en dus ook op Bonaire, maar ja dat ligt natuurlijk 60 km van Venezuela af he, dus veel aloe vera planten daar lol2lol2, maar er zijn meerdere soorten en je kunt ze dus niet allemaal voor je huis gebruiken. 't is maar dat je het weet enne in Mexico zijn er ook ruim voldoende aanwezig he ![]()
Och maar lieve mensen, al die AloeVera producten zijn hier ook wel te koop hoor. Ook de originele. Ik heb laatst op de pasar malam nog een heel set van alles en nog wat gekocht daar en anders op Cran Canaria… ook het originele product.
@Bloem: Ja leuk he!!! :cheer: Beps je mag 'm wel ff lenen hoor, lol2 maar eertst zien dat ie hier binnenkomt. Altijd eerst zien en dan geloven, maar dat zal wel goed zitten.
Roanna: waar dan? Want ik kan de aloe-vera aftersun gel nergens vinden hoor!
Owh beps, je mag de mijne wel lenen hoor. Neem misschien mn backpack mee of mn nieuwe handbagage trolley. Weet nog niet, denk niet zoveel mee te nemen, mmmh wacht ff misschien wel op de terugweg
@mexx had je dit in DE gekocht of hier? Anders ff terug naar de winkel
Bloem: mm er stond een mailadres van de fabrikant… Dus dat heb ik gedaan
Ennehm… het is daar toch warm, zoveel zal je niet nodig hebben! ![]()
Ohhhh nog maar 6 weken (en een beetje)
Neem altijd teveel mee
Dus koffer vol!!! Maar ook waterkoker bekers ed…
Moeten toch een bakkie in de ochtend!!!
Dus koffer vol en een backpack
Je hebt toch all-incl? Daar kan je toch gewoon je bakkie nemen dan toch?
Zoo Beps ik dacht dat ik altijd veel mee nam,maar jij dus een koffer vol en nog een backpack…Ik ga proberen om dit keer voor die 8 dagen C zijn kleding bij mij in de koffer te stoppen.
Volgens mij neemt Beps een koffer, en Bloem een backpack mee
Dus Beps geen 2 dingen ![]()
Ik heb gewoon mijn koffertje vol… ![]()
Echt wel haha. En bij opstaan IN de kamer wil ik koffie!!!
METEEN!!! Dus dat moet mee… Ook als ik terugkom in de middag: bakkie
Dus koffer met spullen en rugzak voor mn boek, cuddlebug ed
Maar koffer niet vol hoor.
En we gaan 12 dgn. Dus moet genoeg mee.
Hihi kan me dat echt niet voorstellen… Zie je al gaan met je waterkoker ![]()
Je gaat dat niet zien: Ik heb AL die jaren mn waterkoker meegehad, zelfs verleden jaar toen ik met Bloemmie naar Capadoccie was. En Bloemmie zie toen: Wat een goed idee!! Even die rust: Wekker gaat af, waterkoker aan, bakkie en dan opstaan wassen en rustig richting ontbijt… Zoveel meer rust…
In ADR is dat niet nodig: daar staat hij bij het select deel… zelfs oploskoffie, thee ed…
Maar alle jaren op vakantie: Waterkoker mee…(trouwens… in Golden Moon stond er altijd 1. Daar kookten we de eieren ook nog in…lol2lol2lol2lol2)
Haha nou ik vind het nog steeds wel heel grappig! Ik zelf drink geen koffie, dus heb dat zoiezo niet… Ik wordt liever wakker, douchen (of niet) en dan lekker ontbijten! ![]()
@Mexx: Ik heb je net even een mailtje gestuurd met de info van die aloe firma. Ik zag geen website op de folder die ik heb, maar misschien kan je wat met de telefoonnummers die ik meegestuurd heb.
@Beps: Oh, hier zit standaard ook altijd een klein waterkokertje in de koffer, maar als ik all.inn. zit, gebruik ik 'm zelden, maar kokkie wel. Heeft dan van die zakjes Nescoffie mee en dan gaat hij lekker relaxen op het balkon, terwijl ik aan het douchen ben. Hihihi. Ik haal altijd wel beneden. By the way… in GU begint de all.inn. ook pas om 10 uur op het ontbijt na dan he!!! Dus dan is die koker wel handig!
Roanna: dankjewel! :kus:
@iedereen aan het dromen over de aankomende vakantie???
@roanna: ben benieuwd naar je koffer!!! Gefeliciteerd he haha ![]()
@mexx: Balen van die make up reiniger, maar om eerlijk te zijn beter nu dan daar in TR bij je lief!
@Raak: welkom terug!! Al heimwee??? nou ja vooral naar het weer dan!
Hier komt het ineens recht naar beneden…
Morgen weer werken en dan wegen… ben erg benieuwd! En dan shoppen met vaders hij krijgt een spijkerbroek van me had ik al beloofd toen hij 10 kilo was afgevallen, maar nu is hij al bijna 20 kilo afgevallen! Ben super trots op hem!
Maar ik heb al tegen hem gezegd in TR ga ik wel alles eten hoor wat ik lekker vind! mmmmmmmmm dat turks eten zo lekkerrrr ![]()
Koli: ja dat is helemaal waar ![]()
owh was heerlijk, koffie bij het opstaan. ik vind eigenlijk alleen de echte cappuchino lekker of dus die oploscappu van de appie. dus die hadden we vorig jaar mee naar cappadocia.
nu mag ik dat niet meer drinken, en mis het eerlijk gezegd wel een beetje… vraag me sowieso af hoe ik het daar allemaal ga doen, want wil me zo veel als mogelijk is aan mn dieet houden. ben bang dat als ik 1x een kruimel brood proef… dat ik dan gezwicht ben
@ jac, super hoor, hopelijk is er bij jou ook weer iets af. enneuhm jij mag ook wel nieuwe kleren hoor, beloning naar hard werken
hier drukke dag gehad, wel lekker, de dag vliegt voorbij. net al ff gesport, maar t was er erg warm en ben redelijk snel weer naar huis gegaan. ben behoorlijk leeg, beetje rugpijn dus denk dat het vanavond een relaxavondje wordt. heb totaal geen inspiratie voor mn opdrachten dus laat het maar ff zo…
zat nog ff te denken over die kleding… heb misschien toch wel aardig wat… we gaan het zien, ik zie het nog wel. kan zaterdag voor vertrek altijd nog kijken waar ik het in doe en hoe t dan zit.
handbagage vind ik ook altijd fijn… hoe groter hoe beter ![]()
Beps : al ga ik een maand weg, kleine koffer mee, weegt altijd ong. 16 kg en als handbagage : mn lappie thats all en het meeste gewicht zijn altijd mijn schoenen, heb zo’n tik dat er min. 5 paar mee moeten lol2lol2lol2
Roanna : denk dat die gel alleen in of via America verkrijgbaar is
Bloem : als je het met de koks bespreekt kunnen ze rekening houden met je dieet hoor, vinden ze meestal zelfs leuk om te doen !
Jac : goed joh van je vader ! neen heb nu nog geen heimwee, vanmiddag heerlijk in het :zon02: koffers uitgepakt, gewassen en alles weer de kast in, wij zijn weer klaar
Trl : nou hier ziet het weer er goed uit dus hoop voor jullie dat het doorgaat dan he
Ikke nu haar en gezicht in een masker, lichaam in de baggervette creme en eten aan het koken, daarna krijg ik zus en zwager op visite dus zal wel tot morgen worden, fijne avond all :dag::dag:
@viva/roanna
Zij heeft ons ook geholpen bij de receptie, ik zal morgen wel de groeten overbrengen.
@trl
Ik heb wel alles uitgepakt, het zijn toch 5 dagen.
Hier alles prima, wel erg warm vandaag, buiten nu nog 28 graden en hier in de kamer 30.