Turkish Tea Time 2011

@trl: beterschap!
@mexx: heeft eindelijk de ereader, veel leesplezier
@beps: half augustus naar het zkh!
ik weer gewerkt, was weer pittig. Van 07:00 tot 14:30 alleen maar overleggen. En toen werd er ook nog iemand terminaal…pfffff leuk zo’n dag in de zorg!
hahaha nee hoor ik vind dat ik een superbaan heb!

hoi hoi

ben ik weer. gewerkt en dutje gedaan, nu lekker aan het eten en het forum

@ beps sorry! vanochtend gekruisd denk ik. dacht vanmiddag nog, hoe zou het nu gaan met de hand, maar lekker zelf aan de pulk geweest en ook weer de TA! brbr nu ff nood en dan donderdag de kroon op 't werk

@ roanna en? kokkie weer door de controle? de opleiding is in feite een 3 jarige opleiding, waarbij ze ervan uit gaan dat je 2x half jaar stage ook nog ergens in die 3 jr doet. op 3 opdrachten na, heb ik mn 1e jaar doorlopen, maar in dit tempo duurt het nog wel 100 jaar voor ik helemaal klaar ben

@ viva jij vakantie nu! hiep hoi!
@ trl migraine gezakt? gelukkig maar, soms gewoon aan toe geven

@trl
Heel vervelend migraine.
Inderdaad lekker veel slapen, je had het vast nodig.

@roanna
Kokkie op controle.

@viva
Lekker vakantie!! Nu nog het vakantieweer…
Over 5 weken sarah, wat klinkt dat…

@beps
Hechtingen eruit en lekker opgefrist en nu weer problemen met de kies, schiet niet op zo.

@jac
De hele dag in besprekingen geweest.

@raak
Nog niet gezien vandaag, vast bijkomen van de salsa :wink:

Ik vandaag gewerkt, net naar zwemles, het afzwemmen gaat helaas niet meer lukken voor de vakantie.

Bloem vergeten oeps.
Heb je inmiddels al een beetje je draai gevonden op het werk?

Ook Mexx vergeten (ben vast aan vakantie toe).
Ben wel erg benieuwd of het bevalt om zo te lezen. Wel ideaal voor vakantie.

Ik vind het nu al heerlijk! :smiley: Ik duik zo ook al lekker mijn bed in! :smiley:

Tot morgen! :slight_smile:

@Mexx: Mooi ding hoor! Veel leesplezier ermee.

@MK: Oh, da’s dan best jammer he… maarja ze kan toch al wel een beetje zwemmen he!!!

@Beps: Mooi werk van je TA. Niks eruit, maar iets mooi erin. Tja… ook ik alles nog op 1 kies na. Mooi is wat anders… maar toch!! lol2

@Jac: Zo hee… wat zal jij aan vakantie toe zijn.

@Viva: Heerlijk vakantie. :cheer: Hoe voelt dat? Morgen nog wel op het kleine meiske passen?

@Bloem: Oh, zo ja. Dan heb je inderdaad nog even te gaan. Pittig hoor!

Met kokkie dus even naar het ZH geweest en ach… het is natuurlijk voor z’n eigen bestwil vanwege zijn diabetes, maar veel nieuws onder de zon is het niet. Maarja… het is noodzakelijk, want heb je wel wat, ben je er op tijd bij. Alles wordt nagekeken, tot aan zijn voeten. Zelfs het meetapparaatje kan ze van maanden terug lezen, dus smokkelen kan haast niet. Hihihi.

Maarre…ik zie Jill helemaal niet meer hier en ze gaat morgen nog wel weg met het hele gezin. Zou ze soms echt zo druk zijn?

Mocht je het toch nog lezen Jill… hele goede vlucht morgen en een hele fijne vakantie met z’n allen. Lekker genieten hoor. :kus: En tot…???
:vak01:

@roanna
Ze kan gewoon duiken, springen en zwemmen in het diepe. Het is alleen nog niet netjes genoeg.

@MK: Oh dan. Dan red ze zich wel daar. Wel uitkijken. Soms is het erg druk in het grote bad. Trouwens… als er genoeg kinderen zijn doet dat Nederlandse meisje ook s’morgen de kidsclub hoor. Dan gaan ze spelletjes doen en knutselen enzo, maar toen wij er waren, waren en niet zoveel kinderen, dus deed ze ook andere dingen, zoals de aquagym, samen met Fatih. Kan M. ook aan mee doen hoor. En s,avonds natuurlijk de kinderdisco, waar ook groten aan mee morgen doen. lol2 Dat doen ze dan ook!!!

JILLLLL…ik zie je… lol2

:vak01: :vak01: :vak01::vak01: :kus:

@Heyyyyy meiden sorry heb jullie verwaarloosd:kus:
Heb het druk druk gehad pffffff maar ben nu klaar voor vertrek.
Morgen om half 9 vertrekken we hiet 11 uur vliegen we.

Sorry heb niet bijgelezen allemaal dikke knuffel en iedereen die vertrekt tijdens mijn afwezigheid een fijne vakantie!!!

@MK jij ook alvast een goede reis en een fijne vakantie en je hoort nog van me he:dag:

Doeiiiiiiii Lieverds:kus:

JILLLL!!! Geniet daar met je gezin!!!

Ik thuis, even relaxen en naar bed

@ Jill :dag: goede reis en geniet met het gezin!
@ mk owh das jammer dat ze niet kan afzwemmen, toch nog een extra oogje in het zeil houden

hier ook bedtijd. ciaooo

Jill meis geniet er van het is je zo gegunt.
Roanna ja morgen komt ons kleine meisje weer maar dan drie weken niet dan heeft mijn schoondochter vakantie.
Ik zo lekker naar bedje toe voor iedereen welterusten.

Bedankt lieverds:kus::dag:

heeeeee, heb vanmorgen een hele update zitten maken en die is niet geplaatst :(, nou ja, komt morgen dan wel weer he, alleen ff snel :
Jill : heel fijne >>> en een supertijd in Alanya en we zien je vast wel een keertje hier verschijnen, toch ? :vak01::vak01::vak01::vak01:

mogguh girlies

@ raak hou je het daar nog een beetje uit? hoe was de salsaparty?
@ trl gaat het vanochtend weer een beetje beter?
@ viev veel plezier met je kleindochter!

:turkey:Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar:TURKEY:
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **

Jill heel veel plezier, geniet ervan met al je mannen!!

Goedemorgen meiden,

Jill vandaag weer weg naar je geliefde appartement (wat ik heel goed kan begrijpen).
Raak voor niets zitten typen, en geniet van alles wat Bonaire te bieden heeft.
Bloem jij ook al weer vroeg hier, hoe bevalt je werk???
Ik al weer met mijn knuffeltje alleen, wat een lekker meissie is het toch. Zo vriendelijk alleen maar lachen en lekker duimpje zuigen. Ze ligt nu in de box naast me en heeft al een hazeslaapje gedaan.
Ik vermaak me wel vandaag hoor meiden.