deze foto: , Taha Demir, Fatih Gökdemir (foto’s), Kamila Procházková, Adegoke Kolawole (foto’s)
en het nederlandse meisje heet Mattanja Korstanje
En die hele donkere jongen wordt in het hotel Mr. Coulibaly genoemd en roept de hele dag YESSSSSSSSS om mensen te strikken en gaat o.a. over het beachvolleybal.
@Viva: Hmmmm… da’s geen geld he!!!
Thanks! Hij lijkt echt enorm op een Keniaan van mijn vakantie… Maar het is hem dus niet ![]()
Nee roanna geen geld maar collega gaat al en we kunnen niet alletwee tegelijk weg;-![]()
Mexx ik zie totaal geen verschil tussen die mensen ze lijken allemaal op elkaar
Hahaha an moet je een keer naar Afrika gaan… Dan ga je het verschil wel zien! ![]()
Ohhhh ik ben dus weer helemaal verslaafd aan het zoeken naar hotels…(en ik moet/mag nog op vakantie dit jaar lol2lol2)
Nou goed… niet te laat naar bed…
Ik zou ook wel op tijd naar bed willen, maar hubbie komt om 21.30 online… Dus mag nog even wachten! ![]()
en ik ga alsnog vroeg naar bed! Hubbie gaat voetballen, dus ik ga pitten!
En ik lig er nog steeds niet in. Maar dat gaat niet lang meer duren
truste meiden, ik taai ook zo af morgen nog werken…ik denk een halve dag…en daarna ruim 4 weken vrij…
Trusten Viv…
Wij nu ook…
@Viev: Wat lees ik nou? Jij ook nog een weekendje weg? Toe maar en ook nog jarig. Je hebt het er maar druk mee. Het is maar goed dat je zo lang vakantie hebt.
Weltrusten all. :dag:
truste
truste :slapen: lekker all
Jill: 19 Juli t/m ? Mahmutlar:TURKEY:
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Mexx: 10 september t/m 18 september Kusadasi
B&B: 11 Sept t/m 22 September: Kusadasi!!
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Trl: 17 september t/m 24 september Kusadasi
Jac: 21 september tot 25 september Katzenfurt-Duitsland
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
*28/06 Toos **
Ik ook weer wakker.
Gister was ik ‘het zat’ en heb mn hechtingen uit mn hand gehaald. Jaja ik weet t, ben ‘eigenwijs’ maar het deed bijna zeer. Zooo zeg, dat is een stuk beter!!! Zo alleen even naar het ZH bellen of ik nu nog wel op controle moet morgen(vorige keer had ik dit ook al gedaan, zei de chirurg: Wat doe je hier dan nog haha)
Straks bellen naar de tandarts, kies volledig afgebroken,… jaja was wel t weekendje
Iedereen een topweek, ik mag ook weer vanavond
mogguh
Beps: haha gelijk heb je! Ik heb ze toen ook zelf eruit gehaald en hoefde ook niet op controle
Ik was het ook zat, was zo irritant! ![]()
Nou ik weer wakker, ga om 11uur even met mams naar de MM en daarna als een speer door naar mijn werk ![]()