Turkish Tea Time 2011

Ohhh tomaat kan ook ja!!!
(ik doe als ik geen ei doe, aubergine of courgette, maar die lust jij niet toch haha)

nee idd… net ff gecheckt, tis wel erg vochtig. nu nog ff grillen voor een mooi kaas korstje en dan eens zien of het te eten is… hongerrrr hongerrrr

@bloem: en hoe smaakt de lasagne???
@viva en H: GEFELICITEERD!!!
@roanna: heeft een nieuwe foon!
@beps: gaat weer werken, maar kan dan in september weer kofte eten hahaha :wink: grapje
@mexx: aan het shoppen.

Ik ook weer geshopt want ja ik ben nog met mijn dieet bezig!! En dit keer is het Utrecht geworden! En dit keer heerlijk geshopt!! En 2 kledingmaten minder!!! Jippie!!! Was trouwens weer een kilo kwijt. Ecter mijn lichaamsvet was ineens gezakt!! Dus buikje weg :slight_smile:
Vaders nu in totaal 16 kilo! en ik 8 kilo in 5 weken! Super toch!!!

@jac
Heerlijk shoppen zo, 2 maten kleiner.

@roanna
Ik had hem ontvangen hoor.

@Jac: Wowww… wat goed zeg. Vertel me eens hoe je dat lichaamsvet kwijt raakt, want dat wil ik ook wel mijn buikje weg. lol2 Goed van jou en je vader hoor!

@MK; Oke…ik dacht… je weet het maar nooit he!!! Moet er zo aan wennen nog.

En Beps en Bloem… heeft het gesmaakt?

Ik aan een hamburger gezeten!!! Was gewoon thuis!!

Roanna: Ik heb je een What’s App gestuurd hahahaha, ik zei al tegen Rubbie: Ze snapt er geen BAL van :wink: lol2lol2lol2

ja t was wel lekker, maar niet mega de moeite waard zeg maar. maar goed, eens een keer wat anders he…

IEDEREEN NOG IN DIEPE RUST? DAN ZAL IK HET EVEN OVERNEMEN.

:turkey:MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya:TURKEY:
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*

Mogge ladies.

Wat een K*Tweer. Bah…

Zouden eigenlijk naar ZM gaan, maar schoonzusje was niet helemaal lekker( migraine), dus gaan volgende week zondag.

@Beps: Ja, ja… ze snapt niet snel wat, het duurt allemaal wat langer dan bij de rest… maar ik had je terug gewashtupt.lol2 Stap voor stap en dan komt het vanzelf wel. Ik heb er alleen even wat langer tijd voor nodig. Hihi.

@MK: Bijna!!! :cheer:

Verder even niet veul te melden. Ga zo ff aan de poets, want krijg volgende week een loge uit Zweden die voor onze zoon een paar dagen naar Nederland komt. ( is aleens eerder hier geweest ) Ik zal er niet veel van merken, want hij heeft bijna alles al gepland, maarja… komt hier toch wel slapen, dus ff een bietje ruimen hier!

Laterssssssssss :dag:

Wat een weer, zitten we dan midden zomer en dan een graad of 15…

@roanna: aan het whatuppen en aan het schoonmaken.
@all: zzzzzzzzzzzzzz of druk met van alles en nog wat?? hahaha
ik straks verjaardag van mijn tante! en dan is het weekend helaas alweer voorbij! En dan staat er 11 dagen werken op het programma! Maar 5 aug heb ik vrij genomen ondanks wat er gaat gebeuren!!! Anders moest ik 12 dagen hahaa ach ja die ene dag zou je denken maar het scheelt toch! :slight_smile: Hopelijk is het dan wat beter weer… ik moet nog wel voorbruinen!
@Trl: is C al wat beter?

mogguh

snel richting sportschool! en dan meld ik me wel weer… ciaooo

DRUK :retard:

hier ook druk, hebben gisteren met 40!! man een beachparty gehad, was echt te gezellig geweest, waren bijna alleen op klein Bonaire en hadden, wake-boarden, waterski’s, banden, kite’s en uiteraard bbc en veeldrank en eten bij.
De kids hebben zitten vissen en vingen vanalles dat ze schoonmaakten en ook op de bbc wilden hebben, zo naar hun zin gehad. Nu gaan we eerst met de boot weg om te vissen, daana op visite en vanavond saampjes uit eten dus onze dag zit weer supervol gepland.
Beps : druk druk druk
Bloem : naar de sportschool
Viva : nog niet gespot, die is druk aan de poets denk ik, hoop dat het feestje leuk was
Trl : what’s up?? ook nog niet gezien
Roanna : zelfs op zondag aan de poets want er komt een logee, uit Zweden…
enne het telefoontje begin je nu ook al te begrijpen, goed zo !!
Jac : wil graag voorbruinen, denk dat het een zonnebankje wordt
MK : vindt 15 graden maar nix dus vertrekt volgende week snel naar warmere oorden, heerlijk idee hoor

@Raak: En daar heb je allemaal aan meegedaan of alleen aan die laatste drie? Nou meid, hoe dan ook, geniet er nog maar even van want hier is het momenteel huilen met de pet op. De hele dag al regen en harde wind en ik denk iets van 15 graden, dus het houd niet over. Het lijkt wel herfst! :mad:

Echt weer om te poetsen dus, maar ben er nu mee klaar. Morgen weer ff verder. Doeg :dag: Groetjes xx

Zo even adem: Ik geloof dat geheel nederland(wat niet op vakantie is) ZOOOO de ktl stuk is!!!

Nog even: 1.5 uur!!

:kus: voor iedereen

Hey meiden de hut is weer schoon hoor samen met hubs vanaf vanmorgen vroeg aan de poets geweest wat een bende zeg maar het feestje was grslaagd hoor en iedereen vond het heerlijk. Maar nu zijn we afgestoffeerd hoor. Hubs slaapt op debank en ik zit languit ben moe en ik heb het koud het is potver 13 graden buiten en het is de hele dag nog niet droog geweest. En roanna zo telezen toch een nieuwe foon.

@viva
Erg geslaagd dus, daar doe je het voor.
Het huis gelukkig aan kant en nu even niets, met dit weer mis je ook niets.
Ik alvast maar begonnen met het verzamelen van spullen, want 4 personen, dat zijn heel wat spullen.

@MK: Dat zijn wel de leuke verzamelingen die je nu aan het maken bent haha…

@Viv: Alles weer aan kant.

Ik doodmoe, zooo druk. En veel mensen die bellen met de Grote E(goisten)!!!

MAN!!!
Maar goed… nu rust!

Nu zo moe: NAAR BED!!!
Tot morgen allemaal(bijna MK, bijna!!!)