Toch even op controle zegt het ZH. Want hij moet even ‘voelen’ of de operatie goed gegaan is
Nou ja prima dan toch, die vervelende hechtingen ben je in ieder geval kwijt! ![]()
Goedemorgen meiden,
Wat een sch**tweer zeg, je wordt er gewoon depri van bah bah bah. In november is het beter.
Beps de hechtingen in ieder geval al kwijt, maar toch nog ff laten zien.
Roanna idd we hebben 11 augustus een bruiloft in een kasteel bij nijmegen, dan hebben we daar een hotel geboekt, vrijdag’s gaan we dan naar duitsland, daar dus een bed and breakfast geboekt, we maken er gewoon nog een weekendje weg van. Geld moet rollen toch…als het dan maar mijn kant op komt.
Mexx naar de mm voor de e-reader ben benieuwd hoe het je bevalt.
Tja nog jarig ook maar dat duurt nog 5 weken blehhhhhhhhhhhhh
Jajajaja ouwe taart in wording lol2lol2
Ehhh Mexx?? Weet je al welke het moet gaan worden… En jij en de MM??? Daar ben je toch niet zo van??
Goedemorgen piepels.
@Beps: Tja, als je er zo’n last van had en het kan zo, was dat wel een oplossing he. Wat meer bewegingsvrijheid lijkt me.
@Viva: Oh, wat leuk zeg. Mooie omgeving om te trouwen en jullie dan door naar Duitsland. Gelijk hebbie. En zeker… dat geld moet rollen… maar ook een beetje maar, naar mij kant dan. lol2
@Mexx: Succes met de aanschaf van je e-reader. Ben benieuwd welke het gaat worden.
@Bloem: Nog even langs geweest maar alweer naar het werk en s,avonds te druk met studie neem ik aan. Hoelang moet je eigenlijk nog? Of doe je het in eigen tempo?
@MK: Jij bent hier voorlopig van af, maar nu even zien of alles mee komt in de koffer. :cheer:
@Jill: Waar zit je? Joehoeeeeeeeeeeeeee… Jij ook te druk met inpakken en wegwezen?
@Raak: Zal zich zo wel melden. Moet per slot van rekening weer voor het ontbijt zorgen. Offeeee … gingen jullie nu vandaag met de boot weg? Nouja, we horen het wel weer. Enjoy.
@TRL: Even niets bijzonders te melden momenteel denk ik, maar verzorgt wel netjes het aangepaste lijstje. ![]()
Wij vanmiddag weer eens even naar het ZH. Kokkie moet weer op dia-controle bij de verpleegkundige en dan ff schapjes doen en is de dag alweer gevuld.
By the way…ik heb vannacht gedroomd…>>> :zon02: :vak02: dat we ehhh. Ach, het was maar een droom. lol2
Fijne dag all en Viva… straks lekker Vakantie he!!! :cheer:
Ik zo naar de tandarts. Hij moet m of maken, of trekken haha(trekken heeft voorkeur ben het zo zat…elke keer breekt hij af). We gaan wel zien
Ook dat nog!!! . Succes he!!!
Oh maakt niet uit hoor, mijn bekkie is zo een ramp. MAAR… toen ik 12 was zei de TA: Nog een jaar of 5 dan heb je een kunstklapper… ondertussen zijn we 35 jr verder en heb ik mn eigen bekkie nogsteeds… Kiesje meer en minder ;)… We gaan ze schrobben en rijden
Tot straks
En weer terug, kies staat nog, gaan er een ‘kroon-achtig-iets’ opzetten. Maar dat pas volgende week donderdag(nu dus een tijdelijke, maar wel echte vulling, anders valt hij er weer uit zegt mn ta!)
Zo ik weer aan het werk… Nog geen e-reader… wat een b*llentent is die MM toch… 6000 verschillende camera’s tv’s etc… Maar maar 4 verschillende e-readers haha… Dus nu gaat mams vanmiddag de stad in om diegene te scoren die ik wil! ![]()
Ja geen ‘gewild’ artikel he… Teveel voorraad is ook dodelijk…;)!!!
Maar goed… je wil er toch eigenlijk niets kopen ;)!!!
Ik net telefoon van het ziekenhuis. Niet morgen voor controle, maar half augustus. Als de hechtingen er al uit zijn(hoe is dat gekomen mevr?? GEEN IDEE!! ineens zomaar los…grinnik) dan alleen een nacontrole na een maand ongeveer…
Nou niet gewild weet ik nog zo net niet, ik wilde eerst op bol.com bestellen, maar die was opeens ook al uitverkocht… en nu een levertijd van een week… (Dat willen we natuurlijk niet
)
Ook daar dus geen voorraad(dus…) Nee ze zijn echt niet mega gewild. Niet gewild genoeg(dus dat men er 1-5 per dag verkoopt) om er genoeg voorraad van te hebben.
Ik was laatst(voor Rubbie) bij dixons, en ook bij dynabite maar ook geen voorraad. Ja bestellen, 1-5 werkdagen…
:cheer: mams heeft net diegene gekocht die ik wil! (Ook de laatste, winkel gaf aan dat ze in de vakantieperiode erg hard gaan) en die van mams heb ik nu online besteld! ![]()
welke is t nu geworden??
Deze:
IRiver EB07 ![]()
Kijk aan Mexx toch gekregen wat je wilde hebben.
Beps jij bent genaaid met toverdraad toch, althans dat zou ik hebben gezegd tegen de arts. En ook nog naar de smoelensmid geweest, een vulling erin en nu wachten op het kroontje ofzoiets.
Meiden IK HEB VAKANTIE op 1 dag na 5 weken,halleluja!!! Maar wat een weer zeg…blehhhhhhhhh
Viva: heerlijk zeg zolang vakantie!! ![]()
Moet ook maar eens een baan zoeken in het onderwijs ![]()
Mexx,gezocht en gevonden dat wordt lekker lezen op vakantie.
Viva,vakantie,hoop dat het weer wat beter wordt zodat je ook thuis in het zonnetje kan zitten.
Ik bijna de hele dag op bed gelegen met migraine begint nu wat te zakken…Heb soms ook wel het idee dat 1 keer in de zoveel tijd de vermoeidheid eruit komt heb zoveel geslapen.