Geen idee waar ze mee vliegen, maar meeestal met KLM of Martinair dacht ik. Maarja…het schema was gister van slag dus… wie weet komen ze toch wel met Arko terug.
Viva,shop ze.
Mexx,veel plezier vandaag met je mams.
Roanna,ben alweer aan het werk alhoewel ik af en toe nog wel duizelig ben,maar ja thuis zitten is ook niks als je je weer wat beter voelt.
Deze kwam ik ergens tegen:
Bezig met installeren van ZOMER…
███████████████░░░░░░░░░░░░░░░░░44% GEREED.
Installatie vertraagd…een ogenblik AUB. Installatie mislukt. Probeer opnieuw.
404 fout: Seizoen niet gevonden. Seizoen "ZOMER " kan niet gevonden worden.
Het seizoen dat u zoekt kan verwijderd zijn, de naam gewijzigd hebben,
of is tijdelijk niet beschikbaar in Nederland. Onze excuses voor het ongemak!
Als het vrijdag goed weer wordt gaan we met vrienden naar drievlit of de lneaushof iemand ervaring met deze parken? Welke is leuker voor kids van 2,5 en 3 jaar???
Hoor over beide leuke verhalen!!!
Gevraagd aan vriendin die vind drievliet het leukste voor c. Zijn leeftijd
@TRL: aan de beterende hand en gaat vrijdag een leuk dagje weg!
@viva: WOW wat een groot ding zeg SUPER!! erg mooi!
@beps: middeltje gevonden en is 3 dagen vrij heerlijk…
@MK: gaat zondag verhuizen naar een andere kamer en heeft tips gekregen! GENIET!!!
@mexx: high tea met moeders gehad.
Ik eigenlijk weinig te melden alleen dat ik nu al kapot ben! Vandaag top punt 4 diensten niet opgevult! dus gebuffeld met elkaar! Nu rust… zo 3 dagen erop zitten nu nog 8 dagen en dan WEEKEND ![]()
@ jac neem het gewoon 1 dag tegelijk… denk aan jezelf he… alleen relaxen nu
@ trl gezellig. ze voorspellen toch weer wat zonneschijn de komende dagen
hiero klaar met werken… ugh… nu de avond voor mezelf, maar voel al dat ik behoorlijk moe ben… ga ff proberen het een en ander te doen en dan zien we wel wanneer we stranden…
Helaas wordt het geen drievliet of lineaushof ,vrienden waren vandaag naar plopsa geweest en zoontje van 3 durfde/wilde nergens in :(…Alleen maar buiten in de speeltuin,dus zal daar een keer alleen met C heen moeten…het wordt nu park Tivoli in berg en dal.
jammer trl… aan de andere kant, het gaat erom om gezellig samen te zijn en dan beter iets kiezen waar hij niet bang van is…
hiero weer een stapje gezet… slakkengangetje, maar weer een stapje. dus ik stop ermee voor vanaaf. boeken opzij en ff tv kijken… creatieve process moet nog even broeien
Bloem,idd en wij gaan gewoon een andere keer daarheen,heb niet voor niks vla gegeten ;).Ze wilden ook niet te ver weg,want vriendin loopt nog steeds te sukkelen met haar zwangerschap.
@TRL: Helaas kon ik je daar ook geen antwoord op geven, want ben in beide nog nooit geweest. Ik ken ze alleen van de reklame. Wij gingen vroeger altijd naar wat kleinschaliger parken, maar waar vind je dat nog he. Men moet met de tijd mee. Hhihihi
@Raak: WELKOM TERUG. :dag:
Hello all, ben er weer hoor, probleemloos de reis doorstaan deze keer ![]()
Viva : ja ik zat op de vlucht die 10.10 landde vanmorgen, goe gezien hoor !
Zo dat was nog eens een reuze schildpad he. Hoe was je shopuitstapje met vriendin geweest ?
Roanna : jij visite in huis maar die hebben de hele dag al volgepland staan en hoe was jouw dag geweest ? Ik heb de :zon02: toch wel gezien hoor
Trl : ander uitje as vrijdag dan eigenlijk de bedoeling was maar wordt ook vast wel leuk joh. Ik vind drievliet ook echt leuk
Beppie : heeft nu iets gevonden waardoor eindelijk de nachtrust ok is
Bloem : zit op iets creatiefs te broeien maar nu ff niet, lekker onderuit op de bank
MK : kamers vallen wat tegen maar komt as zondag weer helemaal goed, hoop dat het zwembad en restaurant dat wel compenseren dan kunnen jullie heerlijk genieten met de hele familie
Mexx : hoe was jouw daagje uit met je mams ? van de high tea genoten en misschien nog iets gescoord tijdens het winkelen ?
Ik de kids weer op de juiste adressen veilig afgeleverd, na nog een laatste hapje eten met z’n allen, nu thuis op de bank maar moet echt wel wennen aan de stilte hoor ! A vindt het ook maar nix dat we allemaal weer weg zijn hihi, zal dus wel snel weer die kant opgaan. Nu eerst maar eens de slaap van afgelopen nacht inhalen:dag::dag::dag::dag: tot morgen !!
Roanna : Danki danki :dag::dag::dag:
@Raak: Ja maar je had ook beloofd dat je wat zon mee zou nemen en … zie hier vandaag en de aankomende dagen. Geweldig dat je zo aan ons hebt gedacht! lol2
Mijn dag was verder wel goed. Zijn even de hort op geweest om een nieuw kleedje voor onder de bank te kopen ( reklame Kwant**) dus alles weer netjes. Hihihi. De oude gelijk op de stort afgeleverd.
Nou, weltrusten dan he!!! :dag: :slapen:
Verder met iedereen alles oke hier op het forum?
@viva
We zitten nu in 4124, recht boven het restaurant. Zondag komen er 2 3 kmr app vrij en mogen we kijken en kiezen welke we willen. Ben vanmorgen bij de hostess geweest en het verschil tussen de 2 app krijgen we terug. Verder dus die gratis kluis en de ligbedjes en parasols.
Bij de receptie staan 2 meiden, welke van de 2 is het? En hoe noemde ze H. ook al weer (anders moet ik zover terug zoeken).
Verder genieten we hoor!
Morgen nog een half uur vroeger opstaan om een mooie plek te zoeken.
@MK::dag:
Wij zaten op 4125 de kamer van Viva’s familie, die toen die dag naar huis gingen toen wij kwamen. Nou, veel plezier nog en zo te lezen… wordt alles goed opgelost. Mooi zo… had ook niet andere verwacht, maar ff balen was het wel. Groetjes aan je familie. :dag:
Ik thuis: Nu DRIE!!! dagen vrij!!!
Ben doodmoe, meld me morgen
Truste Beps. :dag: :slapen:
weinig op tv, afwassen lunch klaar maken en op tijd naar bed
@ raak welkom thuis, wel raar om met zovelen te zijn en dan ineens, weer stil in huis
@ roanna kleedje gescoord
@ MK gelukkig zondag een goede oplossing. verder wel alles ok?
@ beps lekker ff vrij, doe vooral lekker nix!