Turkish Tea Time 2011

De verf van de action is niks mis mee, heb ik ook! Je had ook nog bij Kwantum kunnen kijken… Heb ik al mijn behang vandaan, was rond de 17eu per rol denk ik… :wink:

Ik zojuist zeep besteld op internet… Gebruik sinds een tijd Loofah zeep tegen psoriasis, en dat helt echt geweldig! :smiley:

Kon bij de kwantum niets vinden. Rubbie wilde eens uit ‘de boeken’ maar kwam er snel van terug. Hadden een ‘alternatief’ gevonden bij de Gamma…maar daar konden we ons nog niet in vinden. Dus nu… of beter volgende week aan de klus. Nwe compie(jaja we gaan aan de MAC… mini…) en dan … stap voor stap t hele huis…
Helaas bij de AC geen bruine(donkerbruin) dus daarvoor nog naar de outlet

Beps: gaaf hoor! En soms moet je gewoon inderdaad even zoeken, ik ben toen bij de Gamma, praxis, leenbakker, kwantum etc geweest… Uiteindelijk heb ik toen al mijn behang bij de Kwantum gekocht… Kon daar echt goed slagen! :slight_smile: En had ook nog eens 15% korting omdat Kwantum van hetzelfde bedrijf is als waar mijn moeder werkt! :slight_smile:

awhhhh weekend…
yeaaaa ben ik wel aan toe. denk dat ik zo nog ff een dutje ga doen… gewoon omdat het kan :wink:

@ jac gefeliciteerd! goed zo
@ raak, jaiks jetlag, veel plezier op de kermis
@ roanna, lees ik goed tussen de regels door dat het een ‘vriendin’ is of een vrouwelijke vriend?
either way… jij weer het huis voor jezelf & de rituelen
@ beps al geslaagd voor de huiskamer. goed voorbereid en dan strax thuiskomen in een fris huissie

@Bloemmie: Trusten!!!
Ja we gingen ‘orienteren’ maar dan moet je kiezen: Kopen of nog wachten…:)!!!
Maar gekocht dus, en zo voor veel minder toch klaar,…

Roanna,hoe was het op schiphol of ben je ook gelijk vertrokken :wink:

Viva,hoe ging het bij je vader?

Beps,straks weer een nieuw aangezicht in huis,klinkt mooi allemaal.

Bloem,slaapt nog denk ik.

Mexx,nog wat gehoord over je mail? Hoe gaat het nu ? Knuffel ze vanavond.

Wij dus naar Tiv*li geweest niet groot,maar voor die kids wel leuk.C heeft zelfs nog in de achtbaan gezeten…

Trl: fijn dat je een leuke dag gehad hebt! Hier nog geen reactie op de mail, mijn gezicht trekt wel aardig bij… het doet in ieder geval geen pijn meer!

Ik ga zo naar bed… dan is het morgen nog maar 6 weken! :slight_smile:

3.5 uur later…

wow ben helemaal ondersteboven. zo heftig gedroomd, maar wel ‘mooi’
nu ff iets eten en kadootje inmekaar knutselen

@ trl leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad. beetje rustig aan beginnen kan ook geen kwaad, zo’n groot park is meteen zo overweldigend! hoe gaat het nu met je vriendin?

Trl lekkere dag gehad, Mexx naar bed(en aftellen, ik tel me +1 dag lol2)

Ik ook naar bed. Morgen gaat loge hond naar huis, en wij even naar de ZM.
Meld me wel ergens(onderweg op de IkFoon kan ook tenslotte)

Truste @ll

En we gaan met een uurtje weg dus… Tot vanavond

Beps: have fun! ZM toch? :slight_smile:

Ik weer wakker… pfff morgen toch maar even uitslapen… Zo weer naar mams… Kan ik nog even kleine draak knuffelen… voordat we haar weken weer niet zien :wink: :tongue:

Dus tot later!

:turkey:Jac: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:

Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*

Beps,veel plezier op de zm

Mexx,knuffel ze maar weer .

Goedemorgen ladies.

Vanmorgen al een heel verhaal hier opgezet, maar er was zo te zien weer eens vertraging/storing hier en alles weg. :mad: :mad: Probeerde het nog te kopieren, maar toen gaf tie aan van kan de website niet vinden en nu las ik hierboven ergens dat meer mensen er last mee hadden.

Nou, ik heb nu even geen tijd, moet nog even het een en ander inhalen, maar vast tot laters wel weer.

:dag:

Roanna,ja ik had hier ook problemen ja.

Hier de vrienden weer thuis van vakantie,vanavond dus bij een vriend met z’n allen eten en voetbal kijken en vakantieverhalen horen.

mogguh

hier internet storing dus beetje verlaat goedenmorgen.
allemaal een fijne dag

Goedemiddag iedereen!
Ik net weer gewerkt, einde komt inzicht!!! :smiley:

@beps: veel plezier op de ZM, je zult inmiddels eral lang zijn maar toch! Verder behang gekocht voor een mooi prijsje! Super!!!
En aan de MAC ik ben erg benieuwd! Ik ben ook op zoek naar een laptop/notebook. had er nog geen 1 maar met de opleiding inzicht moet ik er toch aan geloven. En op vakantie kan ik me zo nu en dan laten horen. Want op mijn mob kom ik wel op FB maar niet op WW. Vreemd he…
@roanna: geen tijd had een verhaal getypt maar in eens alles weg.
@TRL: Tivo ben ik ook ooit eens geweest zat ik nog op de basisschool hahaha. Vond het een leuk park. Echter ik was daar gevallen tussen de veringen van de trampoline hahaha.
Ik ga binnenkort ws een keer naar Apeldoorn naar de toren hahaha :slight_smile:
En veel plezier vanavond!!!
@bloem: mooi gedroomd…
@ mexx: is aan het aftellen! nog 6 voor jouw!!

Hallo, ik vanmorgen ook geprobeerd, nix dus nu nog maar eens :
veel plezier gehad op de kermis met de hele bups, dat hebben we ook weer voor een jaar gehad. Morgen met broer en zus en aanhang naar Dolfinarium
en daarna lekker uit eten, doen we altijd rond de verjaardag van mijn vader als een soort herinnering
Beps : loopt lekker op de ZM, ook aan de Macbook ? haha, nieuwe verslaving erbij
Jac : goed zo, gaat lekker he
Bloem : ook wat problemen gehad met internet, voor jou ook een heel fijne dag
Trl : was klein maar fijn gisteren en vanaaf naar vrienden die van vakantie terug zijn
Mexx : gaat nog even heerlijk knuffelen, want daarna duurt het wel wel een tijdje, geniet er maar van dan, je vakantie schiet nu al beetje op he

Ik had vanmorgen ook al een bericht getypt, maar helaas.
Wij hebben vanmorgen een compensatie gekregen van de hostess, genoeg om een weekendje weg te boeken. Dat viel dus erg mee. Verder gaat het niet zo goed met m’n opa, afwachten dus. Ik hoop dat hij het nog redt totdat we thuis zijn.

Mk: ohjee dat zijn mindere berichten… Hoop ook dat hij het volhoudt! :kus: