Turkish Tea Time 2011

**Jill,een hele fijne tijd met je gezin in Alanya **

Viva,weer een knuffeldag geniet ervan.

Ik nog steeds hoofdpijn maar wel weer op het werk…Hopen dat het afzakt…Thuis zitten vind ik ook maar niks.

Goeiemorgen!!

Zo weer een dag dichterbij! :smiley:

TRL: wat balen van de hoofdpijn! Hoop dat het snel zakt! :kus:

Jill: fijne tijd in Alanya!

Roanna: hoe is het met de voet van kokkie?

Beps: toch wel een controle, maar pas later…

Viva: vandaag weer lekker voor oma spelen… Have fun met de kleine G.!

Bloem: opdracht uiteindelijk goedgekeurd! Gelukkig maar!

Poeh… en verder… Gisteravond lekker in bed gedoken met mijn reader… Ben nu al verslaafd! Vanmorgen nog meer boeken gevonden, en er staan nu 406 boeken op, dus kan voorlopig lezen! :smiley:

Nou nu op naar het werk, dat moet ook gewoon weer gebeuren!

:dag:

Goedemorgen.

@Mexx: Voet weer in orde hoor. Kwam waarschijnlijk toch door het wat te intensief tillen met gewichten. ( denkt dat ie nog jong is ) lol2

@Viva: Nou, have fun. Geniet samen. :wub:

@TRL: Wat vervelend toch weer. Gister al die migraine en nu nog niet pijnvrij. Nou, aan de molletjes dan maar. Beterschap.

Sluit me verder ook maar even aan bij wat er al gezegd is.

Kokkie zo naar de keuringsarts voor zijn rijbewijs en ik dan maar even alleen naar de markt.

Latersssssssss :dag:

Hier irritant internet ellende: valt steeds uit!!!
Maar… nu doet t t ff dus: Alles ok hier, geniet van mn vrije dag!!!

zo… de werkdag is omgevlogen, snel gesport. al gedoucht, nu ff soeppie eten en strax weer naar de psych, ben nog maar amper bekomen van de vorige sessie maar ok.

werk is allemaal wel ok meiden, wil er online liever niet te ver over uitweiden, begrijpen jullie vast wel. persoonlijke toelichting komt vast wel weer als we mekaar een x weer spreken…

Ik thuis, was ff naar de makor… teveel gekocht, maar wel ff lekker. Zo komen J&H op de koffie dus…Oant Moan!

Sent from my GT-I9000 using Wereldwijzer App

Ik piep ff voor…! Gaan een weekend naar m’n schoonouders, die hebben een vaste plaats in begin Frankrijk…!

:FRANCE:Wendy: 22 juli t/m 25 juli, Frankrijk (Alweer 1 jaar huwelijk…):FRANCE:

MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*

Viva,hoe ging het oppassen vandaag?

Beps,weer lekker geshopt bij de m*kro

Thnx trl voor het aanpassen, gaat niet zo makkelijk met m’n foon…!

@Wendy: Een jaar alweer. Leuk hoor eventjes weer zo een weekend ervoor tussenuit. Ik hoop dat je dat nog vele jaren mag doen. Gefeliciteerd alvast!

@Beps: Ja teveel… maar wat allemaal dan?

@TRL: Hoest met de hoofdpijn? Hopenlijk een stuk beter.

@Bloem: Nee, niet teveel over werken praten. Het moet toch gebeuren, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Hopenlijk was je sessie beter dan de vorige keren. In ieder geval… slaap lekker.

Jullie allen ook. Slaap lekker all . Tot morgen weer. :slapen: :dag:

@ wendy leuk! lekker een weekendje er weer tussenuit en het leven is goed in la douce france dus lekker genieten!

@ roanna het wordt eerst rotter voor het beter wordt, dus daar werken we nu aan

moe… film… te lang nix gedaan, nou ja… nu naar bed. truste

Roanna : als Remy naar de markt geweest
Beps : ff zonder internet gezeten op dr vrije dag
Wendy : voor het 1jarig huwelijk lekker paar daagjes naar Frankrijk, amusement he en lekker genieten
Bloem : naar de psych geweest en filmpje gekeken
Trl : nog steeds hoofdpijn : dat is niet zo lekker, hoop dat het morgen over is
Viva : heerlijk geknuffeld en voor de kleine meid gezorgd
Mexx : heeft meteen voor 10 jaar boeken gedownload, nu kun je dus wel voorlopig vooruit
Had dus vanmorgen update gegeven van de vakantie ook en alles was weg :frowning:
zaterdag zijn we 's avonds met zn 2tjes heerlijk luxe gaan eten, zondag eerst wake-boarden en snorkelen en daarna salsa-party, was echt gezellig tot 's avonds laat op het strand gezeten met de nodige mojito’s lol2lol2lol2
gisteren naar het strand geweest en wat gewinkeld met de kids en happy hour gehouden. Dat is ook heeeel vermoeiend met de nodige long island ice teas
Ik begin geloof ik als een alcoholist te klinken maar valt nog wel mee hoor !!!
Vandaag heel de dag naar het natuurpark geweest, heerlijk gesnorkeld, flamingo’s en pelikanen in overvloed gezien, alsook leguanen, hagedissen en andere kruipende mormels. Nu zijn de kids even naar het strand een ijsje eten en zit ik rustig op het terras met de lap en een kopje koffie.
De dag beon nl niet zo heel goed : we hadden pasteitjes besteld om mee te nemen en gingen die ophalen. Toen we even stilstonden om geiten over te laten steken !!! vloog er iemand op onze pick up dus maakten we allemaal een flinke klap, wagen achter helemaal in elkaar en ik heb behoorlijke last van mijn nek en hoofdpijn nog. J&J zijn nu de verzekering allemaal aan het regelen. Gelukkig niets ernstigs verder, dat hebben we ook weer gehad pfff
Morgen komen er nog 2 vrienden hierheen en vrijdag gaan we de grotten bezoeken, zaterdag met 15 boten naar klein Bonaire voor een beachparty/bbc
dat zal ook wel weer dolle pret worden, we komen dus dik tijd tekort.
Maar zo hebben jullie weer wat te lezen, toch ?
Tot ergens morgen maar weer :dag:

:FRANCE:Wendy: 22 juli t/m 25 juli, Frankrijk (Alweer 1 jaar huwelijk…):FRANCE:

MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*

mogguh

@ raak wow klinkt heftig iemand achterin je pickup. de kids allemaal ok? wees maar voorzichtig met de nek- en hoofdpijn…
vervelend dat soort dingen, drink maar lekker door hoor, daar heb je vakantie voor

hier moe, te laat naar bed en geen zin…

@Bloemmie: :kus:!

@Raak: Als whiplashpatient(tenslotte word je niet zomaar afgekeurd voor 80-100% 4 jaar lang, ook al gaat het nu wel goed met me) LET OP!!! Let op duizeligheid, hoofdpijn, tintelingen in je armen. ALs er wel letsel is, komt dat meestal pas na 4-7 dgn echt binnen… :kus: voor jou ook!!! En verder: Lekker belangrijk wat iedereen denkt: GENIET!!!

@Wendy: Lekker hoor, even er saampjes uit. Een jaar alweer!!! Ga maar genieten daar

Hier niets bijz. Geslapen, hand doet pijn vandaag, en ik ben nog vrij haha

Heb je weer teveel gedaan dat ie nu ineens weer pijn doet dan? Balen, al met al ben je er wel lang zoet mee he?
Hier beetje saai

Nou ja, ik kan m nu ‘gewoon’ gebruiken, maar nog geen kracht. Gaat om de ‘bediening’ van mn middelvinger, dus als je kracht wil zetten met die hand, komt dat vooral van de middelste 3 vingers, nou NOT!!! Dus: Pak mn dekbed om dat op te schudden–> AUW!!!
Wil mn broek vastmaken –> AUW!!!
En ga zo maar door…

Ja kan me niet herinneren dat ik er zolang last van gehad heb vorige keer(al heb ik toen meer rust gehouden geloof ik!)

Goedenmiddag.

@Beps: Oh, auw… ik voel het hier. Dat kan zeker pijn doen.

@Raak: Nou meid, wat een vol progamma hebben jullie en jij doet er ook allemaal aan mee. Kijk maar uit, straks moet je weer terug alleen al om uit te rusten. lol2 Nee hoor… geniet er maar lekker van. Hier is alles zoooo saai momenteel, of je moet er zelf wat van maken. Hihihi.

Verder heb ik niet veul te melden. De dagelijkse dingen allemaal al gedaan en nou weer verder kijken of ik nog wat kan vinden.

Laterssssss :dag: