@Raak: Watte ???.. Als jullie 'm niet meenemen… komen jullie Nederland niet eens in! lol2 lol2 Goeie reis alvast gewenst. :vak01:
Voor de liefhebbers… Vanavond begint weer een nieuwe serie over Turkije met de titel… hoe verzinnen ze het…
**Mijn tante in Turkije, dus allen weer kijken ** Ned 2 om 20.55 uur.
Ik heb al wat voorstukjes gezien en dit is werkelijk de moeite weer waard, om te zien. Veel plezier!!!
@Roanna: Ik had net ff bij de buren gekeken. Daar deed mijn kat elke dag 2 mooie hopen draaien op het gras. Hij heeft bij de A C Tion een pakje gehaald(Kattenschreck) en over het gras gestrooid. Ruikt naar uien/knoflook zoiets, maar:
De kat deed het hoopje 2 mtr ernaast!!!
Nu dus het hele gras ingesmeerd/strooit met die rommel: KLAAR…
Beps ik boek mijn taxi al in nederland bij jan dubbeldam die heeft een taxibedrijf in antalya. Ze staan netjes bij de uitgang van de terminal te wachten. Houden ook je vlucht in de gaten dus mocht je vertraging ofzo hebben geen probleem. Wij betalen aan de chauffeur en naar oba is het 65 euri.
nou, ben weer terug bij A. onze vlucht was vol ???en ze zeggen dat we op de 13 uur vlucht zitten, dat is 19 uur jullie tijd, zou ons beter uitkomen want oorspronkelijk had ik dus tickets voor de 21 uur vlucht, jullie tijd. Snappen jullie het nog??? miscchien moet ik wel hier blijven lol2lol2lol2 iig staan alle koffers al ingepakt in de auto pfffffff en liggen de kids weer gewoon in het zwembad, wordt vervolgd
Zo ik sta bovenaan! @MK: heerlijk nu op vakantie, beetje jaloers hoor… @Mexx: staat 2de! gaat opschieten!! Neem je weer alles mee voor m? @beps: is kapot…succes deze dagen en voordat je het weet zitten B&B aan een heerlijk kofte… @Raak: neemt zonnetje mee… Zo wat mis ik die zeg!!!
Koli: haha nee hoor… Hij krijgt alleen 5bakjes smeerkaas… En daar doet hij het maar mee Hahaha… Nee serieus… hij is 9 september jarig, dus ik ga nog een fotoboek maken van de tijd dat hij hier was.
Hij kreeg er vorig jaar 1 met de foto’s van onze vakantie samen in Kusadasi… dus nu 1 van Nederland… En hij kreeg vorig jaar ook een horloge, maar moet sinds ik op mezelf woon een beetje uitkijken met de centjes he
We waren vannacht al vertrokken, vanmiddag 2 uur zaten we hier. We hadden alleen een taxi naar Schiphol. Hier zaten we gewoon in de OAD bus. Geen tussenstop, de kinderen in diepe rust dus geen probleem. Heb wel gekeken voor de taxi, maar die prijs was voor maximaal 4 personen en dan moest ik een prijs opvragen. Dat heb ik niet gedaan.
Hier heerlijk weer, wel even omschakelen, maar het went weer snel.
Helaas geen 3 kmr app, dat is wel balen. Beetje op elkaar geprakt en een tekort aan kastruimte. Zondag kunnen we pas verhuizen.
Mk, dat is mooi balen maar wel melding van maken bij de hostess, dit moeten ze namelijk wel vergoeden een 2 kamerapp. is nu eenmaal goedkoper dan een 3 kamer app. En het verschil moeten ze gewoon terugbetalen…welke kamer zitten julli???