Goedemorgen, weer regen, en veel te vroeg wakker naar mijn zin.
Mk is allang vertrokken, die vloog vroeg, dus die hangt ergens in de lucht boven roemenie ofzo. Heerlijk richting de zon.
Raak die komt ook al weer terug, pffff wat vliegt de tijd.
Beps lekker geslapen, maar nu nog verrotter hahahaha, ja je zult wel zo diep hebben geslapen dan ben je de hele/halve dag zo duf als een konijn.
tja voor mij nog 7 en halve week, dus dat schiet ook weer op.
3 sept. komen kennisjes van grand uysal een bakkie doen, ja beps rasechte amsterdammers hahahahahha. just like you…
hahahaha Beps voor mij zijn ze allemaal hetzelfde. Geen idee waar ze wonen. ja in amsterdam, maar dat is een groot gebied. hahahaha.
Maar wij vinden hagenezen die in de vroegere schilderswijk woonden ook de echte hagenezen.
dan heb ik het niet over de mensen die er nu wonen, want daar is geen hagenees meer te vinden nou ja misschien 2 % de rest heeft een andere nationaliteit. Echt daar wil je niet dood gevonden worden in die wijk.
Ja zeker. MK zal al op Antalya zijn en nu op de koffers aan het wachten zijn en dan naar de bus en dan naar… zucht, zucht…:vak02:
@Viva: Oh, dan denk ik te weten wie je bedoelt. Komen J. en M. Zeker bij jou!!! Nou gezelli hoor!!! Dan hebben jullie in ieder geval weer wat te kleppen. lol2 Ik heb leuke foto’s waar we met z’n allen aan de lunch zitten. Ook met hen erbij. hihihi.
@Beps: Tssss… nu wel goed geslapen en toch niet helemaal fit. Nou, probeer er maar een positieve dag van te maken door te denken hoelang je nog moet. Hihihi
Ik straks even het een en ander in orde brengen hier, want vanaf vanavond hebben we een Zweede dame hier… die tot vrijdag blijft. Oke. komt niet voor mij, maar dan wil je toch een beetje goeie indruk maken. lol2
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill 28/06 Toos*
Roanna idd J. en M. komen hierheen…gezellie toch. Let me see die foto
Jij hoog bezoek Letterlijk dan he uit het hoge noorden hahahaha, nou lekker aan de sop zou ik zo zeggen, hier regent het weer pijpestelen, het komt zo ondertussen je strot uit dat butweer.
Mk wacht niet op de bus, ze heeft een taxi geboekt, dus die zit over 5 kwartier languit…
Oh… ben nog in de doll en heb zelfs al koffievisite gehad, maar heb de kamers boven al op orde.
@Bloem: Als ik voor Viva mag spreken… Damber gaat ook naar GU in September.
@Viva: Zekers gezellig. Ik zal vanavond even zien of ik wat door kan sturen, want staat op mijn andere klepdoos.
Oh, ik had van MK wel iets begrepen over een taxi, maar dacht naar Schiphol, maar dan zal ik er wel weer overheen gelezen hebben.
Nee, ik ook niet in Augustus hoor… nouja… als ze een aanbieding hebben voor 2 of 3 honderd € weet ik nog niet hoor! lol2
Hi all vanuit het :zon02: en wat lees ik nou : regen in Nl ??? Ik MOET morgen geen regen zien hoor anders draai ik weer om
Roanna : kamers in orde voor de Zweedse dame
Beps : eindelijk een nachtje doorgeslapen
Viva : heerlijk he, dat vakantiegevoel, nu alleen het weer nog wat meekrijgen
Mexx : kan niet wachten tot ze op vakantie gaat
Bloem : nog even wachten tot je in de 12 dagen zone zit hihi
Trl : nog niet opgeknapt meissie ?
MK : nu al heerlijk in het zwembad aan het dobberen
Fijne dag all :dag::dag: