@MK: Oh, wat vind ik dat sneu om te horen, maar ik zou het er niet bij OAD of waar dan ook, bij laten zitten. Hopenlijk mag je snel naar wat ruimers, maar geniet wel he.
Zie je… had ik toch wel goed dat je niet met de taxi in Turkije was. Hahahah. Ach… op zich je hebt vakantie… dus het is best te doen al is het een eind rijden. Wij hebben er in in ieder geval nooit moeite mee.
@TRL: Oh, daar ben je weer. We maakten ons al zorgen. Beterschap verder hoor.
en vraag gewoon matrassen op de bedbanken zolang, want die zijn behoorlijk hard als je er zo op moet liggen. Ze hebben losse matrassen die ze daarop leggen.
@Viva: Wat jammer dat jij er nu ook niet eerder was he… had je alvast weer goeie kamers kunnen regelen. lol2 Helaas… wij zitten hier in de regen en de kou.
tja, had het ook kunnen doen voordat we weggingen, heb voor Damber ook al de kamer geregeld…dezelfde die wij hadden 4114 of 4125 dezelfde die schoonzus en zwager hadden.
zag net een mooi foto op facebook van het meisje van het animatieteam deze is gemaakt toen jullie er nog waren, ik heb nog nooit zoiets gezien.
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill 28/06 Toos*
ik kwam er een tegen in een greppeltje in mongolie, toen ik toch echt heeeeel erg nodig midden in de nacht moest plassen… maar die was niet zo groot als deze op de foto…! wat een prehistorisch monster eigenlijk…!
Ik weer wakker. Heb een ‘natuurlijk’ middeltje gevonden, en nu mn 2de nacht doorgeslapen. Iets met kruiden enzo… (nog steeds grotendeels chemisch, maar t werkt)
Merk nu wel dat ik duf ben. Zoo lekker geslapen…
Omdat Rubbie steeds laat is, wil ik wel met hem mee op een bakkie doen. Zo maar een uurtje terug
Vandaag hopelijk een beetje droog weer, vriendin komt een dagje, dus we gaan lekker shoppen.
Tja zo op de foto kun je je eigenlijk nog niet eens voorstellen hoe groot zo’n beest is, maar wat je al zegt prehistorie eigenlijk wel.
Mexx lekker high tea met mams.
Beps duf maar wel lekker geslapen… neem uit turkije unisom mee, en je slaapt als een roosje, niet duf enzo. Ik zweer erbij.
@Viva: Jeetje, wat een joekel. Zo te zien schuimde die daar rond in de avonduren. Misschien is die wel van iemand, dat ze 'm ff aan het uit laten waren. Hahaha. Heb ik ook nog nooit gezien zoiets groots.
Oh, nu weet ik gelijk weer die naam van die SP, want dat vroeg kokkie laatst nog aan mij, maar ik wist de naam niet meer. Tsss… tja… dan maar ff terug gaan om ze te halen nietwaar? Fijne dag met je vriiendin.
@Beps: Dus toch een keer weer goed geslapen. Wel werken vandaag en dan …ja, ja… 3 dagen vrij. We gaan het zien.
@Bloem: Nou, jij zult toen op die reis heel wat exotische beesten voorbij hebben zien komen. Hie… ook niks voor mij.
@Mexx: Vandaag geen gezeur van last mitutes aan de kop, maar lekker met moeders op stap. Dan zul je vast wel weer verwent worden. Veel plezier ook.
Mijn gasten boven ook zo langzamerhand aan het wakker worden en hebben hun dag al gepland.
Raak komt zo alweer op Nederlands bodem…Pffff… zal even tegenvallen.
De familie in GU… maak er wat van en jullie ook weer een fijne dag. :dag:
Ik zit nog ff aan de koffie en dan er ook maar weer een leuke dag van gaan maken. Pffff…
Net ff op schiphol gekeken, weet eigenlijk niet of Raak daar aan komt, maar daar komt er een om 10.10 uur althans nu 10.20 uur aan, van Arke. Dus als ze daar in zitten, moeten ze nog een ruim een uur.