Turkish Tea Time 2011

Precies…lol2 Dat zoek ik dus ook!!! lol2 lol2

Ja maar jij zoekt het voor september! En niet voor hartje hoogseizoen binnen nu en 3 dagen vertrek neem ik aan? :wink:

@ trl klinkt leuk je weekendplannen, voor een tuinWARMING party moet je denk ik nu goed je best doen. KOUD!!

Hou zou t op de via gladiola zijn. Ik drink er nog 1 op onze toos!

@Mexx: Ja hoor schat. Was ook maar even een grapje van mij. :wink:

De eerste lopers zijn al binnen en dan vanmiddag de via gladiola.

Ja, proost hoor!!!

Ja dat dacht ik al… Was al bang dat jij ook zo’n vervelend mens bent lol2

Bloem,als het koud is gaan we gewoon naar binnen :slight_smile:

Mexx,en dan snappen die mensen niet dat dat er niet meer is hahaha

goedemorgen, hier ook weer een nieuwe lading mensen aangekomen die zoooo blij zijn dat ze nu het :zon02: zien hihi
Hier gaat ie nu iets beter, heb nog beetje moeite met lezen en op de computer kijken (hoofdpijn en ogen die dan gaan tranen). Nekpijn van A wordt ook al iets minder dus we hopen dat het meevalt
Verder allemaal mooie updates gezien, Wendy gefeliciteerd met je 1-jarig huwelijk, hoop dat er nog vele mogen volgen
iedereen een heeeeel fijn weekend en als ik woensdag thuiskom beloof ik dat ik het :zon02: meebreng in de :vak01:
:dag::dag:

Zo meiden mijn taak voor vandaag zit erop, morgen weer verder. Vind het wel goed zo.
idd zondag de puinhopen opruimen…volgens mij wordt het echt k*tweer morgen, fijn met al die kleine kotertjes erbij…naar binnen en naar buiten, hopelijk valt het mee vanavond samen met hubs de partytent er maar bij zetten en dan maar hopen dat het meevalt. 6 jaar geleden toen we 25 jaar getrouwd waren, was het ook al van dat schijtweer…altijd als ik wat plan is het huilen met de pet op met dit bagger klimaat. Of de mussen vallen dood van het dak van de hitte of je verzuipt. Nou ja het is niet anders, morgenochtend de kamer maar verbouwen kleed er maar uit dan blijft dat tenminste nog toonbaar.
Nu weet ik weer waarom ik altijd een hekel aan verjaardagen heb, je loopt er op leeg, en het is altijd een bende van heb ik jou daar.

Raak jeetje meis zo snel al weer naar huis pfffffff die tijd vliegt gewoon geniet er nog maar even van.

Roanna een nieuwe telefoon weet je al wat??? een namens hubs bedankt voor je lieve kaart.

Tlr. een tuinwarming, nou neem net als hier maar een zuidwester mee en een bodywarmer. hahahah

Beps art, ja heb eigenlijk nooit iets anders bij je gezien, maar geloof dat je vorige keer gewoon french had toch??

Mexx een hekel aan de zondag, had ik vroeger ook maar nu niet meer hoor heerlijk languit met een boek of een leuke film of serie en dan lekker bankhangen heerlijk, het liefst nog in je pon.
en dan ook nog van die stresserige mensen die vanalles willen…wat er niet is is er niet, het is dit of niks dat zou ik dan maar gewoon zeggen. Mevrouw/meneer u bent iets wat te laat met boeken wees blij dat ik dit nog voor u gevonden heb.

Viva: hahaha ja… maar dan zeggen ze… dan kijk ik zelf nog wel even verder… Ok doei! En tot nooit meer ziens!

Ik ondertussen op het werk. Nageltjes netjes, en ik heb het WARM!!!

Ach ‘klanten’ in welke branch dan ook zeuren altijd. Nu is het toch echt niet koud: MN KACHEL DOET HET NIET!! NU komen…

awwwwhhhh weekend…:dope:

@viva
Alles voorbereid, alleen het weer kun je niet plannen. Op 23 juli mag je toch een beetje mooi weer verwachten, maar helaas… Zondag weer flink aan de bak om alles weer netjes te krijgen. Ik hoop dat jullie morgen een hele leuk dag hebben en dat al die 30 gasten zullen smullen van het surinaamse eten.

@raak
Een botsing, gatver. Gelukkig maar dat de hoofdpijn minder wordt en hopelijk valt het achteraf mee. Maar schrikken is het wel. Geniet lekker verder daar.

@beps
Nog steeds last van je hand, toch maar een beetje rust geven.

@bloem
Lekker weekend, lekker je rust nemen.

@trl
Misschien naar Car2. Ik ben er geweest met G, al vond ik die achteraf toch nog een beetje te jong. De film is ontzettend druk en wild.

@mexx
Lachen, voor een paar dubbeltjes op vakantie en dan nog een lijst met wensen/eisen. Ja zo willen we allemaal wel…

@roanna
Schrikken zo’n val… je moet er toch niet aan denken.

Ik weer uitslag gekregen van mijn examens, nu 2x een 9!!!
Vanmiddag M. op partijtje en ik met G. en een vriendje naar de speeltuin. Daar was toevallig nog een vriendje, de mannen hebben heerlijk met z’n drieën gespeeld.

@Bloemmie: GENIET!! En vooral: RUST uit!!!

@MK: VAKANTIE!!! In ieder geval mooie cijfers dus… gefeliciteerd weer

@ mk kijk! dat zijn de cijfers! dat motiveert toch wel behoorlijk!! lekker hoor, ga je met een goed gevoel de zomer in.

vandaag mn 1e volle salaris binnen. was zeeeer aangenaam (en ook hoognodig natuurlijk)
doe volgens mij ook nog wel iets goed met de nino’s. ze zijn volgende week jarig, dus ik had ze voorgesteld dat ze mochten kiezen: of ze krijgen elk een kado, of ik neem ze een hele dag mee naar iets leuks (niet de efteling meteen maar gezegd, anders is alles een teleurstelling) dus ze moesten er even over na denken. aan het einde van de avond waren ze er al uit. we hebben een date. leuk dat ze zich durven verrassen door mij, en dat het idee van een hele dag met mij optrekken ze niet dusdanig afschrikt… haha

Bloem,spannend met de nino’s op stap heb je al een idee?

Viva,als het echt te slecht weer is,gaan we tuin gewoon voor het raam binnen bekijken :wink:

Mk,was je naar de gewone versie of de 3d? Zoontje van me vriendin (is 3) vond hem geweldig alleen viel hij de laatste 10 minuten in slaap hahah

Raak,neem je wat zon mee terug? Sterkte met je klachten.

C vanmorgen ziek geworden,zere buik en alles wat erin gaat komt er weer uit,veel gal spugen.Heb nog wel voor de vrienden gekookt een prei schotel,was heerlijk al zeg ik het zelf gelukkig vonden hun het ook.Tussendoor knapte C wel op maar uiteindelijk op schoot in slaap gevallen hoop maar dat hij vannacht doorslaapt…

Ik thuis: alleen niet vrij morgen. Iemand ziek: Of ik in wil vallen: Iets met centjes en vakantie…dat ik dacht: KOM MAAR OP!!!

Dus… geen ZM, daar gaan we volgende week dan heen.

@MK: Wooowww…dat zijn nog eens mooie cijfers. Al dat harde werken… je ziet het maar weer. Geweldig hoor en nu hebben jullie wel een vakantie verdiend.

@Beps: Zo is dat. De pot moet toch gevuld worden en/of blijven.

@TRL He, wat vervelend nu voor C. Hopenlijk gaat het vannacht goed. Beterschap ermee.

@Raak: Jeetje… dan alweer terug? Pffff… ik had echt zo’n gevoel, dat je de hele schoolvakantie weg zou blijven. Nou, geniet er dan nog even extra van en zo te zien hier… gaan jullie wat :zon02: en warmte naar hier brengen. Zou fijn zijn!!!

@Bloem: Dat is dan zeker spannend. Ben benieuwd wat jullie gaan doen. Al enig idee zelf? Enneh… goed en rustig weekend gewenst en geniet van je eerste echte salaris. La ma rollen. Hihi.

@Mexx: En? Nog van die lastige klanten gehad vandaag? lol2

@Viva: Geen dank hoor. Je verhaal is zo herkenbaar he en dan zit jij nog wel in hartje zomer. Nou, dat had ik dus ook altijd jarenlang eerst 4 x en later 2 x per jaar. Ik doe het niet meer! Hahahaha.

Nee, ben er nog niet uit welke foon het moet worden. Ben een hele tijd vanmiddag met R. op stap geweest ervoor ( belcom***) en alles op het net uit zitten pluizen en weet nu nog niet of het een HT* of een Samsuwordt. Wat ik bijna wel zeker weet… dat ik bij T-Mob blijf, omdat ik daar al een soort van abb heb en die loopt over een paar maanden af en ik mag nu al wisselen. Morgen miss even naar de tm-shop hier.

Jullie een hele fijne dag morgen en voor je hubs… alvast van harte en een dikke :kus: van mij.

Weltrusten all. :dag:

@Bloemmie: hihi een dagje met de ninos. Je wordt een echte tante Bloempje

Rubbie bijna thuis. Ik wacht nog ff tot hij er is. Dan op naar m’n niet vrije dag waarop ik de centjes ga verdienen om volgende week op de ZM uit te geven

hahahaha ja beps zo ken ik je weer

@ roanna kan verwarrend zijn he, al die telefoons tegenwoordig!
@ trl owh arme C. lopen spugen. ze kunnen ineens een bug hebben en de dag erna weer opgeknapt zijn

en ja, heb zeker een idee waar we heen gaan. net ff zitten kijken wat het gaat kosten en wat de openingstijden zijn dus wordt vast super. nu alleen ff een dag plannen.