Roanna : nee hoor ben dan bijna 3 weken geweest en ze zitten daarna weer helemaal vol tot eind september al, dus gaat goed. Hier de pijn ook iedere dag beetje minder, bij A is alles zelfs gelukkig al weg. Ze zijn nu de grotten aan het ontdekken, dus ik een paar uurtjes lekker met een boek aan het zwembad, zooo rustig hahaha. Jij nog aan het twijfelen welke foon je wilt nemen, suc6 met de beslissing hoor
Viva : van harte proficiat met je “ouwe” mannetje, geef hem van ons ook maar een dikke pakkerd en ik hoop dat de weergoden jullie goed gestemd zijn. Fijne dag voor jullie
Trl : ach C niet lekker, hebben kindjes wel vaker, hopelijk maar voor 1 daagje en is het morgen weer helemaal beter, fijne tuinwarming-party !!
MK : woehoe, meis je studeren heeft dus duidelijk vruchten afgeworpen, wat een mooie punten, pluim voor jezelf !! Nu lekker voorbereiden op de vakantie en geen studieboeken meenemen, lekker hoor
Beps : morgen ipv ZM een daagje werken om het vervolgens volgende week weer lekker uit te kunnen geven. Nagels ook weer keurig gedaan, jij kan weer tiptop het weekend in
Bloem : jij een daagje plannen met de nino’s, leuk succes hoor met je ideetje
Goedemorgen meiden,
Ik zal hubs de felcitaties overbrengen hoor van jullie.
MK wauw dat zijn nog eens cijfers, ik wilde dat ik ze vroeger op school had gehad hahahahah.
nee petje af en een diepe buiging.
Raak lekker aan het zwembad geniet van de rust.
Tlr. beterschap voor C. misschien een 1dags griepje dat hebben de kinderen wel eens.
Beps aan het werk, valt toch tegen he als je denkt dat je vrij bent.
Roanna ik heb een samsung galaxy ace, we een makkelijke telefoon (een echt lady’s foon), maar wel wennen met dat glijden over het scherm, vooral met smsen ik zit er nog wel eens naast.
Nou meiden een hele fijne dag allemaal, duim voor me dat het weer een beetje meewerkt.
enne gisteren een telefoontje van paps hij wil gaan verhuizen naar krimpen aan de ijssel, samen met zijn "vriendin"nou hij kan me wat, heb gezegd dat hij er maar eens heel goed over na moest denken maar dat ik hem niet ga verhuizen, hij wilde perse naar het tehuis waar hij nu zit, maar die vrouw zeurt alleen maar dat niets goed is, en dat gaat hij overnemen…ik zei en dan verwacht je van mij zeker dat ik ook weer te pas en te onpas kan komen opdraven, en dat ik iedere week moet komen, toen was zijn antwoord ik vraag nu toch ook niet of je iedere week komt, nou meiden dat heb ik even goed in mijn oren geknoopt, ik blijf nu ff weg, want ik kan hem wel wat aandoen. Wat een ondankbaar stuk vreten is het toch. Ik zei ik regel helemaal niets voor je. De stoom kwam uit mijn oren het gevolg natuurlijk weer knallende koppijn, en niet kunnen slapen, dus na een slaappil toch nog even 5 uurtjes gepakt vannacht…moedeloos wordt ik er van. pffffffffffffff zo moest het even kwijt…
Nog even dit, vond het zo mooi.
Zo is het maar net… Strak, slank, glad, trainen en afzien. Tegenwoordig mag je er niet dik of oud uitzien. Ze gluren naar je lijf en gezicht. Zeggen achter je rug om: “Die mag wel eens wat doen aan haar gewicht”. Voldoe je niet aan het schoonheidsideaal, bekritiseren ze je massaal. Je bent te lang of te kort, helpt niet dat je sport. Ben jij niet ideaal? Voel jij je abnormaal? Lieve mensen, ga voor de spiegel staan en zie Een gezicht met ogen, neus, lippen, oren en een mond, een lijf met armen, handen, benen en een kont. De één kaal, de ander donker, rood of blond. Wat is belangrijker, mooi zijn of gezond? Word je gezondheid je ontnomen, kijk naar hen, die dat is overkomen. Wij zijn allemaal uniek. Schoonheid komt niet uit een potje of kliniek. Wie jou neemt zoals je bent, is iemand die jouw innerlijk kent.
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya:TURKEY:
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
Viva,van harte gefeliciteerd met je hubs en een fijne dag gewenst…Hier schijnt de zon hoop bij jullie ook.
Bloem,ben benieuwd wat het geworden is…Als je 2 streepjes code van friesche vlag vla heb,krijg je bij een aantal dingen het 2de kaartje gratis.Ook al eet je het misschien niet kan je de inhoud van het pak weggooien ben je misschien 3 euro kwijt,maar bespaar je om sommige entrees wel 19.50 ![]()
C lijkt gelukkig weer opgeknapt,hopen dat het zo blijft.
@trl
Wij waren naar de 3d versie.
Balen dat C. ziek is, hopelijk knapt hij snel weer op.
@viva
Gefeliciteerd!!
Die pa, er is ook altijd wat met hem.
Vergeet pa even en gewoon genieten van vandaag. :kus:
@bloem
Met de mannen op stap, leuk hoor.
@beps
Toch weer extra werken, geld verdienen en niet uitgeven, dubbel verdienen dus ![]()
@roanna
Toch een nw telefoon, succes met kiezen.
@raak
Bijna alweer 3 weken daar, wat vliegt te tijd.
Wat heerlijk dat ze helemaal vol zitten tot september, er moet toch ook wat echt verdiend worden. Jij vandaag lekker rustig bij het zwembad, heerlijk hoor.
Ik was Wendy helemaal vergeten.
Gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum en veel plezier in Frankrijk!
Ik straks eerst naar de kapper.
Viva: gefeliciteerd voor hubs, en een :kus: voor jou… Die paps maakt het je niet makkelijk he!
Nou ik ben weg, ga shoppen met mams… dus later!
Oeeeeh nog 7 weken! ![]()
Mk,wij gaan naar de gewone versie …
Mexx,shop ze. Voor jouw nog 7 weken dan is het voor nog 8 …![]()
Mogge all.
@Viva: Allereerst natuurlijk nu in het eggie… van harte gefeliciteerd :kus: met je hubs en jullie allen een fijne dag en als het er net zo uit ziet als hier nu, komt het buitengebeuren best goed. Ik duim.
Die Galaxy ace was ook een van mijn keuzes… maar straks miss ff naar de shop en dan even in de hand voelen hoe en wat het verschil is met de HT*.
Die spreuken./gezegdes… ik vind ze fantastisch!!! Ik kopier ze ook regelmatig op FB. Sommigen zijn zo waar en soms ook zo grappig.
Enneh…fijne berichten weer over je vader. Je zou 'm toch he!!! Ik kan me voorstellen dat je dat weer ff wakker houd!
@Beps: Werkse. :dag:
@Raak: Gelijk heb je. Lekker met een boek of klepdoos bij de pool. Wie doet je wat he!! Fijn te lezen dat het met jullie allemaal weer goed is gekomen en ook fijn dat het B & B van A. en J. goed loopt. Is het voor hen ook niet voor niets geweest. Nou, fijn weekend daar en doe ze maar ff de groeten van mij.
@TRL: Gelukkig maar dan C. weer opgeknapt is hoor.
@Bloem: Lekker weekend houden en de plannen uitwerken.
@Mexx: Lekker met mams aan de shop. Nou, laat ze maar weer rollen hoor. lol2
@MK: Inmiddels al de koffers beneden?
Iedereen een hele fijne dag en tot laters ergens weer. :dag:
mogguh
@ viev gefeliciteerd met H! lekker genieten vandaag en laat paps maar lekker ff in zn soppie gaarkoken
@ trl das wel een goede tip, eens ff kijken of wat ik in gedachten had erbij hoor.
@ roanna en ben je er al uit… welke phone is t geworden?
@Viva: Of beter H: GEFELICITEERD!!!
Hopelijk is ondanks het weer het feestje wel warm en geslaagd lol2
Hier druk, of beter genoeg te doen
Zo, he, he… ik ben eruit.
Het is de LG-P970 optimus black geworden, maar wat is dat wennen zeg met die toetsen drukken. Ik moet denk ik wel de nagels knippen.lol2
Die andere die ik via internet gezien had, zijn alleen online gratis te bestellen en toen heeft ze voor mij een alternatief gezocht ( tja, ik blijf toch een hollander he) wat zo’n beetje overeen kwam met die andere toestellen en wel gratis was en met het abonnement wat ik wilde/kan besteden.
Mijn zoon helpt me nu ff met het een en ander erop te zetten, maar mijn contacten zijn allemaal al door die deerne van TM over gezet, dus kan al wel bellen en smsen. Verder moet ik natuurlijk als simpele muts ook nog ff leren hoe alles werkt, maar da komp wel goe.
Zelfde nr Roanna??
@Beps: Ja, alles is verder hetzelfde.
@MK: Voor de zekerheid nog even, want het eerste sms berichtje op mijn nieuwe foon was van jou… en ik heb ook terug gesmst, maar er is een fohn in de BK. Een hele nieuwe zelfs toen wij er waren.
OHHHH ROANNA!!! kunnen we appen!!!
owh roanna, mooi dat je eruit bent. nu nog uitzoeken hoe de ‘logica’ van je nieuwe toestel werkt. ik vind dat altijd een heel gedoe.
hiero lasagne aan het maken, zonder lasagne bladeren natuurlijk. ben benieuwd hoe t gaat smaken… moet alleen nog 30 minuten wachten en heb HONGER!
Die met groeten?? Of met omelet als bladeren??
Ik nog een uur!!
nee, ff geen ei. eet er al teveel. heb wortel en tomaat als 'blad’laag gekozen… we wachten rustig af. ticktak…