Turkish Tea Time 2011

Roanna: wat gaaf! Valt lekker op een gele koffer!

Roanna,wat gaaf zo’n koffer leuk zeg.En een zweedse gast op bezoek,dat heb ik even gemist denk…Leuk.

Mexx,jee dat ziet er niet mooi uit zeg.ben benieuwd wat ze erop gaan reageren.

Ik ben ook benieuwd! Heb de foto’s ook meegestuurd…

Roanna gefeliciteerd meis het is je gegunt hoor.
Mexx dat ziet er lekker uit zeg. Ja product bewaren je moet het waarschijnlijk opsturen.

Dat geeft niet, heb 4 pakken… Dus heb genoeg :wink:

Pfff geen z*k te doen hier op het werk…Net wel gehoord dat vriendin maandag ingeleid gaat worden,aangezien het kindje te weinig groeit.

TRL: en hoever is ze?

mexx,18 augustus zou ze uitgerekend zijn,maar ze loopt al vanaf 28 weken te klooien …

Mm ok. dan is het inderdaad misschien maar beter! Ik ben zelf ook 3 weken te vroeg gehaald omdat ik niet groeide…

@TRL: Is dat die vriendin waarmee je naar een speeldinges voor de kids zou gaan??

Beps,ja dat is die vriendin.

Dus zondag niet weg…(of is dat nu morgen…ben t ff kwijt)

beps,dat is morgen :slight_smile:

Hallo all
J en alle kids slapen overal nog hahaha, ik gewoon om 7 uur op hoor maar moest eerst alle mail prive en werk waar ik geen tijd/zin in had op vakantie afwerken. Wassen draaien nu dus heb weer wat tijd om hier even langs te komen
Roanna : leuk joh een gele koffers, proficiat :vak02:
Beps : jij heerlijk geslapen en nu rustig aan thuis wat rommelen en daarna visite, doe ze maar de groetjes van ons
Viva : geen zin om naar paps te gaan, zou ook een grote voorraad neerleggen daar
Mexx : meis dat is niet goed hoor, ik verander ook bijna nooit van make up, zeker niet voor mijn ogen, want heb er ook snel last van. Zelfs als ik mijn eigen merk in een ander land koop soms
Bloem : teveel slaap is dus ook weer niet zo lekker he, hier nu flauw :zon02:
Trl : ohhhh, dan zal morgen zeker niet doorgaan he

Raak: ja ik ook, en krijg van de meeste gewoon wat uitslag… maar op deze reageer ik zo heftig!! Nou ja… het zal vast wel wegtrekken, smeer het nu (niet lachen) met after sun aloë vera gel in… Dat verkoelt en is 1 van de weinige dingen waar ik tegen kan!

Mexx : die gebruik ik ook altijd, is zo heerlijk verkoelend na het douchen he

Heerlijk! Heb ooit in Venezuela een keer mijn gezicht verbrand in de zon… het zag echt (zonder grappen) zwart! Heb toen daar een stuk van een aloe vera plant gekregen en dat erop gesmeerd… Is echt heel goed voor je huid! Maar in Nederland verkopen ze het vrijwel niet, dus ik koop het altijd in Turkije of Thailand, en laatst in Duitsland hadden ze het ook! :smiley:

Raak,heb nog niks gehoord dat het niet doorgaat morgen,zolang alles rustig blijft zal het wel doorgaan hoor.

@ roanna gefeliciteerd! Ik heb ook zo’n koffer gekregen toen ik daar werkte

@ trl spannend!!

@viev gewoon nie gaan en aangeven dat ie nix gevraagd had en dat als hij gaat verhuizen er ook alleen voorstaat. Zoek t uit!

Ik hoopte dat ik er 1 zou winnen, Bloemmie: konden we samen op stap in ‘t geel’ haha