Turkish Tea Time 2011

Hier verder ook niet veel. Veel kletsen met mn zus: Ohhh deden jullie dit dan?? Waar liggen jullie?? Hoe vond je die en die ???

zo puppie knuffelen bij een vriendin

Was een schatje… heerlijk herdertje

En nu naar bed

Mijn overbuuf, die vorig jaar haar hondje moest in laten slapen, hebben afglopen weekend weer een cockerspaniel opgehaald bij een fokker. Ai… zo klein nog en sooooo cute. Ze hadden een wit zwarte en nu een bruin zwarte. Heeft momenteel veel bekijks met dat troetelbeesie. Ik heb het ook al even mogen knuffelen. Ze kwam er maandag gelijk mee hier.

Zo, wat stil hier he… iedereen op vakantie of in een dipje?

Ik las net een bericht op FB bij twitter, dat er zich hier weer een van de 10 hoogflat had laten vallen. Brrrr… 4 politiewagens en 2 ambu’s erbij. Eng hoor!

Nou ladies… weltrusten dan maar he!!! :dag:

Hubs zijn nw paspoort binnen, M. haar ID. Vanmiddag de tickets met de post heen 05.45 en terug om 20.55. Taxi besteld, het komt steeds dichterbij…

Lekker hoor…(ben nog niet naar bed dus)
Gewoon van genieten!!!
Wij nog 7,5 week :wink:

Ik ook nog niet hoor!

@MK: Oh, super tijden en wat grappig. De tickets nog met de post. Dat is voor mij al heel lang geleden. Met wie vlieg je?

Het gaat het nu echt op lijken. Alles op tijd binnen dus gaan met die banaan.

Ow ja… en wij nog??? weken. :cheer:

Mk,mooie tijden hoor… Las laatst dat ze willen dat je vanaf volgend jaar alleen nog met een id binnen europa mag reizen en voor reizen buiten de eu een paspoort nodig heb,waaronder dus ook Turkije valt.

Roanna,nare berichten zijn dat altijd.

euhj… ben blond misschien maar
@ trl is dat nu dan al niet de regel… of snap ik hem niet
@ mk wow dat zijn wel droomtijden zeg! tenminste voor je maximale bestede vakantietijd igg…!

hier moe en mn arm/pols doet pijn (muizen) dus ga slapen… ciao

Bloem,nee nu kan je nog op een id kaart naar turkije reizen,maar dan niet meer.

@trl
ID was een tientje en een paspoort 50 euro, toch maar voor een ID gekozen.

@roanna
We vliegen met transavia, het waren alleen maar A4’jes. Niet in een boekje ofzo, dit had ik zelf ook wel uit kunnen printen.

@trl
Nog niets over gehoord. Bij het gemeentehuis kwamen ze zelf met die ID kaart, we waren gewoon van plan een paspoort aan te schaffen. Omdat je straks geen kinderen meer mag bijschrijving in je paspoort, zijn de ID kaarten voor kinderen goedkoop.
Als ze het afschaffen, dan zijn we 10 euro kwijt.

Mk,gelijk heb je om dan een id te kiezen,maar bedoel dus dat het laatst op tv was dat ze willen dat er vanaf volgend jaar alleen nog met een idee nee landen gereisd mag worden binnen de europese unie en daar zit Turkije(nog) niet bij.

truste all, tot morgen, wij weer een zalig daagje Bonaire gehad :kus:

:FRANCE:Wendy: 22 juli t/m 25 juli, Frankrijk (Alweer 1 jaar huwelijk…):FRANCE:

MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*

mogguh!

@ trl zou dan ook betekenen dat je een paspoort nodig hebt om naar zwitserland & noorwegen te gaan enzo… maar aan de andere kant, had destijds ook een paspoort nodig om naar kroatie te gaan, dus eigenlijk verandert er dan niet zoveel.

Bloem: het gaat dan om alle landen welke geen EU-landen zijn…

Ik had ook al gehoord over het veranderen van die regels. EN ik vind het niet zo raar eigenlijk.
Tenslotte is een ID een identiteitskaart en geen grensdocument zoals een paspoort. Hij is gekomen omdat we ons moesten identificeren.
Ik heb een paspoort. Juist omdat ik overal heen wil kunnen

Ik dus wakker maar nog op de Pad boven.

@Raak hoe ist met je nek/hoofd??

Hey hallo meiden, een hele goedemorgen.

Raak dat is even schrikken zeg, hopelijk valt het mee en heb/krijg je geen whiplash. Maar zo te lezen geniet je met volle teugen.

Mk, jij de tickets binnen, taxi geboekt en nog een goede week en dan ga je eindelijk…heerlijk meis.

Roanna met een puppy geknuffelt en geschrokken van het bericht, tja je denkt altijd ver van mijn bed show, tot dat het dichtbij gebeurd volgens mij schrik je je dan helemaal te pletter.

Bloem een rsi armpje van al het muizen…af en toe ff stoppen he, je voelt het aankomen, koude vingers of tintelingen, of het gevoel dat je schouder aan het bevriezen is, dus kassiean he.

Beps nog steeds last van je hand,pffffff zou nu toch zo ondertussen beter moeten gaan, misschien toch jezelf meer in acht nemen.

Zo ik gisteren gesopt en gedaan, vandaag naar de martk, morgen de laatste boodschappen en dan zaterdag 30 man te eten voor hubs zijn verjaardag…54 jaar de oude man. hahahha. Laat hij het maar niet horen. hihihihihi

Viva,30 man te eten,gelukkig hoef je zelf niet voor ze te koken…

Wendy,alvast een heel fijn weekend in Frankrijk.

MK,10 euro kom je nog wel overheen toch.Ik heb C nog gewoon in me paspoort staan,al lijkt hij niet meer op de foto,hij was toen 3 maanden.

Beps,nog steeds last van je hand,balen zeg.

Mexx,hoe gaat het met jouw?

Raak,nog lekker aan het genieten op Bonaire.

Roanna,:kus:

Bloem,misschien thuis was minder achter de pc.

Ook goedemorgen.

@Viva: Oh, wat een feest he!!! Nou, kun je nagaan dat ik dit jaren heb gehad met zoveel man die dan ook de hele dag bleven eten. Maar wij zijn er nu toch echt vanaf gestapt, na de toen wat problemen met onze gezondheid. Dan erbij… wij deden nog wel alles zelf en dat is veel werk en dan op de dag zelf heb je dan zo weinig tijd voor je visite, omdat je toch vaak in de keuken bezig was, ondanks de voorbereidingen. Komt ook nog bij… we zijn beide hartje winter jarig, dus ga je ook niet zo snel buiten zitten , dus zat je hutje mutje met het hele spul in de kamer.

Pfff…als ik er nog aan denk. En je hebt het ook veel beter voor elkaar zo… door het te laten doen. Wij doen het nu weer gewoon op z’n Hollands lol2 Koffie met koekje erbij. Nouja… taartje erbij dan!!! lol2

@Beps en Bloem: Dat wordt zeker uitruisten met jullie, arm, schouder en vinger. Nouja… nog 7 weken en dan mogen jullie uitrusten. :cheer:

@MK: Nemen jullie ook de taxi naar het hotel in Alanya of bedoel je de taxi hier?

@Raak Leuk!!! Geniet he!!!Zeg ik maar iedere dag :dag:

@TRL: Hoofdpijn weg?

@Ach mensen… van dat vallen/springen van die flats, kijk ik al niet meer zo op. Het is dat een vriend van R. zelf in zo’n flat woont en R, was gister bij hem voor een spelletje poker en toen gebeurde het net weer. Maar in die jaren dat die flats (10 en 12 hoog) er staan, springen er zeker en dan overdrijf ik niet, 2 a 3 per jaar er van af. Maargoed… je zal het bericht maar thuis krijgen. Moet er niet aan denken.

Iedereen een fijne dag verder. Ik ga nu ff wat doen.