Beps : :slapen: lekker
Roanna : mooi zo, nieuw kleedje, zitten jullie er weer lekker bij
Bloem : vroeg te bed, ja is nu wel heeeel stil hoor
trl : jaja wie wat beloofd…….lol2lol2lol2
MK : gelukkig alles naar wens opgelost
@ raak fijn de belofte!
@ trl, nee volgend weekend. maar ga ze zaterdag op de verjaardag wel de clue’s geven. leukleukleuk (al moet ik nog wel t een en ander doen…)
@Raak: Welkom thuis… @Bloemmie: Nog ontspannen?? @Roanna: Heb nog steeds niets gevonden over de zweutse visiteu… ??? wasdanou?? @TRL: beter ontspannen en gezellig weg, dan onderhuidse irritatie, zeker bij zwangeren ;)!!!
EN toen was ik LEEG…
MK langs geweest…
@MK Hoe is het er nou… Wel bijhouden en me PBen hoor
Raak welkom thuis. Goed gezien he en idd wennen aan de stilte.
Mk doe de groetjes maar van de man from the madhouse tja hoe heet ze ook al weer lulu ofzo iets
Wij zaten in 4114 1e vedieping ook boven het restaurant. Geniet er lekker van en laat de hostess het zwart op wit zetten. Dat heb je nodig om je geld terug te krijgen.
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill 28/06 Toos*
Bloemmie te vast geslapen denk ik zo.
Beps aan de rituelen en vanavond ouders op visite.
Ik zo aan de strijk, heel misschien naar paps, maar eigenlijk helemaal geen zin in. bah!!!
ja je hebt helemaal gelijk, maar dan gaat hij op zeker bellen in het weekend en daar heb ik al helemaal geen zin in, hij moet natuurlijk weer shag hebben, want een pakje per dag daar heeft hij net genoeg aan…was van plan op 3 sloffen te halen die bij hem neer te gooien en dan gewoon ff weg blijven, kijken hoe hij dat vind. Pfffffffff
Gewoon dat doen, en klaar. Als hij dan belt het weekend: Pa ik heb alles gedaan wat jij nodig had. En je kan het allemaal zelluf, dus doe het ook zelluf(groot kind, maar dat zeg je dan natuurlijk niet haha)
@Viva: Zo is dat. Laat ie z’n eigen dan maar de pijp uit roken. Hihih. Nee, tuurlijk niet, maar pak 'm maar ff flink aan hoor.
Leuk meisje he die van de receptie. Lachebekkie.
@Beps: Nou, gelukkig goed geslapen en nu genieten van je vrije uurtjes. Vanaaf gezellig weer J & H op visite. Groet ze even van mij.
@Bloem: Nu al moei en moet de dag nog door. Nou succes he!!!
@Mexx: Tja… wie mooi wil zijn…enz, enz. Nee, natuurlijk niet. Kan knap lastig zijn. Nou, beterschap ermee. Weet je dat ook weer voor de volgende keer. Pffff…
@Raak: Even bijkomen en nog even aclimaticeren. Neem je tijd! lol2
Hier verder een rustige dag. Zoon wel even voor een paar uur opgeroepen om te werken en mijn zweedse gast hoor ik nu bezig in de BK en dan gaan we straks even met haar naar ons WC.
Heb het nog even bewaard… Heb inmiddels ook een klacht ingediend… Het is een producten wat hypoallergeen is… Nou niet dus! Het voelt als een brandplek, en het jeukt en brand en bijt… Heerlijk dus!