, meer omdat Rubbie over 10 min wegggaat voor t werk, en ik over 2 uur weer op t werk zijn mag/moet.
Morgen weer vrij, dan in de middag/avond met een vriendin naar de sauna!!

@Raak: Ja nog 2 leggings(had nog geen roze en mooie blauwe kleur) en natuurlijk een donertje gegeten. Rubbie had 3 joggingpakken(vind hij heerlijk om in te klussen en om te sporten) voor €15 met zn 3en! Zulke dingen. 100 mtr electrasnoer voor de boxen ed. Gewoon voor 30% van wat het in de winkel kost…

@Viva: ik weet het. Ze denken als kinderen. Gistermorgen voor de ZM bij mn ouders: Mam we gaan tussen 14-15 uur naar mn zus. OK… bel haar dat we gaan rijden(13.40 ongeveer, 30 min rijden) Ohhhh maar we zitten nog te eten, en papa moet zich nog wassen ed… GRRRRRRRRRR
Ja jullie zeiden toch niet voor 15 uur!!! (ze vullen hun eigen plaatje in)

@Roanna: Veel plezier op de ZM!!!

@Bloemmie: Hihi: Leuk he kinderfeestjes…

Mogge.

Ik ook nog snel even hier, want kan nog niet in de douche.

@Raak: Fijn meid om te lezen dat het ook met je knie nog steeds goed gaat, maar ik bedoel ook eigenlijk ermee te zeggen, jij zult wel niet in die spectaculaire apparaten gaan op de kermis. Veel plezier vandaag. :dag:

@Viva: Oh zo ja. Nou, we zijn weer helemaal bij. Wat een portret die vader van je he!!!

@Bloem: Oh, echte uitje moet nog komen!!!

@Beps: Dank je wel. Ik wil ff kaike voor een hoesje of zoiets dergelijks voor mijn foontje en lekker eten zullen we ook vast doen, maar dat zal wel weer bij die Indo worden.

Fijne dag all en hopenlijk blijft het droog. :dag:

:turkey:Jac: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*

goedemorgen meiden.

Beps ja heel herkenbaar pfffff soms moet je engelengeduld hebben met die oude mensen, alleen zijn bij mij de engeltjes weggevlogen hoor.
jullie vandaag beiden aan het werk.
Raak jij last van een jetlag of zoiets in iedergeval mega vroeg wakker.
Zo ikke al op, de rest ligt nog op 1 oortje.

zo net weer terug van werk! Nog 4 hierna. Tijd vliegt maar pfff nooit meer hoor :smiley:
@Beps: lekker op de ZM geweest!
@viva: en is de rest al wakker…
buurtjes op vakantie en als zij terug zijn dan…ik dan nog 1,5 week :slight_smile:
gisteren voor laptop wezen shoppen en ik ben er zo goed als zeker uit…

Zo nu even rust… wel lekker druk, maar te overzien

Mk,sterkte met je opa en de duimen draaien hier ook. Zijn jullie inmiddels al verhuisd?

Roanna,gezellig op de zm?

Raak,jij ook een fijne zondag.

Bloem,vrijdag op pad met de nino’s,hebben ze al een idee?

Beps,werkze voor straks.

Viva,is het slechte weer zat hier was het gisteren en vandaag droog.

Wij gisteren de vriendengroep weer compleet… Morgen wordt vriendin ingeleid dus spannend.

zeker spannend zeg! hopelijk gaat alles makkelijk en met een goed resultaat

@ jac, nog heel eventjes doorbikkelen en dan je vrije dag.

hiero wezen sporten… was leuk programma op de tv, dus heb 60 minuten op de crosstrainer gestaan, normaal altijd 15 minuutjes, dus was wel echt lang. maar was wel leuk om de km-teller, en de calorieenteller te zien stijgen.
nu de dingen gedaan die ik moest doen en eens ff even kijken of ik inspiratie kan vinden voor mn opdrachten…

Ik thuis, Sjakie komt eten, dus… ik ga achter het fornuissss

@beps: eet ze!! Ik net mijn shake op hahaha

Hoi allemaal, we zijn verhuisd hoor. Voor viva en roanna, we zitten nu pal boven de receptie. We konden kiezen op de 2e of 4e etage. We zitten i.v.m. de trappen op de 2e. Mooi ruim appartement en airco op de slaapkamer, wat zullen we lekker slapen.
Verder alles nog een beetje hetzelfde.

@ MK dat klinkt goed hoor! nu lekker verder onbezorgd genieten!
@ jac je weet waar je het voor doet he!

ikke net een lekker maaltje gemaakt en eens eventjes wat tabelletjes naast elkaar gezet om te kijken hoeveel ik vandaag gegeten heb. moeilijk om te zien hoeveel wat is (ik bedoel, alles gaat per 100gr en hoeveel gram is een omelet van 3 eitjes? ik heb em niet op de weegschaal gelegd igg)
maar goed, kan tevreden zijn met de uitkomst, zou alleen mooi zijn als de cijfertjes op de weegschaal ook een keer weer laten zien waar ik mee bezig ben… maar goed… geduld enzo