Pfff… nou. ik maak het ook niet laat vanavond. Word zo moe van dit weer he!!!
Maarre… leuk dat sommigen van jullie me weten te vinden via whatsup. lol2 lol2 Grappig!!!
@TRL: Was je nou een weekend weg of ben je ziek? Tja… ik kon niets terug vinden dat je er niet was en dan het lijstje vanmorgen niet gedaan. (niet dat dat moet hoor) maar dan mis je toch wel snel iemand. Nouja… hopenlijk is er niets mis.
@MK: Alles al zo’n beetje in de koffer? By the way… er is daar geen waterkoker hoor. Die je op de foto zag is van mezelf, maar er staat wel een turks kannetje waar je water mee kan koken, mocht je het nodig hebben.
@roanna
De slaapkamer ligt vol met spullen en kleding. Morgen de laatste dingen pakken en dan de koffers van zolder halen en alles erin. Ik had al begrepen dat die waterkoker van jullie was
Roanna : ik was vooral van het drinken lol2lol2lol2lol2lol2 de rest liet ik over aan de jeugd
Viva : alles weer spic en spac, lekker hoor. Fijn om te horen dat het een geslaagd feestje was
MK : al aan het pakken voor 4 personen, eitje man ik ben hier met 7 hihi
4 kleinkids, zoon en J en ikke, dus reserveren voor restaurants voor 9 man haha valt niet altijd mee he
Beps : weer druk gehad, nu lekker in bed aan het slapen hoop ik toch
Trl : nog steeds niet boven water, alles ok meis ??
Wij vandaag gaan vissen, 3 tonijntjes gevangen en een hele echt serieus supergrote maar die heeft J verspeeld met alle lijnen en aas erbij hahaha dus…… naar en lekker restaurant gegaan en superlekker gegeten. Morgen laatste volla dag dus gaan we ook weer heerlijk met de boot weg. Nu eerst maar eens gaan slapen. Tot morgen offfe bij jullie, tot zometeen want het is inmiddels 6 uur whahahahaha, doei doei :kus:
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya:TURKEY:
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill 28/06 Toos*
@ raak klinkt als een superfijne dag weer. heerlijk om allemaal zo lekker bij elkaar te zijn lijkt me… zal wel weer slikken worden bij het afscheid, maar gewoon nog lekker genieten van jullie volle dag daaro
Raak jeetje meis 7 man en nu bijna alweer naar huis, geniet de laatste dag er nog van.
Mk. bijna klaar met de boel vergaren en dan het spul de koffer in, gaat nu echt opschieten.
Tlr. niet gespot ziek???
Beps onrustig geslapen en maar wakker liggen, ik ken het zooo goed.
Roanna aan de whatsup hahahaha leuk he, trouwens je hebt ook een mooie foon, zag hem op de tv.
Zo ik vandaag een daggie rustig aan, alleen aan de strijk denk ik voor de rest niets.
Mexx weer een saaie zondag gehad??? Of heb je alleen maar zitten lezen op het padje.
Bloem het lijstje geplaatst, jij was al vroeg uitgeslapen dus.
gelukkig is het hier nu droog ,wat een vreselijk KL**en weer was het gisteren zeg, de partytent staat nog in de tuin, die mag eerst drogen voordat hij weer de doos in gaat.
Viva: mm ik heb s’middags bij mijn ouders gezeten… Inderdaad wel weer een saaie zondag, gelezen en zelfs in slaap gevallen s’middags… en daarna nog even vakantieboekjes gekeken
@Beps: Was voor mij ook herkenbaar, daarom zeg ik was… want slaap nu over het algemeen wel goed gelukkig.
@Bloem: Zo vroeg en weer een nieuwe werkwerk, dus moet er dan toch op tijd uit. Hihi.
@Mexx: Jij vanmiddag werken… en dan verder met boekjes kijken. lol2
@Raak: Ja dat zal best altijd een hele klus zijn om 9 man te herbergen voor het eten. Dat wordt vaak tafels aan elkaar zetten en dergelijke, maar wel leuk hoor. Jij bent een echt moedertje en oma, dus het zal je best goed afgaan allemaal. Daarom, wat de anderen ook al zeggen geniet van deze momenten en ach… de meesten van hen heb je thuis ook weer vaak om je heen dus echt misssen zul je niet veel, dan natuurlijk wel je dochter daar met haar man. Maak er nog een paar leuke dagen van met z’n allen.
@Viva: Ook de hut weer op orde en nu toch vakantie, dus de tijd voor jezelf en doen en laten wat je wil. Ja, wel een leuke foontje he!! Ben er ook best wel blij mee tot nu toe. Heel anders dan die andere en moest deze ook al weer laden en daar zal ik ook even aan moeten wennen. Ik denk, gewoon s’nachts maar aan de prikker doen.
@MK: Druk doende vandaag met de kofferd, dus zullen we je niet teveel storen. lol2 Waar gaan jullie ook alweer heen? >>>
Oh ja… het is thans droog en zelfs een heerlijk:zon02: netje erbij en de gevoeltemperatuur is momenteel 7 graden zegt mijn foontje. lol2 Het houd niet over!!! Pffffffffffffffff…
@Beps: Inderdaad. Daarom was… maar als het niet hoeft… gewoon niet doen, want ik heb je weleens verteld wat die zopi ook doet, maarja… ik had hetzelfde als jou en misschien een tikkeltje erger ( weet ik niet zeker natuurlijk) maar ik zou niet zonder kunnen, omdat ik dan weer hetzelfde krijg en heb momenteel ook genoeg om over te piekeren, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ja, wat dat laden vertelde me zoon ook al. Deze wordt natuurlijk ook wat intensiever gebruikt he!!!
Ik ga ff showeren. Oh nee, eerst al mijn 3 maandelijkse medicijnen bestellen. Hihihi.
@Roanna: Ik snap je :kus: … komgoeschratje!!!
Ik word er zooo niet vrolijk van. Geen stress ofzo, gewoon: KLOINK…WAKKER en niet meer slapen. Niet piekeren ofzo: Gewoon niet slapen. Dan pak ik mn Pad, ga spelletje doen/lezen/browsen op internet… maar NIET SLAPEN GRRRRR
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya:TURKEY:
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Mexx: 26 september t/m 3 oktober Playa del Carmen
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill 28/06 Toos*
halloooooo all
Trl : beterschap, hoop dat je je weer snel ok voelt :kus:
Beps : weer vroeg wakker en niet meer kunnen slapen, ken dat maar al te goed, ben hier dus ook gewoon rond 5.30 iedere dag wakker en dan sta ik ook maar op maar ja, hier kun je dan lekker aan het zwembad gaan liggen lezen he
Roanna : blij met de mooie nieuwe foon, en idd 's avonds gewoon standaard aan de prikker, naast je lappie
Viva : toch wel lekker gevoel he, vakantie, nix hoeven doen, behalve dan de partytent opruimen als ie droog is. Zat net met dochter op skype en in Tilburg staat zowaar een :zon02:, ROZE MAANDAG he
Bloem : donderdag een daagje uit met 16 kids en je weet ook nog hoe ze er uit zien en heten, wowwww, knap hoor, leuk idee !
Mexx : hmmm Playa del Carmen, in dezelfde zee maar wel een paar honderd km hoger, heerlijk hoor, dus je zondag toch nog goed besteed !
MK : ook al vroeg op om in te checken en veel tijd te hebben om de koffers te pakken ! Fijne vakantie alvast voor jullie allemaal, geniet er maar flink van :vak02:
Als de rest wakker is gaan we met de boot weg, nog een laatste daagje genieten,morgen vliegen we pas jullie tijd half 1 's nachts, dus de 27e maar hier is het dan nog 18.35 en we landen 10.40 in Amsterdam, wil dan ook wel een :zon02: zien he, dus bestel maar alvast :))