Turkish Tea Time 2011

Dames : heb wat foto’s op FB geplaatst voor wie geinteresseerd is :slight_smile:

Ik was niet vroeg uit bed om in te checken, ik kan toch niet kiezen waar we zitten. Met kinderen krijg je gewoon een plaats aangewezen. Ik kon helaas niet meer slapen.

De koffers zitten dicht alle 3 zijn ze 19 kilo. 2 stuks handbagage klaar, alleen de laatste nog, maar alles ligt al klaar. Alleen de broodjes nog smeren en proberen nog een paar uurtjes te slapen. Tegen 2 uur gaan we hier weg…

@MK: VOORDAT IK HET VERGEET!!! HELE FIJNE VAKANTIE GENIET ERVAN!!!

@beps: vroeg wakker
@raak: bootreisje!!!
@trl: beterschap!
@mexx: was moe vanmorgen en is nu aan het werk.
ik net mijn eerste dag gehad van de reeks van 11. Dus nog 10!! Ik vind de zomerperiode in de zorg druk maar wel super!!!
Ik kan er wel van genieten! En je kunt gelijk zien wie het kan en wie niet tegen drukte kan hahaha
Hier is het nu wel lekker weer moet ik zeggen niet koud zeg maar.
Ik net thuisgekomen opgefrist en de pyjama aan. Erg he hahaha maar het zit zoooooo lekker! Kan ik echt van genieten. En ik ga er weer vroeg in want net als iedereen ben ik vroeg wakker helaas…
iedereen fijne avond!

Wooowww…wat een mooie en gezellige foto van GU.

@MK: Oh heerlijk gevoel moet dat zijn te weten dat je morgen al daar bent. :cheer: Er kan vast nog wel een koffer mee zo te lezen. lol2 lol2 Alleen… is er nog plaats in het appartement? Hihihi.

Mocht ik je voordien niet meer spreken… allemaal een hele fijne en toffe vakantie gewenst daar in GU en ik hoop echt dat jullie het naar je zin zullen hebben.

Geniet in ieder geval. Doe van de week even de groetjes van ons aan de de dames van de receptie.

:vak01: :vak01:

@Mexx: Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr…jij naar Mexico!!! Van het werk of met je ouders? Bofkont, maar ik gun het je natuurlijk weer van harte. :cheer:

@Raak: Ik had ze al even gezien hoor en het ziet er weer heel gezellig uit daar. Nou, maak er nog even een paar leuke uurtjes van en dan… :vak01: wel thuis.

@Beps: Natuurlijk komphetwelweergoe! Blijven lachen he!!!

Mk meis geniet er lekker van ben benieuwd hoe je het daar vind. Wij vinden het er heerlijk. Het is geen adr maar zo gemoedelijk. Een hele fijne vakantie toegwenst.

Roanna: nee met mijn ouders :smiley:

@roanna
Koffer erbij is geen probleem, we mogen er nog 1 van 20 kilo mee. Een plekje op de bedbank is er ook wel over, alleen geen vliegtuigstoel :wink:

@viva
Ik ben ook wel heel benieuwd, maar als jullie enthousiast zijn dan moet het toch goedkomen!

Mk wij vinden het er geweldig. Heel relaxed en het eten is er prima. Eigen bakkerij. Heerlijke broodje. Aardige mensen. Niet al te groot en heel schoon. Alle ingredienten voor een fijne vakantie. Centrun van oba op tien minuten lopen. Dolmus voor de deur en tien minutenvan alanya centrum af met debus. Op maandag een megamarkt om de hoek en op donderdag een wat kleinere markt bij het politieburo.
Doe ook van ons maarde groetjes bij de receptie zeg maar van de man from the madhouse zo noemde ze hubs altijd en vraag of ze nog jonge kaas wil. Dan neemt damber dat in september voor haar mee.

Bedankt allemaal, ik denk niet dat ik nog online kom vanavond.
Laptop gaat wel mee, misschien dat ik nog even langs kom en anders tot over 2 weken.

:zon02: :zon02: >>> :zon02: :zon02:

veel plezier MK! Lekker relaxen en genieten!

@ mexx, lekker nog een weekje ertussenuit
@ jac, groot gelijk heb je, als je zo’n lange rits moet werken moet je op de momenten dat het kan je rust pakken!
@ viev, partytent al droog?

uurtje geleden had ik nog energie voor 10, nu zit ik me een party in te kakken… ugh…

Tent is net opgeruimd de boel eindelijk droog

@MK: Ben nieuwsgierig!!! Wil misschien in het voorjaar(juni) die kant op volgend jaar!!!

Ik op het werk, ben DOODMOE…weet niet wat het is…komt door het niet slapen natuurlijk. Hopelijk ben ik vannacht zo dood dat ik omval :wink:

Ja Hallo… er zijn er al zat dood gegaan de afgelopen dagen. Hoe triest ook, ik kan dit er nu niet meer bij hebben hoor! lol2
Werkse ff en straks op tijd erin en niet weer naar de “markt”.

helemaal mee eens, gewoon lekker slapen

ik duik er ook eens een x op tijd in… ciaoo

We gaan nu naar bed:

Veel plezier MK

En tot morgen @ll!!

:turkey:MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya:TURKEY:
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*

Ik weer wakker geworden, eindelijk een nacht doorgeslapen!!! EINDELIJK!!! Ben nu nog verrotter dan ik al was :retard:
Is MK nu vannacht vertrokken, of vanmiddag…Vannacht toch??
Nou anders passen we straks nog even aan en is Jac dan de 1st volgende(ohhhh das al 'over 1 mnd en 1 wk!) dus…:wink: Dan gaan B&B ook al snel lol2lol2(Minder dan 50 dgn voor ons Bloemmie…)

Ga eens een koppie thee zetten

Beps: nog 47 voor jullie… En 46 voor mij :unibrow: Volgens mij vloog MK vroeg… maar weet het niet 100% zeker!

mogguh

volgens mij vertrokken ze om 2 uur 's nachts, denk ik zo… dus die is al weg… die is er al bijna :stuck_out_tongue: hahaha
50 dagen klinkt nog veeeeels te ver weg… als we binnen de 12 zijn wordt het overzichtelijker…

ik ga weer eens richting werk :dag:

Bij mij telt als 1ste mijlpaal: We mogen/moeten betalen(nog 6 weken!!!) en das ong nu haha