@roanna/viva
Nog een vraagje, gaan jullie via het strand naar de boulevard? De 1e keer waren voor het tunneltje rechtsaf, maar daar staat een bordje op het hek. Vanavond stond er een portier die snel het hek dicht deed. Of via de receptie en dan weer naar voren lopen?
@MK: :dag:
Altijd via de receptie en dan de ene keer aan de overkant van het hotel en soms ook even linksaf bij het hotel en dan een stukje naar boven lopen tot aan de boulevard en dan bij de bushalte of gewoon hand op steken. Door het hek bij het hotel is ook ten strengste verboden, omdat er ooit jaren geleden een kindje verongelukt is, is ons verteld. Daarom is dat hek meestal dicht.
Vermaken jullie je verder wel? Doen de kids al mee met de kinderdisco enzo?
Fijn dat je even aan ik dacht, dat ze Duru heet, de groetjes wil doen.
Veel plezier nog en hopenlijk snel op je andere kamer. :dag: :kus:
Ja haar naam is Duru, en idd gewoon door het straatje lopen of via de hoofdweg/receptie en dan links af bij het politieburo het straatje in en dan weer links af vervolgens bij het voetbalveld rechts en je loopt zo oba in.
Beps even een impressie speciaal voor jou.
[ame]- YouTube
Oh sorry…ik dacht dat je met de bus via de boulevard wilde. lol2 Jullie willen gewoon naar de boulevard. Ja, dan nog altijd langs de receptie, linksaf een stukje rechtdoor lopen en daar heb je de boulevard. Ik weet in ieder geval niet anders hoe!
@Viva: Leuke foto weer. lol2 lol2
@Viva: Oh ik wordt echt al dement. Zag later pas dat het een filmpje was en wat leuk zeg. Zo krijg je wel een beetje een idee hoe het er nu uitziet. Want dit is zoals het nu is. Alleen…nu wel lcd tv’s.
Gaaffff… heb zo weer zin om te gaan. :cheer:
Me too!!!
Ziet er goed uit hoor!!
J&H weer naar huis, wij nog ff zitten en ook naar bed…
Trusten all
mogguh ladies
ik was al vroeg naar dromenland vertrokken. nog 1 dagje werken…!
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR:TURKEY:
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
Laatste dagje voor de meesten, sommige vandaag al weekend…
@TRL: Fijne dag met je vrienden…
@Bloemmie: Nog 8 uur ;)!!! WEEKEND!!!
En wij: wij gaan kijken voor verf, behang ed… Rubbie gaat hier de huiskamer/voorgang/keuken opfrissen als Bloemmie en ik op vakantie zijn
Goedenmorgen dames.
Eindelijk weer een bietje droog na de hoosbuienen en knallen van gistermiddag. Hopenlijk blijft het vandaag een bietje droog, want hier wor ik echt nie goe van. Tja…wie wel?
Verder even niets te melden, maar ik was hier nu toch even… dan dat we in de loop van de middag meegaan naar Schiphol om onze Zweedse gaste terug te brengen. Ze vliegt vanavond om een uur of 9 weer terug, dus gaan we er nog even een paar leuke uurtjes van maken.
Morgen dan maar de rituelen, want dan heb ik weer de ruimte zeg maar!!! lol2 Deerne weer naar huus en R. weer naar de heul, dus weer rust in huis. Niet dat ik er last van had hoor, vond het wel gezellig, maar ze waren er toch bijna nooit. Hihihi!!! Overal heen geweest.
Fijne dag all… en vast tot ergens nog wel. :dag:
@Beps: Goed geregeld Beps. lol2 lol2 Kom je weer fris thuis, letterlijk en figuurlijk.
@TRL: Oh ja… fijne dag en ik zal vragen… dat het droog mag blijven. Veel plezier.
Roanna,dan heb ik toch een keer aan de goede kant van de Veluwe gezeten,hier wel regen gehad om half 6 maar geen hoosbuien en knallen.
Hier gisteravond helemaal zelfs geen regen gehad… en ook geen onweer! (gelukkig maar)
Ogen zijn weer wat beter, maar zeker nog niet weg… Maar ja… Vandaag weer werken, morgen ook nog… Eet bij paps en mams… Kleine G. is daar vanmiddag,vanavond,vannacht en dus ga ik ff knuffelen met mijn nichtje… ![]()
Tot later! :dag:
@Mexx: Oh, gelukkig, dan zal de rest ok wel snel wegtrekken en je weet het nu… nooit meer doen.
@TRL: We zaten gewoon met onze gaste een bakkie buiten te doen, zij een boek erbij en terwijl de zon scheen, druppel, druppel. Alles opgepakt en naar binnen gegaan en zij gingen toen weg naar Arnhem en hozen, hozen… dat wil je niet weten en later behoorlijke knallen en zo heeft het tot aan dat we naar boven gingen nog doorgesijpeld, alleen dan al wel wat minder. Dan zat jij echt goed dit keer!! lol2
Zo, nu showeren. :dag:
goede morgen op deze grauwe vrijdag. Het ziet er hier naar uit dat het gaat regenen…gisteren geen druppel gehad, zag op de tv van de hoosbuien, en dat kelders ect onder liepen. Wat een pruimezomer zeg. Volgende week wordt het geloof ik weer tropisch heet.
Nou van mij mag het. Ga languit in de tuin en ik kom er niet meer uit.
Vandaag niet aan de rituelen heb ik gisteren al gedaan, alleen maar boodschapjes doen, en even aan de was/strijk that all.
En nu badderen, en dan eerst naar @#$%^&*( paps. blehhhhhhhhhhhh. Zie wel hoe en wat, en anders is het klaar over en uit met die zeur.
Meisjes een fijne dag ik meld me weer.
@Viva: Vandaar mijn stukje over het instaleren van de zomer…maar voor 40% gelukt voor we een run-time-error kregen lol2
We zijn aan het opmeten, en gaan dus : Tot vanmiddag
Hello, ik ben er ook weer, vannacht om 5 uur nog steeds wakker en vanmorgen om 10 uur er weer uit, pffff tijdverschillen hahaha, strakkies met dochter, zoon en alle kleinkids naar de kermis, joepie, (not) hahaha Ik poot me wel op een terras
Beps : dat heb je weer goed geregeld he, nog een paar vakanties en je hele huis is klaar !
Viva : en?? hoe was het bij paps. Heet volgende week, waar heb je dat gelezen ??
Roanna : ff lekker naar Schiphol
Trl : is nu in Nijmegen, hier schijnt een flauw :zon02:, gisteren geen druppel gehad, wist niet wat ik zag vanmorgen op het nieuws
Mexx : 2 daagjes werken, bij mams eten en de kleine nicht weer knuffelen, oogjes ietsiepietsie beter
Bloem : nog maar een paar uurtjes en dan is het voor jou ook weer : weekend ………
reageer even kort straks langer…maar ik ben nu in 6 weken 11 kilo kwijt!!! ![]()
En mijn lichaamsvet moet nog met 0.9% naar beneden en dan ben ik geen risicofactoor meer
dus ik ben happy!
Mijn vader nu in totaal 21 kilo!!! Hij ook happy!!!
tot straks…
JAHHHHHH Behang gekocht…
Was her en der aan het kijken, boeken open, boeken dicht BAH BAH BAH…
We hadden wat gevonden, maar blijf nog steeds 80 euro voor een rol BELACHELIJK vinden(jaja daar kwam ik steeds op uit…)
Dus… Rubbie zegt: We gaan ff voor verf kijken bij de outlet hier… Loop ik toch tegen ‘bijna’ hetzelfde behang op…(Roomwit met zilverglimmende accenten, bloemen en strepen )…
Ok, kwaliteit wel veel minder natuurlijk… maar als ik dan over 3 jr denk: BAH… dan kopen we weer andere hihi…
10 euro een rol jaja 10 euro…Duur zat ;)!!!
Meteen verf gehaald voor de voorgang en de trap omhoog…(geloof me … bij de A C Tion… ook al zo lachen) Ben op de koopjes jacht vandaag…
@JAC!!! Goed van jou en Japio…